Gå til innhold

Uhygienisk med g-streng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Det er det dummeste jeg har hørt! Har i løpet av 30 år, ALDRI hørt en eneste gutt som syns string er ekkelt. Skjønner at du er TS og at du tydeligvis har utrolige problemer med at det finnes stringtruser.

Men ha de problemene for deg selv.

Anonymous poster hash: ae574...2be

Men har du i løpet av 30 år hørt noen si at de synes vanlige truser, tanga etc. er ekkelt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er uhygenisk, og det fører til sopp. Hvor mange ganger har vi ikke lest om advarsler mot g-streng pga at man får sopp av det? Dessuten er det ubehagelig. Kan til nød bruke det en sjelden gang hvis jeg har tettsittende hvit kjole, men det er veldig sjelden. Det finnes så mange fine sømløse truser man kan bruke hvis man er redd for at trusekanten vises.



Anonymous poster hash: 1c0a2...b87
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du i løpet av 30 år hørt noen si at de synes vanlige truser, tanga etc. er ekkelt?

jeg syns hipster er hot! å flere av mine mannlige venner er enig der ;)

Anonymous poster hash: f7694...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uhygenisk, og det fører til sopp. Hvor mange ganger har vi ikke lest om advarsler mot g-streng pga at man får sopp av det? Dessuten er det ubehagelig. Kan til nød bruke det en sjelden gang hvis jeg har tettsittende hvit kjole, men det er veldig sjelden. Det finnes så mange fine sømløse truser man kan bruke hvis man er redd for at trusekanten vises.

Anonymous poster hash: 1c0a2...b87

hear hear! :biggrin:

Anonymous poster hash: f7694...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du i løpet av 30 år hørt noen si at de synes vanlige truser, tanga etc. er ekkelt?

Nei, men nettopp det som er poenget. Bare bullshit at mange gutter sier at det er ekkelt.

Anonymous poster hash: ae574...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dummeste jeg har hørt! Har i løpet av 30 år, ALDRI hørt en eneste gutt som syns string er ekkelt. Skjønner at du er TS og at du tydeligvis har utrolige problemer med at det finnes stringtruser. Men ha de problemene for deg selv. Anonymous poster hash: ae574...2be

Er du dame og bruker g-streng? Nei, så hold drittungekommentarene for deg selv. Respekter hovedspørsmålet du og lag heller tanga av boxerene dine.

Anonymous poster hash: 51e42...4ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uhygenisk, og det fører til sopp. Hvor mange ganger har vi ikke lest om advarsler mot g-streng pga at man får sopp av det?

Men hvor ofte får du faktisk det? Hadde det vært så vanlig, hadde ikke folk brukt det.

Truse i seg selv er uhygenisk.

Anonymous poster hash: ae574...2be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dame og bruker g-streng? Nei, så hold drittungekommentarene for deg selv. Respekter hovedspørsmålet du og lag heller tanga av boxerene dine.

Og hva er problemet ditt? Jo jeg er dame og ja jeg bruker string daglig.

Oppfør deg eller finn deg ett annet sted å slenge dritt.

Tosk.

Anonymous poster hash: ae574...2be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er problemet ditt? Jo jeg er dame og ja jeg bruker string daglig.Oppfør deg eller finn deg ett annet sted å slenge dritt.Tosk. Anonymous poster hash: ae574...2be

Du er problemet, lag din egen tråd for jeg driter langt i avsporingene dine. Selv om du tydeligvis er jente og bruker bakteriebomber hver dag. Tosk.

Anonymous poster hash: 51e42...4ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men hvor ofte får du faktisk det? Hadde det vært så vanlig, hadde ikke folk brukt det.

Truse i seg selv er uhygenisk.

Anonymous poster hash: ae574...2be

Det beste er selvsagt at luften sirkulerer fritt rundt hele kroppen, men det passer ikke alltid å gå uten undertøy. Jeg har et spørsmål angående g-streng. Dere som bruker det, sier at det er for at det ikke skal vises trusekanter. Det er jo kant rundt livet/magen. Hvorfor ikke bare droppe den helt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Det beste er selvsagt at luften sirkulerer fritt rundt hele kroppen, men det passer ikke alltid å gå uten undertøy. Jeg har et spørsmål angående g-streng. Dere som bruker det, sier at det er for at det ikke skal vises trusekanter. Det er jo kant rundt livet/magen. Hvorfor ikke bare droppe den helt?

Forstår faktisk ikke problemet med at det vises en trusekant jeg. Har jeg gått glipp av en forelesning, igjen? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke går i dagevis med g-strengen (som i grunn gjelder alle truser), er det da ikke noe problem. Jeg bruker alltid string når jeg går i bukser, som er så godt som hver dag, og jeg merker aldri at jeg har dem på meg. Ikke klør eller irriterer det, og jeg sliter sjeldent med at jeg føler jeg må gå å dra trusa ut. Sistnevnte var vel og merke veldig vanlig når jeg nettopp hadde begynt med string. Bremsespor har jeg heller aldri opplevd i stringen - da tørker man seg jo alt for dårlig? Da er det ekkelt uansett hvilken truse man har på seg.

Synes rumpa mi ser finere ut i hipster, typen liker string best. Det er vel en smakssak. Vet i alle fall at jeg synes det er like behagelig, om ikke mer (spesielt under bukser), med string og at hovedgrunnen er at jeg vil unngå trusemerker. Hadde det ikke vært for sistnevnte hadde jeg nok aldri begynt. Når jeg gikk i kjoler og skjørt daglig og bare brukte strømpebukser på bena, brukte jeg bare hipsters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Forstår faktisk ikke problemet med at det vises en trusekant jeg. Har jeg gått glipp av en forelesning, igjen? :klo:

Jeg forstår ikke problemet jeg heller :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er problemet, lag din egen tråd for jeg driter langt i avsporingene dine. Selv om du tydeligvis er jente og bruker bakteriebomber hver dag. Tosk.

Hva er poenget med tråden din da? For å få sagt at det er uhygenisk? Det vet vel alle og det er hundre artikkler om det. Men ingen bryr seg, string er det mest sexy og jenter/damer vil alltid bruke det.

Eller vil du lage en anti-string klubb hvor dere kan brenne dem og si stygge ting til stringtrusene?

Anonymous poster hash: ae574...2be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er selvsagt at luften sirkulerer fritt rundt hele kroppen, men det passer ikke alltid å gå uten undertøy. Jeg har et spørsmål angående g-streng. Dere som bruker det, sier at det er for at det ikke skal vises trusekanter. Det er jo kant rundt livet/magen. Hvorfor ikke bare droppe den helt?

Fordi den får rompa til å se rundere ut og det er mest sexy :)

Men går en del uten også, absolutt :)

Anonymous poster hash: ae574...2be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så lenge man ikke går i dagevis med g-strengen (som i grunn gjelder alle truser), er det da ikke noe problem. Jeg bruker alltid string når jeg går i bukser, som er så godt som hver dag, og jeg merker aldri at jeg har dem på meg. Ikke klør eller irriterer det, og jeg sliter sjeldent med at jeg føler jeg må gå å dra trusa ut. Sistnevnte var vel og merke veldig vanlig når jeg nettopp hadde begynt med string. Bremsespor har jeg heller aldri opplevd i stringen - da tørker man seg jo alt for dårlig? Da er det ekkelt uansett hvilken truse man har på seg.

Synes rumpa mi ser finere ut i hipster, typen liker string best. Det er vel en smakssak. Vet i alle fall at jeg synes det er like behagelig, om ikke mer (spesielt under bukser), med string og at hovedgrunnen er at jeg vil unngå trusemerker. Hadde det ikke vært for sistnevnte hadde jeg nok aldri begynt. Når jeg gikk i kjoler og skjørt daglig og bare brukte strømpebukser på bena, brukte jeg bare hipsters.

En liten avsporing, men blir det ikke litt smør på flesk å bruke truser under en strømpebukse? Det gjør aldri jeg. Strømpebukser er foret i skrittet, de fleste av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En liten avsporing, men blir det ikke litt smør på flesk å bruke truser under en strømpebukse? Det gjør aldri jeg. Strømpebukser er foret i skrittet, de fleste av dem.

Jeg klarer ikke gå i strømpebukser uten truse, jeg... Vet ikke, er noe med det å gå rundt blant folk og vite at man ikke har truse på, haha. Til hverdags brukte jeg jo også bomulls- eller ullstrømpebukser, og da må man i alle fall ha truse under :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fordi den får rompa til å se rundere ut og det er mest sexy :)

Men går en del uten også, absolutt :)

Anonymous poster hash: ae574...2be

Dette forstår jeg ikke, og jeg er ikke ironisk. Hvordan kan rumpa se rundere ut når det ikke er noe som løfter den?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing, men blir det ikke litt smør på flesk å bruke truser under en strømpebukse? Det gjør aldri jeg. Strømpebukser er foret i skrittet, de fleste av dem.

Jeg har alltid brukt truse under strømpebuksen hvert fall. Syntes deg er greit nok, selv om den er foret blir det jo ikke noe mer smør på flesk enn en truse under en bukse, syntes nå jeg :)

For å svare på det med trusekant, om du har på deg stram bukse og gå ned truse under så vil jo rumpeballene få en veldig lite kledelig kant, deg er vel deg de fleste i denne tråden sikter til regner jeg med. Jeg liker hvert fall at rumpen min er hel og rund, og ikke delt i to. (Utenom den vanlige delingen på midten så klart)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da ingen rolle om hvor ofte du vasker deg og hvor ofte du skifter truse, string er uhygienisk. Den befinner seg mellom rumpeballene så lenge du har det på, og det fungerer som bakteriesamler for analebakterier, det kan også ta med seg bakterier til vaginaområdet, som kan føre til UVI\blærekatarr.

String er uhygienisk og ikke noe jeg ville brukt. Jeg brukte string for flere år siden, men aldri likt det eller syntes det var behagelig. Nå bruker jeg hipstere, hygienisk og behagelig, og kjæresten min digger det.



Anonymous poster hash: 674c4...204
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...