Gå til innhold

Tarot for de hurtige

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Enden.

21.jpg

Jepp, det vil du klare. Md glans. Klem og lykke til.

Takk så mye. Godt med godt svar, trengte en ekstra liten push nå! Dere er snille som tar dere tid til å svare andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver igjen med et annet spørsmål: Hvordan kommer jul og nyttår til å bli for meg? Er litt spent på det... Veldig gøy å lese igjennom tråden, dere er flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen med et annet spørsmål: Hvordan kommer jul og nyttår til å bli for meg? Er litt spent på det... Veldig gøy å lese igjennom tråden, dere er flinke :)

51.jpg

Jul og nyttår blir en tid med "våpenhvile" (hvis det sier deg noe). Med en del gaver vil jeg tro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gjøre noe for andre, gir positiv energi tilbake. Karma skal man ikke kimse av. Håper det gir dere masse positiv energi tilbake.

Alt hva jeg gir får jeg trefoldig tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden.

21.jpg

Du skal bare gå fremover og ikke se deg tilbake. Det her blir bra.

Oi, så bra. Det er det jeg føler jeg gjør for tiden, så da bare fortsetter jeg med det. Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51.jpg

Jul og nyttår blir en tid med "våpenhvile" (hvis det sier deg noe). Med en del gaver vil jeg tro :fnise:

Haha, det er faktisk en i familien jeg har et litt "krigersk" forhold til..så vi får håpe at det blir våpenhvile ja :fnise: Gaver er bra :danse: Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er faktisk en i familien jeg har et litt "krigersk" forhold til..så vi får håpe at det blir våpenhvile ja :fnise: Gaver er bra :danse: Tusen takk :)

:) takk til deg for tilbakemeldingen haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil 2014 by på endringer i livet? I såfall gode eller dårlige vendinger? Lurer på om jeg har gjort riktig valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte meg sist, eller du kanskje ikke fikk tid, men håper du kan svare meg nå. Jeg er veldig usikker på H, bør jeg droppe han eller ta sjansen?

Begeresset.

36.jpg

Det kommer en helt ny fyr. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.jpg

Ja du vet bedre en alle andre hvor kjipt du har hatt det i det siste og du synes du fortjener bedre. Det får du :).

Tusen takk for svar! Kan du finne ut av om det er langt igjen? Om det tar lang tid, eller om ting går kjapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar! Kan du finne ut av om det er langt igjen? Om det tar lang tid, eller om ting går kjapt?

Bare ha stå på vilje, vær streng mot deg selv og still høye krav til deg selv, da ser du hvor fort ting ordner seg :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar en sjangs..overse om du er sliten og lei.

Kommer jeg til å få biologiske barn snart?

75.jpg

Jeg ser for meg at dette kommer til å ta tid og litt "ekstra innsats". Til slutt vil du få en mørk gutt med brune øyner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver lykken jeg ogå :) Hvordan kommer møtet i januar til å gå?

70.jpg

Veldig bra. Du vil til slutt se det endelige resultatet av en lang prosesss. Pengene kommer deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...