Nimorna Skrevet 11. desember 2013 #101 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg til å få meg en jobb snart? Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #102 Del Skrevet 11. desember 2013 supert! det er den Gleder meg til at du skal trekke kort for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jumo Skrevet 11. desember 2013 #103 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg på en til jeg, hvis du gidder! :D Hva må jeg gjøre for at kjæresten skal sette pris på meg, og ikke ta meg for gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #104 Del Skrevet 11. desember 2013 Ok... Det blir flytting på en av oss, i solid geografisk forståelse, når tiden er der, - dette er fremdeles like skummelt... du er mer enn god. Jeg takker for at du bruker av din egen tid til dette Gjest.... tusen takk. Vær så god, litt avensjuk på deg som etterhvert skal flytte inn i det som kalles for brick townhouse på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #105 Del Skrevet 11. desember 2013 Gleder meg til at du skal trekke kort for meg. Jeg kan sikker ta over denne tråden når du er ferdig, sånn at det ikke blir to bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooks Skrevet 11. desember 2013 #106 Del Skrevet 11. desember 2013 Ooo, Daxi, kan jeg spørre en gang til da? Jeg vil gjerne vite om jeg står på eksamen jeg hadde i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 11. desember 2013 #107 Del Skrevet 11. desember 2013 For sent ute? Hva bør jeg jobbe med (hvilket yrke) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #108 Del Skrevet 11. desember 2013 Annet spørsmål om du vil. Hva skjedde egentlig mellom meg og en som kom inn i leiligheten min? Djevelen. Øyeblikkelig tiltrekning, men dere forstod ikke at det var det før etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #109 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Ooo, Daxi, kan jeg spørre en gang til da? Jeg vil gjerne vite om jeg står på eksamen jeg hadde i dag? To sekunder så får jeg frem utstyret her først og skal prøve så godt jeg kan (Nå som Gjest har vært så flink) P-S: Hvis jeg ikke forstyrrer OP seff Endret 11. desember 2013 av Daxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. desember 2013 #110 Del Skrevet 11. desember 2013 Hehe. Sikkert for sein, men hvordan blir 2014? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #111 Del Skrevet 11. desember 2013 Anonymknappen igjen, beklager. Kan jeg ta en til? Hva skjedde med han jeg møtte like før sommerferien? Altså,mellom oss. Myntesset. Det var artighet og muligheter i sommer, men nu er de over. Dog er det snart en ny sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooks Skrevet 11. desember 2013 #112 Del Skrevet 11. desember 2013 To sekunder så får jeg frem utstyret her først og skal prøve så godt jeg kan (Nå som Gjest har vært så flink) P-S: Hvis jeg ikke forstyrrer OP seff Å så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest longgone2 Skrevet 11. desember 2013 #113 Del Skrevet 11. desember 2013 Djevelen. Øyeblikkelig tiltrekning, men dere forstod ikke at det var det før etterpå. Jeg sier bare: Oh. My. God! (Ja jeg forsto ingenting der og da ) Sukk! Jeg tror neppe jeg treffer på han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. desember 2013 #114 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Oooh, beste kvelden på KG ever!! Gjest/Daxi: Hvilket inntrykk har flørten min av meg? Endret 11. desember 2013 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 11. desember 2013 #115 Del Skrevet 11. desember 2013 En til:) Denne kommende kjæresten. Kjenner jeg han eller noe helt nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #116 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg til å få meg en jobb snart? Krysser fingrene 2/sverd. Ja, i løpet av 90 dager er tiden med bind over øynene pga redsel for hva fremtiden bringer over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #117 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan jeg få en? Trenger virkelig noen gode nyheter:) Begynner ting å bli bedre snart? 3/Staver. Ja, men det kreves at du gir litt fanden og vender ryggen til styret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 11. desember 2013 #118 Del Skrevet 11. desember 2013 Blir jeg noensinne lykkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #119 Del Skrevet 11. desember 2013 Ooo, Daxi, kan jeg spørre en gang til da? Jeg vil gjerne vite om jeg står på eksamen jeg hadde i dag? Det vet du innerst inne at du skal. Du er en figther og har forbedret deg veldig godt for denne eksamen (Kanskje noe jeg burde lære der ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 11. desember 2013 #120 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja, i løpet av 90 dager er tiden med bind over øynene pga redsel for hva fremtiden bringer over. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå