Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #121 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg på en til jeg, hvis du gidder! :D Hva må jeg gjøre for at kjæresten skal sette pris på meg, og ikke ta meg for gitt? Djevelen. Sett håndjern på ham og vis ham hvem som bestemmer på bruket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #122 Del Skrevet 11. desember 2013 Oooh, beste kvelden på KG ever!! Gjest/Daxi: Hvilket inntrykk har flørten min av meg? Gjest: Kan jeg ta denne? please please please?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #123 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg kan sikker ta over denne tråden når du er ferdig, sånn at det ikke blir to bare Kan ikk du lage tråd i neste uke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jumo Skrevet 11. desember 2013 #124 Del Skrevet 11. desember 2013 Djevelen. Sett håndjern på ham og vis ham hvem som bestemmer på bruket. Hahahaha, hvordan skal det gå! Takk for svar nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. desember 2013 #125 Del Skrevet 11. desember 2013 Jaggu, så flinke dere er. Det er ganske hyggelig at dere gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #126 Del Skrevet 11. desember 2013 Ooo, Daxi, kan jeg spørre en gang til da? Jeg vil gjerne vite om jeg står på eksamen jeg hadde i dag? Paven. Ser pinadø sånn ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooks Skrevet 11. desember 2013 #127 Del Skrevet 11. desember 2013 Det vet du innerst inne at du skal. Du er en figther og har forbedret deg veldig godt for denne eksamen (Kanskje noe jeg burde lære der ) Forberedt, men på helt feil tema! Men jeg ga hvertfall alt, selv om jeg egentlig ikke ante hva de spurte om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #128 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan ikk du lage tråd i neste uke? Det kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #129 Del Skrevet 11. desember 2013 Forberedt, men på helt feil tema! Men jeg ga hvertfall alt, selv om jeg egentlig ikke ante hva de spurte om... buh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. desember 2013 #130 Del Skrevet 11. desember 2013 Vet det er mer enn 15 innlegg på 7 sider, men kom ikke hjem fra jobb før nå, så håper på svar! Hvordan vil det utvikle seg mellom meg og han jeg dater nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 11. desember 2013 #131 Del Skrevet 11. desember 2013 Ser at du fortsatt svarer, så prøver lykken Vil det bli noe av meg og han som har "et godt øye" til meg? (han stirrer hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooks Skrevet 11. desember 2013 #132 Del Skrevet 11. desember 2013 Paven. Ser pinadø sånn ut ja. Nei, guri så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #133 Del Skrevet 11. desember 2013 For sent ute? Hva bør jeg jobbe med (hvilket yrke) ? 2/staver. Alt mulig egentlig så fremt det er travelt der, hvis ikke så begynner du å kjede deg og slurve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #134 Del Skrevet 11. desember 2013 Det kan jeg Du får bare svare i tråden også, vennen. Jeg er spent på hvilken stokk du bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 11. desember 2013 #135 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan jeg få spørre om hvordan ting vil gå på utdanningsfronten og jobb også? Hadde vært interessant å fått vite noe om det hvis noen vil svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. desember 2013 #136 Del Skrevet 11. desember 2013 Gjest: Ordner det seg på jobbfronten? (vet jeg pusher lykken nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #137 Del Skrevet 11. desember 2013 Hehe. Sikkert for sein, men hvordan blir 2014? 3/Beger. Steinherlig. Vennskap, fester, godt samarbeide på jobb, god mat og kjærligheten blomstrer. Du skal bare la universet ordne opp og så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. desember 2013 #138 Del Skrevet 11. desember 2013 Jobb her og... Er arbeidsledig pr nu. Ser det lysere ut på jobbfronten fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. desember 2013 #139 Del Skrevet 11. desember 2013 3/Beger. Steinherlig. Vennskap, fester, godt samarbeide på jobb, god mat og kjærligheten blomstrer. Du skal bare la universet ordne opp og så blir det bra. Godt samarbeid på jobb? Da formoder jeg at det er jobb i sikte, og jeg trekker således siste spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest longgone2 Skrevet 11. desember 2013 #140 Del Skrevet 11. desember 2013 Det store spørmålet er vel om han kommer til å gjøre noe med det.. Æsj jeg hater det når jeg begynner å tenke slik. Takk uansett Gjest! Du er en knupp! (hvordan kan jeg vise deg hvor takknemlig jeg er?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå