Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #41 Del Skrevet 11. desember 2013 Man kan jo ikke gå glipp av en sjanse med gjest som tarotwoman, s å jeg slenger ut: Hvordan kommer jeg til å ligge an i forhold til å forbedre småbruket jeg bor på? Solen. Du vil bruke enda et år på å få det på fote igjen, men til neste høst så kan du si deg fornøyd med deg selv hvis du ikke gir opp. Se du har solstikke også. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemø Skrevet 11. desember 2013 #42 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil det bli meg og han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #43 Del Skrevet 11. desember 2013 Blir reisen jeg snart skal ut på, vellykket? 8/Beger. Ja, men den vil bli vemodig også, fordi den gamle deg blir borte, du vil få en mestringsfølelse du ikke hadde førut og der du bor nå/det du holder på med vil bli for smått for deg, men ikke vær redd for det. Vi må alle utvikle oss videre. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 11. desember 2013 #44 Del Skrevet 11. desember 2013 Solen. Du vil bruke enda et år på å få det på fote igjen, men til neste høst så kan du si deg fornøyd med deg selv hvis du ikke gir opp. Se du har solstikke også. Lykke til. Takk takk! Isåfall betyr det at jeg fortsetter å være kjappere enn jeg har planlagt til neste år også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #45 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil jeg få kjæreste? VELG MEG MEG MEG! Skjebnehjulet. Jepp, en blond dame og du vil treffe henne ved et slumptreff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 11. desember 2013 #46 Del Skrevet 11. desember 2013 8/Beger. Ja, men den vil bli vemodig også, fordi den gamle deg blir borte, du vil få en mestringsfølelse du ikke hadde førut og der du bor nå/det du holder på med vil bli for smått for deg, men ikke vær redd for det. Vi må alle utvikle oss videre. Lykke til. Spennende! Tusen takk, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangomadness Skrevet 11. desember 2013 #47 Del Skrevet 11. desember 2013 Hmmm? Hva spør du egentlig om? Lurer på om det kommer til å bli meg og han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #48 Del Skrevet 11. desember 2013 Venter jeg gutt eller jente? Stavesset. Pike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 11. desember 2013 #49 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg her, jeg! Hvordan vil det gå når jeg drar ut fra Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #50 Del Skrevet 11. desember 2013 Skjebnehjulet. Jepp, en blond dame og du vil treffe henne ved et slumptreff. oh... W <3 <3 W ! Er det noen blondisser her inne mon tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #51 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg spør likevel:) så får gjest svare om hun vil:). Får jeg kjæreste snart? Dommen. Jepp, i januar. Ser du ikke at du har shoppingbagene etter prisraset på varene vi betaler blod for nu før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #52 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg noen gang til å få egne biologiske barn? Solen. Jepp, en mørkhåret sønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 11. desember 2013 #53 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Dommen. Jepp, i januar. Ser du ikke at du har shoppingbagene etter prisraset på varene vi betaler blod for nu før jul? Takk gjest:) Endret 11. desember 2013 av muffin26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. desember 2013 #54 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Rekker ikke telle over, håper jeg rekker det! Blir han jeg holder på med forelsket i meg, er han bare en venn, eller blir han en uvenn? Endret 11. desember 2013 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #55 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva kjennetegner ham som fester seg spesielt ved meg? Magikeren. Entrepenørskapsånd, til tider litt usympatisk pga opportunisme og en hang til å vise seg når han føler seg usikker, men er snill på bunnen. Gjør alt for sine venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #56 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil det bli meg og han? Myntesset. Nei, noe nytt og mer matnyttig vil dukke opp og gjøre deg mer glad om dagerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 11. desember 2013 #57 Del Skrevet 11. desember 2013 Rekker ikke å telle, ignorer spørsmålet hvis jeg er for sein! Det er en person i bekjentskapskretsen min som jeg tror har et godt øye til meg, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #58 Del Skrevet 11. desember 2013 Rekker ikke telle over, håper jeg rekker det! Blir han jeg holder på med forelsket i meg, er han bare en venn, eller blir han en uvenn? Stavkongen. Magnetisk og fyrig type det her, han blir venn og elsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest longgone2 Skrevet 11. desember 2013 #59 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei Jeg bare lurer på hvordan de neste månedene i mitt liv vil bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #60 Del Skrevet 11. desember 2013 Lurer på om det kommer til å bli meg og han igjen Tårnet. Niks, du komer til å lande med et brak på magen om ikke så lenge, om du ikke begynner og gi mer fanden i han der. Lykke til og klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå