Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #1 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hei. Sitter med en pils og Vanessa Tarot etter og ha dratt over gulvene og føler meg generøs. Jeg trekker tarotkort for de 15 første som rekker å poste 1 spørsmål i tråden. Fyr løs, folkens. NB: Post under nick. Endret 11. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lolly Skrevet 11. desember 2013 #2 Del Skrevet 11. desember 2013 Fyrer løs, jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 11. desember 2013 #3 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vil det gå med kjærligheten for meg fremover? Og hvordan går det med studier og jobb hvis du ser noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 11. desember 2013 #4 Del Skrevet 11. desember 2013 Så bra! Blir det noe seriøst med han jeg dater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #5 Del Skrevet 11. desember 2013 Fyrer løs, jeg :-) Du skulle lest HI en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #6 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hvordan vil det gå med kjærligheten for meg fremover? Og hvordan går det med studier og jobb hvis du ser noe der? Ett spørsmål, står det. Endret 11. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Del Skrevet 11. desember 2013 K her: Hvordan vil 2014 bli for meg? Anonymous poster hash: f4e8e...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 11. desember 2013 #8 Del Skrevet 11. desember 2013 Beklager, da lurer jeg på hvordan det vil gå med kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wishful Skrevet 11. desember 2013 #9 Del Skrevet 11. desember 2013 Skål Gjest! Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å klare å komme over alle sperrene mine slik at jeg kan finne lykken med et annet menneske? Kanskje det ble for innfløkt spørsmål, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 11. desember 2013 #10 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vil 2014 bli for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #11 Del Skrevet 11. desember 2013 Så bra! Blir det noe seriøst med han jeg dater? Begerkongen. Nei, det blir ikke noe annet enn drikke og pule kamerater, du vil gå lei av det her "hipsterartistiske" imaget han prøver å trekke nedover halsen din og degraderer ham til noe som er artig i ny og ne, men som du ikke vil gidde å ha i leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #12 Del Skrevet 11. desember 2013 K her: Hvordan vil 2014 bli for meg? Anonymous poster hash: f4e8e...cf5 Med nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastaroma Skrevet 11. desember 2013 #13 Del Skrevet 11. desember 2013 Bør jeg gå for det jeg har lyst til for øyeblikket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviendha Skrevet 11. desember 2013 #14 Del Skrevet 11. desember 2013 Får jeg over C på eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwen Skrevet 11. desember 2013 #15 Del Skrevet 11. desember 2013 Skal jeg blir eller gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 11. desember 2013 #16 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg jeg også. Blir det meg og helten min til slutt? Skål, og skryt for husmortendensene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lecter Skrevet 11. desember 2013 #17 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan kommer det til å gå mellom meg og mannen fremover? Sliter nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #18 Del Skrevet 11. desember 2013 Skål Gjest! Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å klare å komme over alle sperrene mine slik at jeg kan finne lykken med et annet menneske? Kanskje det ble for innfløkt spørsmål, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. 2/Beger. Jepp, du vil snart treffe noen som er så fin og snakke med at sperrene bare forsvinner av seg selv, der dere sitter hver cafebordet. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangomadness Skrevet 11. desember 2013 #19 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer han som avsluttet med meg fordi han var usikker til å komme tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #20 Del Skrevet 11. desember 2013 Beklager, da lurer jeg på hvordan det vil gå med kjærligheten 6/Sverd, Njo, men du har på et vis "gjort deg ferdig", der du bor nå, så litt distanse og sett ting på vent til du kommer deg noe sted og treffer en helt ukjent fyr på nøytral grunn vil være lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå