Gå til innhold

Årets julegave fra arbeidsgiver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra "hovedkvarteret" fikk vi en kjempefin skipose og et alpakka pledd fra elvang.

Fra lokalkontoret fikk vi et stort ostefat, vin og kjeks. Kjempeflotte gaver.

Anonymous poster hash: 90068...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe i år, fordi sjefen er syk, stakkar, men vi har fått massevis av klementiner, pepperkaker, sjokolade og lignende til å holde oss gående gjennom travle dager de siste par ukene, så jeg er fornøyd uansett :)



Anonymous poster hash: e3ae7...740
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i kommuna, og de gir ikke julegaver…

Anonymous poster hash: 25046...407

Jeg jobber også i kommunen, men vi får julegave :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en annen tråd her inne, ble jeg veldig nysgjerrig på hva folk får i julegave fra arbeidsgiver?

På arbeidsplassen min fikk vi en kalender med bilder av alle instansene i kommunen. Hurra...

I fjor fikk vi ludo og sjakk i reiseformat. :P

Hva fikk du i julegave i år?

Anonymous poster hash: 3849c...c58

Hos oss var det kun den "flinkeste" ansatte som fikk gave. Fordi det tilfeldigvis er fler kunder å ekspederte de dagene jeg jobber ofg jeg derfor ikke rekker å rydde ut like mye varer som en som har bedre tid får jeg ikke gave. Jeg har kjøpt til sjefen da. Håper hun sitter å føler seg dum når hun åpner min flotte julegave og tenker på at jeg ikke har fått noen ting.

Anonymous poster hash: 3b80c...1ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det anonymt....

Jobben min -- Fra hovedkontor - penger som blir gitt til veldighet, noe med leger uten grenser eller noe sånt

- fra avdelingen --> 2 små julepynt + 3 sjokoladenisser (a la Nille)

litt skuffende når en jobber I helsevesenet og har gjennomgått en tøff tid med trusler om nedbemanning og overarbeid...

Jobben til mannen - matvarer fra ulike selskap sjefen eier... (eneste som er sunt ut av hele haugen er jo knekkebrødet, lol).....



Anonymous poster hash: 6daaf...baf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som arbeidsgiver for 10 ansatte blir jeg ganske overrasket over å lese denne tråden. Jeg trodde oppriktig det er vanlig å gi de ansatte en påskjønnelse før jul. Da mener jeg alle ansatte, ikke bare noen som har gjort en god jobb eller noe sånt. Sliter selv med å vise mine ansatte hvor stor pris jeg egentlig setter på dem og hvilken god jobb jeg mener de gjør gjennom hele året. Forteller dem selvsagt dette i løpet av året, men synes det er kjekt å gi dem julegave i tillegg.

Likevel føler jeg meg nå veldig "snill" som gir hver ansatt en blomst, noe julegodteri og gavekort på tusen kroner som kan brukes på mange ulike butikker. Jeg skriver også julekort til hver enkelt med noen få, utvalgte ord. Slenger også oppi et par flaxlodd og et par kinobilletter til hver. Min bedrift går absolutt ikke med stort overskudd eller noe liknende. Synes likevel det er viktig at de ansatte får en gave ved årets slutt. Trodde dette er vanligere enn det tydeligvis er.



Anonymous poster hash: ef166...56f
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i et stort konsern hvor det i høst kom beskjed om at det i år ikke ville bli noen gave, ikke har datterselskapene fått tillatelse til å arrangere julebord, julelunsj eller årsfest heller.

Synd hele landet skal "straffes" for at noen avdelinger/datterselskap har kjørt seg på ræv det siste året. Datterselskapet jeg jobber for har for n'te året levert med best og mye høyere resultat enn resten av landet.

Anonymous poster hash: e3d47...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i bhg fikk to kinobilletter av kommunen. Fikk også noen konfekt esker, to pakker te, et par telysholdere og en håndkrem fra noen av barna (foreldrene) på avdelingen.. avdeling har også fått fellesgaver, konfektesker og et par julestjerner.

Veldig koselig men kan bli litt mye, foreldrene kunne godt ha samarbeidet og gitt en gave. :)

Endret av Leanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk "god jul og godt nyttår" trykket på lønnslippen tidligere år. Nå får vi ikke DET en gang fordi nå har alt blitt elektronisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sekk av arbeidsgiver, samt en kurv med litt forskjellig mat av nærmeste sjef, med et personlig kort. Setter stor pris på dette, kortet mest av alt.



Anonymous poster hash: 0a86e...a8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott høytaller til mobil etc til over 700 kr (måtte sjekke på nett). Er veldig fornøyd med gaven!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber i helsevesenet, og får ikke en dritt! I fjor fikk vi et refleksarmbånd med sykehusets logo på.. :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kinobilletter. :) I fjor fikk vi ingenting, så det var koselig med en liten hilsen i år.



Anonymous poster hash: e835b...b37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott høytaller til mobil etc til over 700 kr (måtte sjekke på nett). Er veldig fornøyd med gaven!

Mvh Yvonne :heiajente:

Samme her! Lyden er veldig bra, så er grisefornøyd, spesielt siden jeg ikke begynner i jobben før om mange måneder.

Kjæresten min har de siste årene fått 6 stk rosendahl glass (rødvin, hvitvin etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...