Gå til innhold

Erfaringer med Elitesingles? Er det høyt utdannede mennesker der?


Nettinettet

Anbefalte innlegg

Det er nok desverre bare en gimmick! Men det kunne jo vært fordelaktidg for de som faktisk var seriøse, det er ingen hemmelighet at en del kvinner med høy utdannelse også ønsker menn med samme bakgrunn. Men de tjener nok ikke nok penger hvis de kune aksepterer folk med mastergrad!

Det er derfor jeg lurer på hvorfor hun er så påståelig om at hovedpoenget deres er at de skal spleise mennesker, ikke tjene penger. Jeg ble så provosert av at hun sa det, når de tydeligvis ikke bryr seg om hvem som er registrert men utgir seg for å ha en viss type registrerte brukere.

Når hun i tillegg ikke la seg langflat men mente at de virkelig var nøye osv kjente jeg bare at jeg måtte høre her inne.

Hun burde lagt seg langflat!

Men det er nok siste gang hun sender meg pressemelding om siten hun jobber for.. ikke har jeg peiling på hvorfor hun sendte den til meg i det hele tatt. for at jeg skal reklamere gratis for dem? Nei vet du hva.. små frekt synes jeg det var.

Viktig å takle kritikk og ta til seg kritikk når man driver firma har jeg lært.. :) Håper de snart tar tak eller forsvinner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er derfor jeg lurer på hvorfor hun er så påståelig om at hovedpoenget deres er at de skal spleise mennesker, ikke tjene penger. Jeg ble så provosert av at hun sa det, når de tydeligvis ikke bryr seg om hvem som er registrert men utgir seg for å ha en viss type registrerte brukere.

Når hun i tillegg ikke la seg langflat men mente at de virkelig var nøye osv kjente jeg bare at jeg måtte høre her inne.

Hun burde lagt seg langflat!

Men det er nok siste gang hun sender meg pressemelding om siten hun jobber for.. ikke har jeg peiling på hvorfor hun sendte den til meg i det hele tatt. for at jeg skal reklamere gratis for dem? Nei vet du hva.. små frekt synes jeg det var.

Viktig å takle kritikk og ta til seg kritikk når man driver firma har jeg lært.. :) Håper de snart tar tak eller forsvinner.. :)

https://www.youtube.com/watch?v=VSiTrGCAbt8

Hør etter og nyyyt! Livet er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg lurer på hvorfor hun er så påståelig om at hovedpoenget deres er at de skal spleise mennesker, ikke tjene penger. Jeg ble så provosert av at hun sa det, når de tydeligvis ikke bryr seg om hvem som er registrert men utgir seg for å ha en viss type registrerte brukere.

Når hun i tillegg ikke la seg langflat men mente at de virkelig var nøye osv kjente jeg bare at jeg måtte høre her inne.

Hun burde lagt seg langflat!

Men det er nok siste gang hun sender meg pressemelding om siten hun jobber for.. ikke har jeg peiling på hvorfor hun sendte den til meg i det hele tatt. for at jeg skal reklamere gratis for dem? Nei vet du hva.. små frekt synes jeg det var.

Viktig å takle kritikk og ta til seg kritikk når man driver firma har jeg lært.. :) Håper de snart tar tak eller forsvinner.. :)

Siden de tross alt profilerer seg som en side for mennesker med høy utdanning, så bør jo den gjennomsnittelige bruker der inne tross alt være litt høyrer utdannet enn på sukker, man skulle jo tro "kravene" i alle fall skremte bort enkelte, selvom de ikke er absolutte, og egentlig helt illusoriske:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært på sukker, men alt de trenger å gjøre for å ha samme produktet som elitesingles er jo å ha en egen kategori på profilen hvor man skriver utdanningslengde. Da kan jo jentene som vil ha menn med høy utdanning bare søke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan de skal håndheve det der? SKal man sende inn vitnemål og cv når man søker medlemskap eller? Uansett tulleside det der som alle andre nisjedatingsider.

Anonymous poster hash: 60adb...16b

Man må vel stole på de som registrerer seg sannsynligvis. Hadde det vist seg at "sivilingeniøren" jeg var på date med hadde vært vaskedame hadde jeg dumpet henne tvert. Ikke nødvendigvis på grunn av manglende utdannelse, men for "propensity to lie"!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden de tross alt profilerer seg som en side for mennesker med høy utdanning, så bør jo den gjennomsnittelige bruker der inne tross alt være litt høyrer utdannet enn på sukker, man skulle jo tro "kravene" i alle fall skremte bort enkelte, selvom de ikke er absolutte, og egentlig helt illusoriske:P

Det som er greia er at dette nettstedet har endret navn 2 ganger i løpet av året. De henvende seg til alle tidligere som e-et eller annet. Men så skulle de altså bli et nisje sted for de med høyere utdannelse. Men de fjernet selvfølgelig ikke brukerne de hadde fra før, og siden jeg ikke tror et det er så mange med høy utdannelse som har registrert seg opplever de som registrerer seg at det ikke er noen høyere standar på brukerne der enn andre steder.

Da blir de skuffa og noen henvender seg til meg fordi de lurer på om jeg kan skaffe dem en kjæreste med den standaren de er ute etter. Når da denne dama kontakter meg med en pressemelding fra nettsiden som jeg får masse klager på, tar jeg diskusjonen med henne og lurer på hvorfor de lurer brukerne sine.. har enda ikke fått et klart svar på om de mener de har brukere med høy standar eller ikke.. venter spent på mail i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel stole på de som registrerer seg sannsynligvis. Hadde det vist seg at "sivilingeniøren" jeg var på date med hadde vært vaskedame hadde jeg dumpet henne tvert. Ikke nødvendigvis på grunn av manglende utdannelse, men for "propensity to lie"!

Nettopp. Og den feilen der gjør mange på alle nettdatingstedene. De tror at hvis de bare utgir seg for å være bedre enn de er, og så treffer personen så vil de bli så sjarmert at løgnene blir tilgitt? Skjønner ikke at de gidder.

Skal man finne kjærligheten må man først ha funnet ærligheten!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greia er at dette nettstedet har endret navn 2 ganger i løpet av året. De henvende seg til alle tidligere som e-et eller annet. Men så skulle de altså bli et nisje sted for de med høyere utdannelse. Men de fjernet selvfølgelig ikke brukerne de hadde fra før, og siden jeg ikke tror et det er så mange med høy utdannelse som har registrert seg opplever de som registrerer seg at det ikke er noen høyere standar på brukerne der enn andre steder.

Da blir de skuffa og noen henvender seg til meg fordi de lurer på om jeg kan skaffe dem en kjæreste med den standaren de er ute etter. Når da denne dama kontakter meg med en pressemelding fra nettsiden som jeg får masse klager på, tar jeg diskusjonen med henne og lurer på hvorfor de lurer brukerne sine.. har enda ikke fått et klart svar på om de mener de har brukere med høy standar eller ikke.. venter spent på mail i morgen! :)

hehe, skjønner! Det handler jo om fortjeneste som alt mulig annet, men man skulle jo tro at det i alle fall på sikt kunne vært lønnsomt å drive et sted for folk som utelukkende ønsket å møte mennesker med høyere utdannelse. Uten å være snobbete, så har jeg sjeldent truffet en frisør jeg har mye til felles med!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønner! Det handler jo om fortjeneste som alt mulig annet, men man skulle jo tro at det i alle fall på sikt kunne vært lønnsomt å drive et sted for folk som utelukkende ønsket å møte mennesker med høyere utdannelse. Uten å være snobbete, så har jeg sjeldent truffet en frisør jeg har mye til felles med!

Mhm og for noen er det faktisk slik at de fungerer bedre sammen med noen i de samme yrkene som seg selv, eller med den samme utdannelsen, interessen osv. Så vi får se om de kanskje rydder litt opp så kan det bli noe bra til slutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Sukker reklamerer også med at de som har høy utdanning velger dem.

Elite-siden må ha mange buss-sjåfører, for jeg ble også kontaktet av en da jeg var der. Ble vel ikke kontaktet av en eneste som hadde høyskole, så vidt jeg husker.

Jeg har vel gitt opp nettdating, sånn i det store og hele. Mange hyggelige mennesker der, men det tar mye tid og krefter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. og dette nettstedet drives jo egentlig fra Berlin så det er mulig derfor de tenkte det skulle fungere her også. Samtidig så tror jeg absolutt det er rom for et nettsted hvor profiler kvalitetsikres og brukerne ved at de som de snakker med faktisk er den de utgir seg for å være. Man kan aldri ha noen garantier, men litt mer kontroll enn datingstedene i dag har, det kan man faktisk ha.

Nettdating har og vil alltid være et verktøy for å treffe noen, man må selv lære seg å benytte det verktøyet på best mulig måte.

Problemet i Norge er at nedslagsfeltet er for lite til at det kan blir virkelig lønnsomt. Internasjonale selskaper som ønsker å drive med nettdating i Norge ser etter store fortjenester, noe de har lavere sannsynlighet til å få i Norge. Med mindre om prisen settes svært høyt da, men det vil igjen begrense volumet ytterligere.

Skal man bedrive kontroll av opplysninger og kvalitetssjekker av profilene så behøver man noen til å gjøre det som igjen betyr lønnsutgifter. I et lite marked som Norge så tviler jeg på at mange ser på det som spesielt aktuelt.

Anonymous poster hash: 212dc...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan virke som Elitesingles er for de med lav utdannelse som ønsker seg noen med høy... :fnise:



Anonymous poster hash: 7e7f1...98d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet i Norge er at nedslagsfeltet er for lite til at det kan blir virkelig lønnsomt. Internasjonale selskaper som ønsker å drive med nettdating i Norge ser etter store fortjenester, noe de har lavere sannsynlighet til å få i Norge. Med mindre om prisen settes svært høyt da, men det vil igjen begrense volumet ytterligere.

Skal man bedrive kontroll av opplysninger og kvalitetssjekker av profilene så behøver man noen til å gjøre det som igjen betyr lønnsutgifter. I et lite marked som Norge så tviler jeg på at mange ser på det som spesielt aktuelt.

Anonymous poster hash: 212dc...fa5

Jeg har inntrykk av at nettdating fungerer greit for de som bor i/rundt Oslo/akershus her er utvalget stort nok til at man kan finne en del interessant. Om man bor på andre mindre steder så blir markedet alt for smått.

Anonymous poster hash: 87ebf...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvorfor?

Selvsagt kan du spørre :)

Nei jeg ble skuffet, forventa leger og ingeniører, og så kom en bussjåfør. Ikke at det er noe galt i de, var bare ikke det jeg forventet av Elitesingles.

Må legge til at noe av grunnen for at jeg ikke har vært der igjen er at jeg ikke var klar for nettdating. Men tviler på at det er riktig plass å gå etter å ha lest erfaringene :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har inntrykk av at nettdating fungerer greit for de som bor i/rundt Oslo/akershus her er utvalget stort nok til at man kan finne en del interessant. Om man bor på andre mindre steder så blir markedet alt for smått.

Anonymous poster hash: 87ebf...998

ja, det fungerer nok bedre i Oslo/Akershus enn andre steder, men Norge er fortsatt et lite marked relativt sett. I USA og Tyskland har man et nedslagsfelt på ganske så mange flere millioner og man kan generere et helt annet volum. Selv om man har et par millioner østlendinger blir det et relativt lite volum i forhold.

Anonymous poster hash: 212dc...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en diskusjon gående med en ansatt hos +ELITESINGLES Norge om medlemmene de har, fordi jeg har fått tilbakemelding fra folk som kontakter meg at det er de samme medlemmene der som på de andre stedene. Har DU noen erfaring med Elitesingles og brukerne der? Da vil jeg gjerne høre fra deg.

I følge Elitesingles er målgruppen deres godt utdannede seriøse mennesker som søker seriøse og langsiktige forhold. Alle profiler blir manuelt kontrollert for å sikre høy kvalitet og et høyt nivå på medlemmene. -fra pressemelding.

Stemmer dette eller stemmer de tilbakemeldingene jeg har fått? Jeg synes det er fantastisk når nettdatingsider beveger seg over på nisjer : Kristendate.no Sportdate.no osv men da må det også være strenge krav om at medlemmene faktisk er innenfor den nisjen siden reklamerer for.

Den tv reklamen og selve navnet er grunn nok til å aldri registrere seg der. Regger en seg der er en faen meg litt av en "type" eller litt av en "frøken" :rulle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig jeg ønsker meg en mann med høyere utdanning. *tilstår og gjør meg klar for hugg*

Det er jo en ærlig sak.

Elitesingles syns jeg likevel er patetisk. Blir sånn - "hva i all verden er det du innbiller deg?".

Bare den reklamen får meg til å kaste meg bak nærmeste pute.

Sist jeg sjekket så hadde jeg høyere utdannelse, men ikke faen om jeg hadde funnet likesinnede (personlighetsmatch) på den siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...