Gå til innhold

-Mødre med dårlig råd er misunnelige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva vil du egentlig? Hun lever av å gjøre seg bemerket, hvorfor bidrar du bare til det. Diskusjonen er uinteressant og det er hun også. Hadde folk vært enige så ville hun ikke hatt muligheten til å leve av å provosere dere. Slutt og les. Anonymous poster hash: a6c80...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror alle er misunnelig på henne. Uansett hvilken berettiget kritikk hun får kommer misunnelse-svaret. Enten sier hun det for å provosere, eller så er hun så dum.



Anonymous poster hash: bba57...443
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt for å tro på alle uttalelsene som kontroversielle bloggere kommer med. Èn ting er at flere av dem kanskje ikke er så veldig flinke til å uttrykke seg, og at det er lett å gå i forsvarsposisjon når det kommer til barna sine, men jeg tror nok de fleste skjønner hvilke uttalelser som blir delt i media og melker det for det det er; flere klikk og selvpromotering. Jeg bryr meg ikke om hva en 20-åring med relativt lite livserfaring og uten relevant utdannelse skulle mene om noe - det er bare å hoppe over de artiklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg bryr meg ikke spesielt om hva akkurat HUN mener om det. Men en psykolog uttalte jo det samme i en tidligere artikkel... Dette er jo bare et slags PR-triks (sikkert fra begge sider...) for å få mer blest om saken. Jeg synes dama virker lite oppegående og kommer med lite gjennomtenkte uttalelser, men les kommentarfeltet der... Utrolig mange fæle kommentarer som er ren mobbing. De er neimen ikke noe bedre. Hvis de ikke kan klare å hoste opp saklige argumenter for hvorfor hun tar feil, så viser de jo bare at de er like dumme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ethvert menneske burde slutte å lese bloggen hennes. Alle som klikker seg inn der er jo med på å gi henne inntekter.

Ganske sykt at man kan tjene så mye penger på å fremstille seg selv så ufattelig dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk og media reagerer så voldsomt på et innlegg fra en rosablogger som ikke en gang har skjønt poenget i debatten. Måten noen folk omtaler dama på er jo helt bak mål, og er de egentlig så overrasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...