Gå til innhold

Brystveggbetennelse?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3-4 mnd siden fikk jeg brystveggbetennelse som satt i høyre bryst/rygg, strålte ut i høyre arm og ryggen osv. Det var svært vondt og fikk ikke sove. Men etter jeg ble ferdig med det så ble det faktisk borte i 1 mnd før det begynte å komme tilbake. Å da tenkte jeg at jeg kunne stikke til legen før det ble verre.. For jeg fikk rett og slett ikke puste sist gang. Så ga det seg, så tenkte ikke noe over det.

Så kom det tilbake igjen... Sånn har det holdt på i over to mnd. Av og på hele tiden. Kan ikke ligge eller sitte i samme stilling fordi da får jeg puste problemer og stikkende smerte i høyre bryst/rygg.. Noen ganger torr jeg at jeg blir verre, men det gir seg. Er ikke stresset, lever et rolig og fint liv. Er ung og har det bra. Men skjønner ikke hvorfor disse smertene kommer. Nå har det begynt å komme hver eneste dag. Ble undersøkt om jeg var stiv osv, men det var jeg ikke heller.

Så lurer jeg på om brystveggbetennelse aldri går bort eller om noen her inne som har opplevd det samme og kan gi meg råd? Bør jeg oppsøke lege?



Anonymous poster hash: 461ea...111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, stakkars deg.. Dette hadde jeg for noen år siden og er det verste jeg har opplevd, verste! Strålte ut mot skulderen min, fikk ikke sovet på 2 uker, besvimte av smerte og det var eneste "søvnen" jeg fikk ..

Vel, jeg var tydeligvis heldig for jeg hadde dette i toppen 2-3 uker, dro til legen etter noen dager med dette jeg da, fikk forte og voltarol (betennelsesdempende) for smertene, funket ikke særlig akkurat da, men..

Husker det gikk gradvis over av segselv, men han sa også at det var større risiko for å få det tilbake siden jeg først har fått det nå.

Ikke hatt det siden da heldigvis. :)

Du må virkelig dra til legen å få noe betennelsesdempende, tro meg, det trengs, du har hatt det alt for lenge nå..

God bedring! ♥

Endret av Sillicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkars deg.. Dette hadde jeg for noen år siden og er det verste jeg har opplevd, verste! Strålte ut mot skulderen min, fikk ikke sovet på 2 uker, besvimte av smerte og det var eneste "søvnen" jeg fikk ..

Vel, jeg var tydeligvis heldig for jeg hadde dette i toppen 2-3 uker, dro til legen etter noen dager med dette jeg da, fikk forte og voltarol (betennelsesdempende) for smertene, funket ikke særlig akkurat da, men..

Husker det gikk gradvis over av segselv, men han sa også at det var større risiko for å få det tilbake siden jeg først har fått det nå.

Ikke hatt det siden da heldigvis. :)

Du må virkelig dra til legen å få noe betennelsesdempende, tro meg, det trengs, du har hatt det alt for lenge nå..

God bedring! ♥

Det hørtes ikke godt ut! Sist jeg hadde det hjalp det faktisk med betennelsesdempende og smertestillende, men merket at jeg kunne gått på det litt lengere, selv om jeg gikk på det en stund. Legen fortalte meg bare det at det er jævlig vondt, for han hadde hatt det selv.

Men supert at du kunne svare. Så da jeg jeg i hvert fall det. Men du har ikke hatt andre problemer etter det? Stikkende smerter i brystet også (puppen) .. Det har jeg i hvert fall lagt merke til, men er ikke sikkert det er av samme årsak.

Anonymous poster hash: 461ea...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke godt ut! Sist jeg hadde det hjalp det faktisk med betennelsesdempende og smertestillende, men merket at jeg kunne gått på det litt lengere, selv om jeg gikk på det en stund. Legen fortalte meg bare det at det er jævlig vondt, for han hadde hatt det selv.

Men supert at du kunne svare. Så da jeg jeg i hvert fall det. Men du har ikke hatt andre problemer etter det? Stikkende smerter i brystet også (puppen) .. Det har jeg i hvert fall lagt merke til, men er ikke sikkert det er av samme årsak.

Anonymous poster hash: 461ea...111

Hmm, nå er det 2-3 år siden jeg hadde dette, men kan ikke huske noe sånne smerter nei. Har ikke hatt det i ettertid. Du må ta det opp med legen, hørtes ekkelt ut :/

Men du trener ikke? Jeg fikk det pga hard trening, ventet i flere mnd før jeg begynte på igjen for å si det sånn :fnise:

Endret av Sillicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå er det 2-3 år siden jeg hadde dette, men kan ikke huske noe sånne smerter nei. Har ikke hatt det i ettertid. Du må ta det opp med legen, hørtes ekkelt ut :/

Men du trener ikke? Jeg fikk det pga hard trening, ventet i flere mnd før jeg begynte på igjen for å si det sånn :fnise:

Nei, jeg trener ikke. :P Men går mye tur med bikkja mi. Det skjønner jeg! Skal få sjekket det hvis det blir verre igjen. For i dag har jeg ikke merket noe.

Anonymous poster hash: 461ea...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...