Gå til innhold

..så skjer det igjen....


waco

Anbefalte innlegg

Jaja... ennå en gang har vi fått bevist hva dette femifascistiske overveldet gjør mot rettferdigheten....

Når skal kvinnemennesker gå inn i sine egne rekker?

Slik vi forfølger mannlige overgripere bør kvinner utlevere sine forbrytersker. Dere huser terrorister!

En mann har feilaktig vært far i femti år, millionbidrag har blitt betalt til denne løgnerskern....

Dere svindler med loven i hånd! Og NULL konsekvenser! Waco sier... alle millionene skal tilbakebetales av denne bedragersken, med 12 % rente... og renters rente.. hennes navn bør lyse som skrekk og advarsel, vi menn finner oss ikke i lenger, av denne legaliserte prostitisjonen med STATEN som HALLIK og pengeinnkrever... selv albanermafiaen oser av misunnelse av hvordan bidragsfogden krever inn sine slanter....

Waco

.....en vakker dag svinger pendelen den andre veien...en vakker dag...bare synd det går ut over neste generasjons kvinner...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4863503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er jo ganske forferdelig at noen klarer å svindle til seg penger på dette viset. Burde kanskje vært litt bedre kontoll når det gjelder slike ting.

Jeg har i mine barne og ungdomms år fått fars bidrag av min far forde ikke min mor var sammen med han.

Det ble selfølgelig foretatt en DNA prøve for å fastslå at det var riktig.

Man er to om å få et barn, og er omstendighetene slik at den ene ikke er til stede under oppveksten, så syntes jeg det er rett at den ene part skal hjelpe til litt økonomisk. Enten det er mor eller far. Under den forutsetning at det er biologiske foreldre.

Morlock icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal kvinnemennesker gå inn i sine egne rekker?

Slik vi forfølger mannlige overgripere bør kvinner utlevere sine forbrytersker. Dere huser terrorister!

En mann har feilaktig vært far i femti år, millionbidrag har blitt betalt til denne løgnerskern....

Dere svindler med loven i hånd!

Dere? Føler meg overhode ikke truffet icon_smile.gif

Var dette med å ikke skjære alle over en kam da Waco..... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være forferdelig å bli dømt til å måtte betale barnebidrag i 18 år når man vet selv at man ikke er far til dette barnet.

Jammen godt at Stortinget nå ser ut til å gripe tak i og endre denne loven slik at også mannens rettssikkerhet kan i varetas.

Jeg syns det er rart at ikke engang staten vil gi erstatning til denne mannen som de ved en feil har begått et overgrep mot og gitt en dom på feil grunnlag. Det blir slik sorry vi tok feil, og betalt er betalt, ikke tenk mere på det du.

Så hva skal man gjøre med kvinnen som med feil har hevdet å vite hvem som er far til hennes barn? Vel, tidligere har man jo ikke hatt muligheter til å avsløre med sikkerhet hvem faren er, og en del kvinner kan da ha handlet i god tro hvor de har følt seg sikre på hvem som er barnets far. I de tilfellene der man bevisst har valgt en person som barnefaren uten at dette er sannsynlig i det hele tatt, burde man på en eller annen måte ha måtte stått til ansvar for dette senere. men i denne saken du henviser til har jo sikkert foreldelses fristen sikkert tredd i kraft for lengst.

I slike saker som oppstår i dag, har jeg mindre forståelse for at kvinner nekter å ta en slik test for å med sikkerhet kunne slå fast hvem som er barnets far. Dersom det er den minste lille tvil om hvem som er faren, burde man selvsagt gjøre det. På den annen side er det sikkert også en del menn som forsøker å vri seg unna at de er faren og ikke vil ta ansvaret.

Uansett hvem som hevder hva, så burde en DNA test være påkrevd slik at begge parter får ivaretatt sin rettssikerhet. Da slipper man Waco å oppleve at noen kvinner utnytter en stor mangel i lovverket, eller at menn kan vri seg unna farskapet.

_________________

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-06-13 10:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-06-13 09:29, waco wrote:

.....en vakker dag svinger pendelen den andre veien...en vakker dag...bare synd det går ut over neste generasjons kvinner...

Jepp........og de vil få med samme mynt som de har gitt oss. D.v.s. kollektiv avstaffelse for det forrige generasjoner av kvinner har gjort mot menn. Akkurat som dagens kvinner straffer menn for det oldefedrene våre gjorde en gang.

icon_smile.gif

Child Of Bodom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...