Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overvektige mister også fertiliteten. Særlig fett rundt mage-området forstyrrer hormonbalansen som styrer eggløsning osv.

Anonymous poster hash: 1ad9c...fef

Aldri merket noe til.

Jeg ler av de litt for overvektige brukerne i denne tråden. Tynnere jenter er penere, sånn er det bare. Fedme aka latskap og mangel på sunt kosthold og trening er IKKE sexy. Jeg er av den typen som har former og som er tynn. Jeg har hatt noen modelloppdrag fordi det er den typen kropp folk vil se. Deal with it.

Jeg har ti kg for mye, jeg har også en del modelloppdrag. Deal with it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri merket noe til.

Jeg har ti kg for mye, jeg har også en del modelloppdrag. Deal with it.

Ler alltid så av innleggene dine, madam Gjest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert ikke alle menn som tenner på hverken meg eller deg heller, - bare sånn at vi har det helt klart for oss.

Hvor vil du egentlig hen med å forsøke å trampe på dem som i følge deg selv er mindre attraktive enn deg?

Hvorfor er det så satans viktig for deg å fortelle hele verden hva du mener om kvinner som har noen flere kilo kroppsvekt enn det jeg antar du har?

Vampen: :takke:

Man tramper da ikke på kvinner generellt ved å si at man foretrekker slanke kvinner. Eller å mene at kvinnene som Chappi la ut er overvektige. Det får være måte på offermentalitet blant overvektige.

Anonymous poster hash: 48ff6...11d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Man tramper da ikke på kvinner generellt ved å si at man foretrekker slanke kvinner. Eller å mene at kvinnene som Chappi la ut er overvektige. Det får være måte på offermentalitet blant overvektige.

Anonymous poster hash: 48ff6...11d

Cluet er at det synes så snodig viktig å fortelle hva man definerer disse kvinnene som, ikke hva den enkelte tenner på.

Det er den stadige defineringen av de kvinner den enkelte debattant selv ikke tenner på som får meg til å sukke litt oppgitt...

Mvh og stor offermentalitet fra overvektige Pus (169 cm og 59,5 kilo)

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er at det synes så snodig viktig å fortelle hva man definerer disse kvinnene som, ikke hva den enkelte tenner på.

Det er den stadige defineringen av de kvinner den enkelte debattant selv ikke tenner på som får meg til å sukke litt oppgitt...

Mvh og stor offermentalitet fra overvektige Pus (169 cm og 59,5 kilo)

Edit: Leif

Det er ikke snodig i det hele tatt sålenge tråden bunner ut i en eksistensiell og episk diskusjon om hva menes med former og hva menes med overvekt hos kvinner. Så lenge man ikke kan enes om en definisjon, er det helt på det rene greit å si hva man mener er former og hva man mener er overvekt uten at noen skal "redde" de overvektige for å bli kalt for, nettopp overvektig.

Anonymous poster hash: 48ff6...11d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er ikke snodig i det hele tatt sålenge tråden bunner ut i en eksistensiell og episk diskusjon om hva menes med former og hva menes med overvekt hos kvinner. Så lenge man ikke kan enes om en definisjon, er det helt på det rene greit å si hva man mener er former og hva man mener er overvekt uten at noen skal "redde" de overvektige for å bli kalt for, nettopp overvektig.

Anonymous poster hash: 48ff6...11d

Synes ikke argumentene dine er verd en eneste kalori så lenge du må gjemme deg for å tørre å skrive dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke argumentene dine er verd en eneste kalori så lenge du må gjemme deg for å tørre å skrive dem.

Typisk hersketeknikk og feminismeargument. Man går på person når man mangler argument. Vi så det samme under etterspillet av Hjernevask-serien, Lorentzen går etter Eia fordi han er middelaldrene og skallet. Ja-ja, what else is new..

Anonymous poster hash: 48ff6...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri merket noe til.

Jeg har ti kg for mye, jeg har også en del modelloppdrag. Deal with it.

10..?

Anonymous poster hash: 31203...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er at det synes så snodig viktig å fortelle hva man definerer disse kvinnene som, ikke hva den enkelte tenner på.

Det er den stadige defineringen av de kvinner den enkelte debattant selv ikke tenner på som får meg til å sukke litt oppgitt...

Mvh og stor offermentalitet fra overvektige Pus (169 cm og 59,5 kilo)

Edit: Leif

Hvorfor denne iveren med å forsvare overvektige kvinner? Ville du godtatt det om du våknet opp i morgen og veide 89,5 kg med den samme høyden, eller ville du øyeblikkelig gjort endringer i livet? Jeg har hvertfall høyere standard for både meg selv og min partner. Tror mange kvinner som er med i forsvarstroppen heller ikke ville vært fornøyde som overvektig, selv om de gladelig forsvarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor denne iveren med å forsvare overvektige kvinner? Ville du godtatt det om du våknet opp i morgen og veide 89,5 kg med den samme høyden, eller ville du øyeblikkelig gjort endringer i livet? Jeg har hvertfall høyere standard for både meg selv og min partner. Tror mange kvinner som er med i forsvarstroppen heller ikke ville vært fornøyde som overvektig, selv om de gladelig forsvarer det.

Hvorfor denne iveren med å hetse overvektige kvinner (og menn for den del)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne iveren med å hetse overvektige kvinner (og menn for den del)?

En iboende illusjon om en "standard" som MÅ følges. Om ikke så er man en trussel mot etablert illusjon og dermed et mål som skal ødelegges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En iboende illusjon om en "standard" som MÅ følges. Om ikke så er man en trussel mot etablert illusjon og dermed et mål som skal ødelegges.

Hmm, ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Hvorfor denne iveren med å forsvare overvektige kvinner? Ville du godtatt det om du våknet opp i morgen og veide 89,5 kg med den samme høyden, eller ville du øyeblikkelig gjort endringer i livet? Jeg har hvertfall høyere standard for både meg selv og min partner. Tror mange kvinner som er med i forsvarstroppen heller ikke ville vært fornøyde som overvektig, selv om de gladelig forsvarer det.

Jeg synes det er både ufint og gir uttrykk for en usannsynlig liten tro på seg selv å ikke klare å innse og akseptere at ikke alle nødvendigvis tenner på det som er 'akseptert' som den almennes standard for tenningsmønster.

Det er min agenda her.

Hvor vil du egentlig hen med å forsøke å gi meg 30 kilo ekstra? Jeg har de kiloene jeg har, - de er plassert der de er plassert... ikke mellom ørene. Og de påvirker ikke min irritasjon over enkeltes påståtte rett til å bestemme hva andre menn skal tenne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne iveren med å forsvare overvektige kvinner? Ville du godtatt det om du våknet opp i morgen og veide 89,5 kg med den samme høyden, eller ville du øyeblikkelig gjort endringer i livet? Jeg har hvertfall høyere standard for både meg selv og min partner. Tror mange kvinner som er med i forsvarstroppen heller ikke ville vært fornøyde som overvektig, selv om de gladelig forsvarer det.

Hvorfor denne iveren med å hetse overvektige kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg jo fått kommentarer av flere jenter på grunn av at jeg visstnok i følge dem har for små pupper og for smale hofter, og det er like lite morsomt for meg å høre sånt som det er for en overvektig dame å høre dritt om kroppen hennes. Og jeg har all medfølelse for TS jeg også, og jeg synes det var veldig dårlig gjort av fyren selvsagt, men ikke kom her og si at tynne kvinner ikke får høre noe dritt.

Jeg kan faktisk ikke gjøre noe med hoftene mine. Og ikke har jeg planer om å ta silikon heller.

Og det er også veldig slitsomt å være i den situasjonen jeg er i nå der jeg har gått ned 2 kilo på to uker fordi jeg sliter sånn med sykdom og at jeg må spise til jeg kaster opp fordi legen kommer til å legge meg inn på sykehus om jeg ikke klarer å få i meg mer kcal. Hadde jeg hatt noen kilo mer og gått på enn de 4 kiloene jeg har før jeg blir for tynn, så hadde det vært så mye enklere.

hehe verste jeg har fått høre er at jeg kan jo ikke gå i bunad jeg...søljene skal ligge, ikke henge må vite....:(

det var ikke slemt sagt til meg det, jeg er jo tynn og burde forstå at det er et skjult kompliment fordi jeg er så heldig:)

Anonymous poster hash: f93b0...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...