Gå til innhold

Tarot for de hurtige

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver meg her, jeg!

Hvordan vil det gå når jeg drar ut fra Norge?

3/Mynter.

66.jpg

Studier, jobb?? Da kommer det til å gå steikebra, du vil trives og akkumulere kunnskap. Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavkongen.

35.jpg

Magnetisk og fyrig type det her, han blir venn og elsker.

Tusen takk, Gjest!

Ohlalala, han er jo allerede venn, elsker og definitivt stavkongen!! :fnise: Flink du er!

Ser du noe om fremtiden?

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noe om når jeg får meg kjæreste?

Får du frem noen kjennetegn ved han slik at jeg kan få et inntrykk av hvem det kan være, og om det er noen jeg kjenner nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker ikke å telle, ignorer spørsmålet hvis jeg er for sein!

Det er en person i bekjentskapskretsen min som jeg tror har et godt øye til meg, stemmer det?

:)

10/Mynter.

73.jpg

Det tror jeg vi trygt kan slå fast, den her fyren ser for seg ekteskap, 2 barn, Volvo stasjonsvogn og hus på landet. Får jeg rett og det klaffer må jeg få komme i bryllup. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Magikeren.

1.jpg

Entrepenørskapsånd, til tider litt usympatisk pga opportunisme og en hang til å vise seg når han føler seg usikker, men er snill på bunnen. Gjør alt for sine venner.

Dette er nesten skummelt, Gjest.

Du kjenner ikke 'mine menn', men det gjør jeg! - og dette er den unge mannen du nevnte sist.... tid...

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg bare lurer på hvordan de neste månedene i mitt liv vil bli?

6/Sverd.

55.jpg

Du vil bli roligere, få mer avstand til ting og vil når våren kommer bli i stand til å ta tak i ting, men la det gå i sitt eget tempo, viktigt at du blir uavhengig intellektuelt først, før at du gjør noe som helst annet, seile sin egen båt, slik som på bildet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bi itj nå likar tå å itj praktiser.

Sant det :) kanskje jeg slenger med og lager en annen tråd, hvordan får du frem disse bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ikke har fått kort enda? Klar for noen til. :nisselue:

Jeg kan godt spørre, siden jeg ikke får lest kortene til meg selv...

Får jeg biologiske barn om ikke så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det :) kanskje jeg slenger med og lager en annen tråd, hvordan får du frem disse bildene?

Sjekket om yndlingsstokkens kort lå på nettet og heftet det ved via billedsymbolet i verktøylinjen. Sjekk om stokken din er her på tarot.com.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10/Mynter.

73.jpg

Det tror jeg vi trygt kan slå fast, den her fyren ser for seg ekteskap, 2 barn, Volvo stasjonsvogn og hus på landet. Får jeg rett og det klaffer må jeg få komme i bryllup. :fnise:

Hahaha, skal holde deg oppdatert!

Edit: det skal også sies at jeg faktisk har blitt spådd i kort før, og at beskrivelsen jeg fikk av fremtidig make liknet veldig på den personen jeg spurte om nå. Har også alltid hatt en litt sånn spesiell intuisjon på denne fyren, til tross for at det aldri har skjedd noe, veldig utypisk for meg. Så nå får jeg jaggu invitere han på pils en dag!

Endret av Arlea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir første halvdel av 2014 for meg, når det kommer til kjærlighet/forhold?

Anonymous poster hash: 49ec5...94e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...