absinthia Skrevet 11. desember 2013 #21 Del Skrevet 11. desember 2013 Man kan jo ikke gå glipp av en sjanse med gjest som tarotwoman, s å jeg slenger ut: Hvordan kommer jeg til å ligge an i forhold til å forbedre småbruket jeg bor på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 11. desember 2013 #22 Del Skrevet 11. desember 2013 Blir reisen jeg snart skal ut på, vellykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #23 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vil 2014 bli for meg? 8/Staver. Du vil bli hengende der og føle at du ikke kommer deg noe sted pga for mange forpliktelser. _Huske på at de ligger kun i hodet ditt, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #24 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil jeg få kjæreste? VELG MEG MEG MEG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooks Skrevet 11. desember 2013 #25 Del Skrevet 11. desember 2013 Venter jeg gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 11. desember 2013 #26 Del Skrevet 11. desember 2013 6/Sverd, Njo, men du har på et vis "gjort deg ferdig", der du bor nå, så litt distanse og sett ting på vent til du kommer deg noe sted og treffer en helt ukjent fyr på nøytral grunn vil være lurt. Ikke for å mase, men hva betyr dette? At jeg er ferdig med han jeg holder på med nå, og må vente og at jeg vil treffe en ny fyr? Klarer du å se hvor jeg vil treffe en ny fyr, når og hvem det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #27 Del Skrevet 11. desember 2013 Bør jeg gå for det jeg har lyst til for øyeblikket? Narren. Jepp, men på totalt eget ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastaroma Skrevet 11. desember 2013 #28 Del Skrevet 11. desember 2013 Narren. Jepp, men på totalt eget ansvar. Haha, perfekt svar! Seriøst! Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #29 Del Skrevet 11. desember 2013 Får jeg over C på eksamen? Sverddronningen. Du får ikke noe dårligere enn C, i hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #30 Del Skrevet 11. desember 2013 Skal jeg blir eller gå? Elskerne. Du har et valg å ta; hvis du fremdeles elsker ham så bli, hvis ikke så dra etter jul. Klem og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 11. desember 2013 #31 Del Skrevet 11. desember 2013 8/Staver. Du vil bli hengende der og føle at du ikke kommer deg noe sted pga for mange forpliktelser. _Huske på at de ligger kun i hodet ditt, lykke til. Det er akkurat sånn jeg føler det nå, når jeg tenker over hva som skjer de neste 2-3 mnd Men tusen takk Gjest, dette var ganske spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #32 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg jeg også. Blir det meg og helten min til slutt? Skål, og skryt for husmortendensene Eremitten. Beklager vennen, men nei, men du vil ikke miste motet og du vil stadig være søkende. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 11. desember 2013 #33 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan jeg også få stille et spørsmål:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl Skrevet 11. desember 2013 #34 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg noen gang til å få egne biologiske barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #35 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan jeg også få stille et spørsmål:) hun tar bare de 16 første... tror ikke jeg får svar en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 11. desember 2013 #36 Del Skrevet 11. desember 2013 Eremitten. Beklager vennen, men nei, men du vil ikke miste motet og du vil stadig være søkende. Klem. Hmf. Takk lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 11. desember 2013 #37 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva kjennetegner ham som fester seg spesielt ved meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #38 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan kommer det til å gå mellom meg og mannen fremover? Sliter nå... 7/Sverd. Beklager, men ikke så bra, jeg ville ha begynt og lagt egne planer for meg selv, hvis jeg var deg. Lykke til og klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #39 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer han som avsluttet med meg fordi han var usikker til å komme tilbake? Hmmm? Hva spør du egentlig om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 11. desember 2013 #40 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Jeg spør likevel:) så får gjest svare om hun vil:). Får jeg kjæreste snart? Endret 11. desember 2013 av muffin26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå