Gå til innhold

Nr 7 i Idol i 2005, aldri hørt fra siden, ER BLITT MOR!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk. Hahaha

Anonymous poster hash: 6b0bb...fee
  • Liker 1
Skrevet

Jøss. Har Se og Hør begynt med agurknytt? Herlig :)

• Liker 1
Skrevet

Nr. 7 i Idol 2005.

22690f7965535d0795059aaf1dcb5864fe770ccf

Anonymous poster hash: e0dcd...861
  • Liker 3
Skrevet

Forresten har tanta mi fått ny bikkje.

Og tanta mi er nabo til en som kjenner broren til en som bodde ved siden av en fyr som hadde en onkel som kjente en som hadde snakket med Hitler.

Det er mye kulere.

Anonymous poster hash: e0dcd...861
  • Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

"Hele Norges Idol-Cindy" .... jeg pleiet alltid følge med på Idol, men denne dama klarer jeg ikke huske uansett hvor mye jeg prøver å vri hjernen

Gjest Are you suffering
Skrevet

"Hele Norges Idol-Cindy" .... jeg pleiet alltid følge med på Idol, men denne dama klarer jeg ikke huske uansett hvor mye jeg prøver å vri hjernen

Det var hun som kunne ri!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det var hun som kunne ri!

Det sa meg fortsatt ingenting :ler:

Gjest Are you suffering
Skrevet

Det sa meg fortsatt ingenting :ler:

Ikke meg heller, var mamma som sa det :danse:

• Liker 1
Skrevet

Husker henne godt jeg. Hun var en av de mest profilerte deltagerene det året

Og det er da ikke noe nytt at Se & Hør skriver slike saker.. det er jo DET de gjør.

• Liker 2
Skrevet

Tja, av de 12 i finalen har 6 egen wikipedia-side, og hun er ikke blant dem. Jo, jeg husker henne, jeg også, så vidt, men at de lager et "er blitt mor"-oppslag når hun har vært fullstendig ute av rampelyset i 8,5 år er litt spesielt.

Anonymous poster hash: b6cb1...8ab

• Liker 3
Skrevet

Herlighet. Hun er vel ikke en D-kjendis engang? Å-kjendis kanskje. Hvorfor i all verden er dette noe å skrive om?

• Liker 1
Skrevet

Tja, av de 12 i finalen har 6 egen wikipedia-side, og hun er ikke blant dem. Jo, jeg husker henne, jeg også, så vidt, men at de lager et "er blitt mor"-oppslag når hun har vært fullstendig ute av rampelyset i 8,5 år er litt spesielt.

Det er sjelden det står noe som vi må/bør vite i Se & hør. :) En eller annen er sikkert litt interessert.. og leser det. For deretter å poste en link på kvinneguiden som får enda flere til å klikke seg inn på sidene dems. Funker som bare rakkern tydeligvis :) 200 nye lesere som de kan fortelle annonsører at de har fått det siste døgnet!

• Liker 3
Skrevet

Herlighet de må ha lite å skrive om for tiden....................................

Anonymous poster hash: c7acf...ceb
Skrevet

Og det er da ikke noe nytt at Se & Hør skriver slike saker.. det er jo DET de gjør.

Jeg også husker henne. Hun har en veldig flott sangstemme. Jeg husker blant annet at Tor roste henne opp i skyene etter semifinalen da hun gikk videre.

Skrevet

Husker henne godt jeg, fantastisk pen. Husker at jeg ikke lot kjæresten min se idol pga henne. Og tone var med samme året altså. Skjønner ikke hvorfor tone ble mer populær.

Ja, jeg var fjortis på den tiden ;)

Anonymous poster hash: a80a7...2b9

Skrevet

Husker at jeg ikke lot kjæresten min se idol pga henne

Anonymous poster hash: a80a7...2b9

????

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...