Gå til innhold

Tarot for de hurtige

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det store spørmålet er vel om han kommer til å gjøre noe med det.. Æsj jeg hater det når jeg begynner å tenke slik. :bond:

Takk uansett Gjest! Du er en knupp! :blomst:(hvordan kan jeg vise deg hvor takknemlig jeg er?)

Med å bli den beste personen du kan bli.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du må gjerne svare allikevel. Knotet i noen timer med en jobbsøknad i går og er selvsagt spent på om jeg blir innkalt til intervju? :)

58.jpg

Nei, dessverre. Men det verste du kan gjøre nå er å bli skuffet og gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60.jpg

Ung lys mann. Bestemt, og ambisiøs. Han er streng men rettferdig. Se opp for en mann som sannsynligvis vis ha en jobb som politimann eller lignende.

Oi, haha. Lenge før jeg treffer han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du må gjerne svare allikevel. Knotet i noen timer med en jobbsøknad i går og er selvsagt spent på om jeg blir innkalt til intervju? :)

3/Mynter.

66.jpg

Det blir du og hvis du viser frem dine personlighet på en nøktern måte, så er jobben din. Jeg jobbet som headhunter i et annet liv, så du får sende pm hvis jeg får rett, så skal jeg gi deg råd om hva du som arbeidstaker kan stille på intervju uten å bli sett på som utidig og storforlangende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest longgone2

Med å bli den beste personen du kan bli.

Det skal jeg! :blomst:

Kan jeg få lov til å spørre ett siste spørsmål? Kommer han til å gjøre noe med den tiltrekningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/Mynter.

66.jpg

Det blir du og hvis du viser frem dine personlighet på en nøktern måte, så er jobben din. Jeg jobbet som headhunter i et annet liv, så du får sende pm hvis jeg får rett, så skal jeg gi deg råd om hva du som arbeidstaker kan stille på intervju uten å bli sett på som utidig og storforlangende.

Du og Daxi er uenige der, så det kan bli VELDIG spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, men også om meg selv.

Haha. Hva gjør man med det da? Dra å spa litt møkk på en bondegård? :fnise:

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent? Jeg lurer veldig på om jeg får kjæreste snart.

15.jpg

Mjaaa... jeg vil bare si: ikke ta den første som kommer. Som min mor pleide å si "bedre alene enn i dårlig selskap" ...vise ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg noengang til å bli psykisk frisk? :)

Stavpasjen.

74.jpg

Nei, du vil alltid ha den frykten og redselen i ditt liv og lete med lupe for å finne hva da?? Hvis du bare tenker som så at slik er livet mitt bare, så vil du få fred. Og du vil kunne mestre det. og det er hva livet handler om, at vi mestrer det som blir kastet til oss. og vi får ikke mer skit enn vi klarer. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...