Gå til innhold

Tarot for de hurtige

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Man kan jo ikke gå glipp av en sjanse med gjest som tarotwoman, s å jeg slenger ut:

Hvordan kommer jeg til å ligge an i forhold til å forbedre småbruket jeg bor på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vil 2014 bli for meg? :)

8/Staver.

57.jpg

Du vil bli hengende der og føle at du ikke kommer deg noe sted pga for mange forpliktelser. _Huske på at de ligger kun i hodet ditt, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/Sverd,

55.jpg

Njo, men du har på et vis "gjort deg ferdig", der du bor nå, så litt distanse og sett ting på vent til du kommer deg noe sted og treffer en helt ukjent fyr på nøytral grunn vil være lurt.

Ikke for å mase, men hva betyr dette? At jeg er ferdig med han jeg holder på med nå, og må vente og at jeg vil treffe en ny fyr? Klarer du å se hvor jeg vil treffe en ny fyr, når og hvem det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg blir eller gå?

Elskerne.

6.jpg

Du har et valg å ta; hvis du fremdeles elsker ham så bli, hvis ikke så dra etter jul. Klem og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8/Staver.

57.jpg

Du vil bli hengende der og føle at du ikke kommer deg noe sted pga for mange forpliktelser. _Huske på at de ligger kun i hodet ditt, lykke til.

Det er akkurat sånn jeg føler det nå, når jeg tenker over hva som skjer de neste 2-3 mnd :overrasket:

Men tusen takk Gjest, dette var ganske spennende :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg jeg også. Blir det meg og helten min til slutt?

Skål, og skryt for husmortendensene :)

Eremitten.

9.jpg

Beklager vennen, men nei, men du vil ikke miste motet og du vil stadig være søkende. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eremitten.

9.jpg

Beklager vennen, men nei, men du vil ikke miste motet og du vil stadig være søkende. Klem.

Hmf.

Takk lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kommer det til å gå mellom meg og mannen fremover? Sliter nå...

7/Sverd.

56.jpg

Beklager, men ikke så bra, jeg ville ha begynt og lagt egne planer for meg selv, hvis jeg var deg. Lykke til og klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør likevel:) så får gjest svare om hun vil:).

Får jeg kjæreste snart?

Endret av muffin26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...