Gå til innhold

Mannelist - hemmeligheten kvinner ikke vet om


Svez

Anbefalte innlegg

Kvinnelist er for de fleste et velkjent begrep. Mannelist er derimot noe det bare

hviskes om. Hva er egentlig mannelist. Med fare for represalier fra andre menn for

å ha røpet vår store hemmelighet vil jeg nå avsløre noe som vil få kvinner til å

begynne å gruble. :klø:

Mannelist er, som kvinnelist, basert på manipulasjon. Ettersom vi menn vet hvor

gjerne kvinner benytter seg av kvinnelist har vi lært oss å utnytte dette.

Det hele går ut på å lokke kvinnen til å tro at hun, ved hjelp av sin list, kan få

oss til å gjøre det hun vil. Etter at hun har "lurt" oss vanker det gjerne

"belønninger" utover dagen i forskjellige former. "Du er så snill, kjæresten min". :kline:

"Jada", sier vi og humrer vitende i skjegget. :sjarmor:

Denne teknikken har mange bruksområder. Gjerne i forbindelse med enkle gjøremål

som man uansett ikke kommer unna.

Det store spørsmålet er hvordan dette kommer til å utvikle seg videre, nå som

kvinner vet at vi menn vet, og øh... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hmm... høres ut som om kvinnelisten har lurt deg til å tro at du har kommet opp med mannelist... men det er jo fremdeles hun som nyter godene av at du gjennomskuer kvinnelisten hennes, eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hmm... høres ut som om kvinnelisten har lurt deg til å tro at du har kommet opp med mannelist... men det er jo fremdeles hun som nyter godene av at du gjennomskuer kvinnelisten hennes' date=' eller....?[/quote']

Nettopp!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvis illusjonen sørger for at søpla blir båret ut, oppvasken ryddet ut av oppvaskmaskinen, barna kjørt og hentet på trening og vinduene vaskes, og atpåtil krydres med en god porsjon sex i ny og ne, så gjerne for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Hvis illusjonen sørger for at søpla blir båret ut' date=' oppvasken ryddet ut av oppvaskmaskinen, barna kjørt og hentet på trening og vinduene vaskes, og atpåtil krydres med en god porsjon sex i ny og ne, så gjerne for meg :wink:[/quote']

Da er jeg også med! La oss alle "bedras"! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søpla, oppvasken, vinduene og barna er gjøremål som kjerringa gjør i en rus etter at hun nettopp har klart å "lure" mannen til å henge opp et bilde, eller flytte en sofa o.l :-)

Den herlige sexen får dere selvsagt uten lurerier :sjarmor:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

:o Jeg er handy av meg, så jeg henger gjerne opp bilder og flytter på sofaen selv. Så kan han gjøre husarbeidet.

Den herlige sexen, derimot er grei! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg er handy av meg, så jeg henger gjerne opp bilder og flytter på sofaen selv. Så kan han gjøre husarbeidet.

Den herlige sexen, derimot er grei! :wink:

Trodde dere jenter likte å se på en handyman i bar overkropp og stramme muskler? :kul:

Et typisk virkemiddel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søpla, oppvasken, vinduene og barna er gjøremål som kjerringa gjør i en rus etter at hun nettopp har klart å "lure" mannen til å henge opp et bilde, eller flytte en sofa o.l :-)

Den herlige sexen får dere selvsagt uten lurerier :sjarmor:

:wink:

Vi slipper lettere unna vet du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Den herlige sexen, derimot er grei! :wink:

Trodde dere jenter likte å se på en handyman i bar overkropp og stramme muskler? :kul:

Et typisk virkemiddel :wink:

En handyman i bar overkropp som gjør husarbeid er enda bedre, tro du meg! :sjarmor: Bestevenninna mi og jeg tenkte faktisk at vi skulle starte vårt eget vaskebyrå-firma med nettopp dette. Lekre muskuløse fyrer som vi leiger ut for å vaske leiligheter ol i boxeren! :sjarmor: Vi skulle seff administrere firmaet og vurdere jobbsøkere fortløpende. :wink:

Interessert....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. IT-markedet er labert for tiden.. Hvordan belønner du meg? :sjarmor: Jeg sender CV med bilder i helfigur på mail :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva med meg da?!

Jeg er kvinne, men bruker aldri kvinnelist (hva nå enn det måtte være).

Jeg måtte vel være passe dum hvis jeg skulle bruke energi og tid på å FÅ min mann til å gjøre ting??! Han må selvfølgelig gjøre tingene av seg selv....Blir ikke tingene gjort som følge av hva han og jeg rasjonelt har snakket sammen om og avtalt, vel, så blir det ikke noe. Ferdig med det.

F.eks. Hvis han og jeg har fordelt oppgaver og blitt enige om at han flytter en sofa (?) (Var det eksemp.ditt Svez?) og han ikke gjør det likevel...så bli jo bare sofaen IKKE flyttet. Det er da ikke min oppgave som kvinne å FÅ mannen til å gjøre ulike ting? Nei ærlig talt...hva er dette for noe da?

Jeg forstår ikke helt hva kvinnelist er egentlig....betyr det å lure menn? Slikt er da unødvendig? Jeg snakker alltid rett ut og direkte og ærlig jeg og ferdig med det. Man LEKER da ikke uklarheter?

Og mannen tilbake: kan han ikke si ting rett ut da? Må han gå inn for å lure meg?! Jeg forstår ikke... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hillary..
Kvinnelist er for de fleste et velkjent begrep. Mannelist er derimot noe det bare

hviskes om. Hva er egentlig mannelist. Med fare for represalier fra andre menn for

å ha røpet vår store hemmelighet vil jeg nå avsløre noe som vil få kvinner til å

begynne å gruble. :klø:

Mannelist er, som kvinnelist, basert på manipulasjon. Ettersom vi menn vet hvor

gjerne kvinner benytter seg av kvinnelist har vi lært oss å utnytte dette.

Det hele går ut på å lokke kvinnen til å tro at hun, ved hjelp av sin list, kan få

oss til å gjøre det hun vil. Etter at hun har "lurt" oss vanker det gjerne

"belønninger" utover dagen i forskjellige former. "Du er så snill, kjæresten min". :kline:

"Jada", sier vi og humrer vitende i skjegget. :sjarmor:

Denne teknikken har mange bruksområder. Gjerne i forbindelse med enkle gjøremål

som man uansett ikke kommer unna.

Det store spørsmålet er hvordan dette kommer til å utvikle seg videre, nå som

kvinner vet at vi menn vet, og øh... :klø:

:hoho: Kvinnelist er ikke basert på manipulasjon, det er basert på intuisjon! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...