AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #21 Del Skrevet 4. mars 2014 For en uinteressant tråd. Anonymous poster hash: bdac6...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #22 Del Skrevet 4. mars 2014 Forstår ikke hva som er poenget til TSAnonymous poster hash: 2fee6...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanni Skrevet 4. mars 2014 #23 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg er nummer to. Grunnen til det er fordi at jeg liker å mannipulere andre personer på jobben, jeg liker å sette folk opp mot hverandre. Jeg gjør alltid andre til en syndebukk. Men ingen vet det, for alle tror at jeg er en veldig grei og hyggelig dame, men jeg har mørke sider som jeg skjuler. Og dette er ikke tull, dette er helt sant. Jeg nyter det. Endret 4. mars 2014 av Sanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanni Skrevet 4. mars 2014 #24 Del Skrevet 4. mars 2014 Men jeg heter ikke Helen da . Jeg har et mye penere navn, og jeg jobber heller ikke som sykepleier. Jeg ønsker ikke å si hvor jeg jobber . Men nyter med å manipulere andre mennesker og å føle at jeg har makt . Jeg er ganske pen og vil jeg si, ingenting er galt med utseende mitt. Jeg har verken barn eller mann selv om jeg er trettito år. Jeg klarer meg uten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanni Skrevet 4. mars 2014 #25 Del Skrevet 4. mars 2014 Og ellers så liker jeg å skylle edderkopper ned i toalettet. Da føler jeg meg som et maktmennesker, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #26 Del Skrevet 5. mars 2014 JJeg lurer også på hva som er poenget med tråden? Er det en tulletråd? Mobbetråd? Anonymous poster hash: 2f798...0ce poenget er å si hvem som er sprøestAnonymous poster hash: c67f6...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #27 Del Skrevet 5. mars 2014 Men da er det en snikksnakk tråd... Anonymous poster hash: 2f798...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #28 Del Skrevet 5. mars 2014 Men da er det en snikksnakk tråd... Anonymous poster hash: 2f798...0ce og?Anonymous poster hash: c67f6...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Santana Skrevet 9. mai 2014 #29 Del Skrevet 9. mai 2014 Nr2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 9. mai 2014 #30 Del Skrevet 9. mai 2014 Den sprøeste er den som lagde denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå