Gjest avocadoen Skrevet 11. desember 2013 #161 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei gjest! Får jeg lov å spørre? Hvordan blir 2014 for meg og min kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #162 Del Skrevet 11. desember 2013 Det store spørmålet er vel om han kommer til å gjøre noe med det.. Æsj jeg hater det når jeg begynner å tenke slik. Takk uansett Gjest! Du er en knupp! (hvordan kan jeg vise deg hvor takknemlig jeg er?) Med å bli den beste personen du kan bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
franik3 Skrevet 11. desember 2013 #163 Del Skrevet 11. desember 2013 Daxi/Gjest: Først og fremst, takk for at dere gjør dette :-) spm: Hvordan blir mitt 2014? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #164 Del Skrevet 11. desember 2013 Hehe. Du må gjerne svare allikevel. Knotet i noen timer med en jobbsøknad i går og er selvsagt spent på om jeg blir innkalt til intervju? Nei, dessverre. Men det verste du kan gjøre nå er å bli skuffet og gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 11. desember 2013 #165 Del Skrevet 11. desember 2013 Ung lys mann. Bestemt, og ambisiøs. Han er streng men rettferdig. Se opp for en mann som sannsynligvis vis ha en jobb som politimann eller lignende. Oi, haha. Lenge før jeg treffer han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #166 Del Skrevet 11. desember 2013 Hehe. Du må gjerne svare allikevel. Knotet i noen timer med en jobbsøknad i går og er selvsagt spent på om jeg blir innkalt til intervju? 3/Mynter. Det blir du og hvis du viser frem dine personlighet på en nøktern måte, så er jobben din. Jeg jobbet som headhunter i et annet liv, så du får sende pm hvis jeg får rett, så skal jeg gi deg råd om hva du som arbeidstaker kan stille på intervju uten å bli sett på som utidig og storforlangende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 11. desember 2013 #167 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg noengang til å bli psykisk frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #168 Del Skrevet 11. desember 2013 Oi, haha. Lenge før jeg treffer han? Sommeren 2014 mest sannsynlig, hvis ikke litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest longgone2 Skrevet 11. desember 2013 #169 Del Skrevet 11. desember 2013 Med å bli den beste personen du kan bli. Det skal jeg! Kan jeg få lov til å spørre ett siste spørsmål? Kommer han til å gjøre noe med den tiltrekningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musungen Skrevet 11. desember 2013 #170 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan blir 2014 for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. desember 2013 #171 Del Skrevet 11. desember 2013 3/Mynter. Det blir du og hvis du viser frem dine personlighet på en nøktern måte, så er jobben din. Jeg jobbet som headhunter i et annet liv, så du får sende pm hvis jeg får rett, så skal jeg gi deg råd om hva du som arbeidstaker kan stille på intervju uten å bli sett på som utidig og storforlangende. Du og Daxi er uenige der, så det kan bli VELDIG spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 11. desember 2013 #172 Del Skrevet 11. desember 2013 Sommeren 2014 mest sannsynlig, hvis ikke litt før. Å gud, jeg får helt hetta her, haha. Kan du ikke be han vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #173 Del Skrevet 11. desember 2013 Du og Daxi er uenige der, så det kan bli VELDIG spennende Hør ALLTID på det positive svaret! :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. desember 2013 #174 Del Skrevet 11. desember 2013 Det samme trodde jeg. Om meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #175 Del Skrevet 11. desember 2013 Du og Daxi er uenige der, så det kan bli VELDIG spennende Vel, livet er uansett et spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #176 Del Skrevet 11. desember 2013 Om meg? Ja, men også om meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 11. desember 2013 #177 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) - Endret 10. september 2014 av Ireth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. desember 2013 #178 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Ja, men også om meg selv. Haha. Hva gjør man med det da? Dra å spa litt møkk på en bondegård? Endret 11. desember 2013 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #179 Del Skrevet 11. desember 2013 Er det for sent? Jeg lurer veldig på om jeg får kjæreste snart. Mjaaa... jeg vil bare si: ikke ta den første som kommer. Som min mor pleide å si "bedre alene enn i dårlig selskap" ...vise ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #180 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg noengang til å bli psykisk frisk? Stavpasjen. Nei, du vil alltid ha den frykten og redselen i ditt liv og lete med lupe for å finne hva da?? Hvis du bare tenker som så at slik er livet mitt bare, så vil du få fred. Og du vil kunne mestre det. og det er hva livet handler om, at vi mestrer det som blir kastet til oss. og vi får ikke mer skit enn vi klarer. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå