AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Er ikke dette en fantastisk flott gladsak, dere? http://www.seher.no/kjendis/«idol»-cindy-ble-mamma-67397 Anonymous poster hash: b6cb1...8ab 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Fantastisk. Hahaha Anonymous poster hash: 6b0bb...fee 1
Barcelone Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jøss. Har Se og Hør begynt med agurknytt? Herlig 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Nr. 7 i Idol 2005. Anonymous poster hash: e0dcd...861 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Forresten har tanta mi fått ny bikkje. Og tanta mi er nabo til en som kjenner broren til en som bodde ved siden av en fyr som hadde en onkel som kjente en som hadde snakket med Hitler. Det er mye kulere. Anonymous poster hash: e0dcd...861 3
Gjest Funky Punk Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 "Hele Norges Idol-Cindy" .... jeg pleiet alltid følge med på Idol, men denne dama klarer jeg ikke huske uansett hvor mye jeg prøver å vri hjernen
Gjest Are you suffering Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 "Hele Norges Idol-Cindy" .... jeg pleiet alltid følge med på Idol, men denne dama klarer jeg ikke huske uansett hvor mye jeg prøver å vri hjernen Det var hun som kunne ri!
Gjest Funky Punk Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Det var hun som kunne ri! Det sa meg fortsatt ingenting
Gjest Are you suffering Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Det sa meg fortsatt ingenting Ikke meg heller, var mamma som sa det 1
Lea2 Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Husker henne godt jeg. Hun var en av de mest profilerte deltagerene det året Og det er da ikke noe nytt at Se & Hør skriver slike saker.. det er jo DET de gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Husker henne godt jeg. Hun var en av de mest profilerte deltagerene det året Tja, av de 12 i finalen har 6 egen wikipedia-side, og hun er ikke blant dem. Jo, jeg husker henne, jeg også, så vidt, men at de lager et "er blitt mor"-oppslag når hun har vært fullstendig ute av rampelyset i 8,5 år er litt spesielt. Anonymous poster hash: b6cb1...8ab 3
Ruby_Tuesday Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Herlighet. Hun er vel ikke en D-kjendis engang? Å-kjendis kanskje. Hvorfor i all verden er dette noe å skrive om? 1
Lea2 Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Tja, av de 12 i finalen har 6 egen wikipedia-side, og hun er ikke blant dem. Jo, jeg husker henne, jeg også, så vidt, men at de lager et "er blitt mor"-oppslag når hun har vært fullstendig ute av rampelyset i 8,5 år er litt spesielt. Anonymous poster hash: b6cb1...8ab Det er sjelden det står noe som vi må/bør vite i Se & hør. En eller annen er sikkert litt interessert.. og leser det. For deretter å poste en link på kvinneguiden som får enda flere til å klikke seg inn på sidene dems. Funker som bare rakkern tydeligvis 200 nye lesere som de kan fortelle annonsører at de har fått det siste døgnet! 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 Herlighet de må ha lite å skrive om for tiden.................................... Anonymous poster hash: c7acf...ceb
Testosteron Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Husker henne godt jeg. Hun var en av de mest profilerte deltagerene det året Og det er da ikke noe nytt at Se & Hør skriver slike saker.. det er jo DET de gjør. Jeg også husker henne. Hun har en veldig flott sangstemme. Jeg husker blant annet at Tor roste henne opp i skyene etter semifinalen da hun gikk videre.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #17 Skrevet 7. november 2013 Husker henne godt jeg, fantastisk pen. Husker at jeg ikke lot kjæresten min se idol pga henne. Og tone var med samme året altså. Skjønner ikke hvorfor tone ble mer populær. Ja, jeg var fjortis på den tiden Anonymous poster hash: a80a7...2b9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #18 Skrevet 7. november 2013 Husker at jeg ikke lot kjæresten min se idol pga henneAnonymous poster hash: a80a7...2b9 ???? Anonymous poster hash: b6cb1...8ab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå