Gå til innhold

Årets julegave fra arbeidsgiver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finere olivenollje, balsamico, pesto og krydder. Veldig tilfreds :nigo:



Anonymous poster hash: bdd00...450
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort som funker i de fleste butikker. Veldig fornøyd :D Koselig at sjefen viser at han setter pris på jobben vi ansatte gjør, ved å gi en liten oppmerksomhet til jul.

Endret av pokahontas9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så vidt begynt å jobbe for ham, og jobber bare noen få timer i uka, men fikk likevel en liten sekk med julegodt. Samboeren min fikk det samme + at han vanligvis får et gavekort på 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbgaver er det lov å åpne tidligere:) De aller fleste på jobben min åpnet gaven samme dag som vi fikk den, så er tydeligvis flere som er enig i den "skikken". Tror aldri jeg har åpnet julegaver fra jobb på julaften jeg.

Vi fikk forøvrig gavekort på et lokalt kjøpesenter, 400kr. Meget fornøyd med det!

Anonymous poster hash: 9af17...1fc

Ja det er lov, men jeg har lyst til å vente:). Samboeren min har åpnet sin (vi jobber samme sted), siden han feirer jul i hjembyen og ikke gidder å drasse den med seg, men jeg vil ikke vite hva det er før julekvelden.

Syns ikke det er feil å åpne den før altså, hadde bare lyst å vente selv:)

Anonymous poster hash: 279ae...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mateske, med masse god julemat. De kunne godt slengt på en flaske vin, syns jeg, det har de gjort tidligere, men konsernsjefen er puritaner fra Bibelbeltet, så det blir vel for hard kost...



Anonymous poster hash: 02008...c39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som vanlig. Jobber i oljebransjen, og ville bare avkrefte mange menneskers oppfattning om at vi har har så mange goder og får så mye.



Anonymous poster hash: 036a2...88f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null niks nada!

I fjor fikk vi et "julebrev"...

Årene før har vi fått gavekort på 300 eller 400.

Nedskjæringer grunnet underslag lengre opp i systemet :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaven gikk til et veldedig formål. Det synes jeg er fint, men med tanke på at firmaet går veldig bra og at sjefene lever glade dager synes jeg vi ansatte kunne fått en ekstra julebonus i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Gavekort på spa, halvdags behandling. Med beskjed om at det skal benyttes i arbeidstiden. :) Samt kurv med vin, røkelaks, spekepølse og gode oster og marmelader. Veldig fornøyd!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eske med bla konfekt og en god del julepålegg, i år hadde de også lagt med en kniv. Kjekk gave!

Anonymous poster hash: 77483...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt overrasket over gaven fra jobben i år! Fikk en stor eske full av lekkert pålegg, ribbeskinke, potetsalat, rødvinpølse, spekeskinke, røkelaks +++. Nedturen var da jeg dro opp en stor boks med sursild og skulle balansere den inn i kjøleskapet. Deiset ned i gulvet og knuste så det rant lake, sild og løk på hele teppet. Lukter ikke diggert nå nei.

Det var en meget bra julegave må jeg si. Heldig du :)

Anonymous poster hash: e9253...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min julegave var å miste jobben igår fordi bedriften måtte ta kraftige nedskjæringer for å ikke gå under.

God jul!

Anonymous poster hash: be355...a8a

Samme skjedde med meg, det vil si, stillingen min ble halvert på grunn av nedskjæringer, uten forvarsel! Faen altså. Ingen annen julegave, det får vi aldri.

Anonymous poster hash: 44bb3...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ligger to pakker og venter på meg til julaften. Jeg er tilkallingsvikar og begynte i den barnehagen jeg jobber nå i høst. Gave fra både styrer og de som eier barnehagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriften ga halvparten av summen til veldedig formål, Nanhi kali, utdanning for jenter i India.

Andre halvdel var gave til oss som var 2 fine india-inspirerte kopper fra Porsgrund, en boks med indisk te og en indisk kaffe. Fornøyd :)



Anonymous poster hash: 11bb9...487
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...