AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Del Skrevet 13. november 2013 Er det mulig å få tak i chrome letters i SMÅ bokstaver? Slik at det ikke blir et ord med store bokstaver, det blir for voldsomt.. Har kun funnet med store isåfall, det vil jeg ikke ha. Skal ha navnet på bilen bakpå, på andre siden av merket, derfor jeg vil ha små hvis noen lurte Anyone? Anonymous poster hash: b3841...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acalewia Skrevet 13. november 2013 #2 Del Skrevet 13. november 2013 Det lurer faktisk jeg på også. Syntes de bokstavene man får tak i er så store, klumpete og ser fryktelig billige ut. Skulle gjerne fått tak i noen bokstaver som var litt mer ok å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. november 2013 #3 Del Skrevet 13. november 2013 Ikke blokkbokstaver liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 18. november 2013 #4 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg som er TS, aner ikke hvorfor jeg valgte AB her. Men ja, ikke blokkvokstaver nei. Småbokstaver :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 18. november 2013 #5 Del Skrevet 18. november 2013 Du finner alt mulig. Kan til og med få det til å se originalt ut. Men det koster litt og må kjøpes fra utlandet. Skrifttypen har gjerne sammenheng med de brukt på enkelte bilmodeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 28. november 2013 #6 Del Skrevet 28. november 2013 Du finner alt mulig. Kan til og med få det til å se originalt ut. Men det koster litt og må kjøpes fra utlandet. Skrifttypen har gjerne sammenheng med de brukt på enkelte bilmodeller. Har du noen eksempel på hvor i utlandet jeg kan få tak i? En side ellernoe? Er klar over at det kan koste litt ekstra .. (verdt det!) Ja, er vel et problem det også, med at jeg aaldri har sett Mercedes med småbokstaver. Men må jo finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 1. desember 2013 #7 Del Skrevet 1. desember 2013 Mercedes kommer ikke med små bokstaver ML30 AMG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 11. desember 2013 #8 Del Skrevet 11. desember 2013 Mercedes kommer ikke med små bokstaver ML30 AMG Uugh, men jeg vil ikke ha "chrome" klistremerke, æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2013 #9 Del Skrevet 11. desember 2013 lettere å få det lakket på, penere også. finnes en god del som er dyktige med pensel i norge, spesielt om du er i nærheten av trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 11. desember 2013 #10 Del Skrevet 11. desember 2013 lettere å få det lakket på, penere også. finnes en god del som er dyktige med pensel i norge, spesielt om du er i nærheten av trondheim. Sier du det? Interessant, jeg bor halvtime unna Trondheim! Noen å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2013 #11 Del Skrevet 11. desember 2013 Sier du det? Interessant, jeg bor halvtime unna Trondheim! Noen å anbefale? jeg har gått noen timer og forsøkt huske/finne navnet på fyren som pinstripet en av mine biler, uten hell. ta kontakt med accn i trondheim, de vet garantert hvem jeg tenker på - eller har flere alternativer! det er et veldig bra bilmiljø via accn i trondheim, derfor er jeg superduperlykkelig selv for å flytte ditmot selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 11. desember 2013 #12 Del Skrevet 11. desember 2013 jeg har gått noen timer og forsøkt huske/finne navnet på fyren som pinstripet en av mine biler, uten hell. ta kontakt med accn i trondheim, de vet garantert hvem jeg tenker på - eller har flere alternativer! det er et veldig bra bilmiljø via accn i trondheim, derfor er jeg superduperlykkelig selv for å flytte ditmot selv! Ååh, den er grei! Tusen takk likevel da, og for tiden din! Da skal jeg definitivt kontakte dem! Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 12. desember 2013 #13 Del Skrevet 12. desember 2013 Ta et bilde når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 12. desember 2013 #14 Del Skrevet 12. desember 2013 Ta et bilde når du er ferdig! Åfkårs!♥ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå