Mariahamm Skrevet 11. desember 2013 #261 Del Skrevet 11. desember 2013 Enden. Jepp, det vil du klare. Md glans. Klem og lykke til. Takk så mye. Godt med godt svar, trengte en ekstra liten push nå! Dere er snille som tar dere tid til å svare andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 11. desember 2013 #262 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver igjen med et annet spørsmål: Hvordan kommer jul og nyttår til å bli for meg? Er litt spent på det... Veldig gøy å lese igjennom tråden, dere er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #263 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan blir 2014 for meg? Verden. Du skal bare gå fremover og ikke se deg tilbake. Det her blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #264 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver igjen med et annet spørsmål: Hvordan kommer jul og nyttår til å bli for meg? Er litt spent på det... Veldig gøy å lese igjennom tråden, dere er flinke Jul og nyttår blir en tid med "våpenhvile" (hvis det sier deg noe). Med en del gaver vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #265 Del Skrevet 11. desember 2013 Det å gjøre noe for andre, gir positiv energi tilbake. Karma skal man ikke kimse av. Håper det gir dere masse positiv energi tilbake. Alt hva jeg gir får jeg trefoldig tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 11. desember 2013 #266 Del Skrevet 11. desember 2013 Verden. Du skal bare gå fremover og ikke se deg tilbake. Det her blir bra. Oi, så bra. Det er det jeg føler jeg gjør for tiden, så da bare fortsetter jeg med det. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 11. desember 2013 #267 Del Skrevet 11. desember 2013 Jul og nyttår blir en tid med "våpenhvile" (hvis det sier deg noe). Med en del gaver vil jeg tro Haha, det er faktisk en i familien jeg har et litt "krigersk" forhold til..så vi får håpe at det blir våpenhvile ja Gaver er bra Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #268 Del Skrevet 11. desember 2013 Haha, det er faktisk en i familien jeg har et litt "krigersk" forhold til..så vi får håpe at det blir våpenhvile ja Gaver er bra Tusen takk takk til deg for tilbakemeldingen haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliten 2010 Skrevet 11. desember 2013 #269 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil 2014 by på endringer i livet? I såfall gode eller dårlige vendinger? Lurer på om jeg har gjort riktig valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #270 Del Skrevet 11. desember 2013 Du glemte meg sist, eller du kanskje ikke fikk tid, men håper du kan svare meg nå. Jeg er veldig usikker på H, bør jeg droppe han eller ta sjansen? Begeresset. Det kommer en helt ny fyr. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 11. desember 2013 #271 Del Skrevet 11. desember 2013 Tar en sjangs..overse om du er sliten og lei. Kommer jeg til å få biologiske barn snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 11. desember 2013 #272 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja du vet bedre en alle andre hvor kjipt du har hatt det i det siste og du synes du fortjener bedre. Det får du . Tusen takk for svar! Kan du finne ut av om det er langt igjen? Om det tar lang tid, eller om ting går kjapt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den Skrevet 11. desember 2013 #273 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil jeg snart finne kjærligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #274 Del Skrevet 11. desember 2013 Tusen takk for svar! Kan du finne ut av om det er langt igjen? Om det tar lang tid, eller om ting går kjapt? Bare ha stå på vilje, vær streng mot deg selv og still høye krav til deg selv, da ser du hvor fort ting ordner seg :D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linneah2013 Skrevet 11. desember 2013 #275 Del Skrevet 11. desember 2013 Begeresset. Det kommer en helt ny fyr. Lykke til. Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sayang Skrevet 11. desember 2013 #276 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver lykken jeg ogå Hvordan kommer møtet i januar til å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #277 Del Skrevet 11. desember 2013 Tar en sjangs..overse om du er sliten og lei. Kommer jeg til å få biologiske barn snart? Jeg ser for meg at dette kommer til å ta tid og litt "ekstra innsats". Til slutt vil du få en mørk gutt med brune øyner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #278 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver lykken jeg ogå Hvordan kommer møtet i januar til å gå? Veldig bra. Du vil til slutt se det endelige resultatet av en lang prosesss. Pengene kommer deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 11. desember 2013 #279 Del Skrevet 11. desember 2013 Får jeg meg jobb i barnehage snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 11. desember 2013 #280 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg til å få det bedre i 2014? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå