Gå til innhold

Bokstaver i chrome for å ha bakpå bilen.. (Mercedes) Spørsmål!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få tak i chrome letters i SMÅ bokstaver? Slik at det ikke blir et ord med store bokstaver, det blir for voldsomt..

Har kun funnet med store isåfall, det vil jeg ikke ha.

Skal ha navnet på bilen bakpå, på andre siden av merket, derfor jeg vil ha små hvis noen lurte :fnise:

Anyone? :)

Anonymous poster hash: b3841...e1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer faktisk jeg på også. Syntes de bokstavene man får tak i er så store, klumpete og ser fryktelig billige ut. Skulle gjerne fått tak i noen bokstaver som var litt mer ok å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner alt mulig. Kan til og med få det til å se originalt ut. Men det koster litt og må kjøpes fra utlandet. Skrifttypen har gjerne sammenheng med de brukt på enkelte bilmodeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Du finner alt mulig. Kan til og med få det til å se originalt ut. Men det koster litt og må kjøpes fra utlandet. Skrifttypen har gjerne sammenheng med de brukt på enkelte bilmodeller.

Har du noen eksempel på hvor i utlandet jeg kan få tak i? En side ellernoe?

Er klar over at det kan koste litt ekstra .. (verdt det!) :fnise:

Ja, er vel et problem det også, med at jeg aaldri har sett Mercedes med småbokstaver.

Men må jo finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

lettere å få det lakket på, penere også. finnes en god del som er dyktige med pensel i norge, spesielt om du er i nærheten av trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lettere å få det lakket på, penere også. finnes en god del som er dyktige med pensel i norge, spesielt om du er i nærheten av trondheim.

Sier du det? Interessant, jeg bor halvtime unna Trondheim!

Noen å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Interessant, jeg bor halvtime unna Trondheim!

Noen å anbefale? :)

jeg har gått noen timer og forsøkt huske/finne navnet på fyren som pinstripet en av mine biler, uten hell. ta kontakt med accn i trondheim, de vet garantert hvem jeg tenker på - eller har flere alternativer! det er et veldig bra bilmiljø via accn i trondheim, derfor er jeg superduperlykkelig selv for å flytte ditmot selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått noen timer og forsøkt huske/finne navnet på fyren som pinstripet en av mine biler, uten hell. ta kontakt med accn i trondheim, de vet garantert hvem jeg tenker på - eller har flere alternativer! det er et veldig bra bilmiljø via accn i trondheim, derfor er jeg superduperlykkelig selv for å flytte ditmot selv!

Ååh, den er grei! Tusen takk likevel da, og for tiden din! :fnise:

Da skal jeg definitivt kontakte dem! Takk igjen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...