Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Kirke er heldigvis bestemt, lokalet er litt vanskeligere å bestemme seg for :P Får sende ut noen mail i løpet av de neste dagene.

Så tenker jeg av en eller annen grunn på kaker. Hvor mange kaker er vanlig å ha i et bryllup? Og hvilke?

Vi blir ca. 70 :)

Endret av Juvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi planlegger en gang i august 2015, men sliter med dato, har sett på værstatistikken, blir helt forvirra.. men tror jeg må droppe å forvente finvær og heller ta det som en bonus :)

Vi har også ca 70 personer til sammen, men har ikke en gang tenkt på kaker ;)

Men de som har booket kirke allerede, hvordan gjorde dere det? Ser jeg må gjør det på nett, men det funker ikke, og kontaktet kirkekontoret som sa det ikke gikk før i mai, kjedelig å vente - vil liksom få ting unnagjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også booket kirke og lokale :-D juhu! Følte alt ble mye virkeligere nå :)

Fotografen er neeesten booket, i alle fall i løpet av neste uke:)

Når det gjelder folk, så er vi alt for mange.. Blæ! Vet ikke hva vi skal gjøre med alle.. Vi har alt for stor familie på begge sider, pluss en stabil venneflokk. Talte 130 igår! 0.0 Alt for mange, i alle fall med tanke på at lokalet bare rommer 120. Og det er helt greit altså, for vi har jo ikke såå god råd. Huff, vi må vist kutte noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier normalen er et frafall på ca 10 % av de inviterte. Men lurt å i hvert fall ha plass til alle som er invitert om man ikke havner innenfor normalen her :fnise:

Vi er også ca 130 på det første utkastet til gjesteliste. Der er ca 25 av dem barn under 12 år.



Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken ble det? :)

Concerning Hobbits! Syns den er så fin og søt :) Spørsmålet blir bare om jeg vil ha den på fiolin eller piano

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk! Bare et år og 3 dager igjen....!! 2015 virker så langt frem i tid, men det er jo faktisk ikke det!!

Endret av Kardinal
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også bryllup i 2015. Vårbryllup! :) Når er det vanlig å begynne med booking av ting som kirke, lokale, fotograf osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også bryllup i 2015. Vårbryllup! :) Når er det vanlig å begynne med booking av ting som kirke, lokale, fotograf osv.?

Vi gifter oss i februar 2015, og vi har booket lokale og kirke.

Er usikker på om vi skal ha heldags eller halvdagsfotografering, så har ikke booket den ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss på 3 års dagen vår, som er litt over 2 år siden, har små-planlagt siden det :P Men har begynt for fullt nå, og både kirken og lokalet er booket og datoen ble 18 juli 2015♥ Gleeeeeder meg, men først er det prosjekt *Gå-ned-i-vekt-til-bryllupet* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concerning Hobbits! Syns den er så fin og søt :) Spørsmålet blir bare om jeg vil ha den på fiolin eller piano

Den er nyyydelig :hjerte: Vurderer den selv faktisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting med bryllupet jeg virkelig ikke aner hvordan jeg skal gjøre/hva jeg skal velge er det brudemarsjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er brudemarsjen det som man spiller når man går opp midtgangen i kjerka?

Jeg er unnskyldt, for jeg skal ikke gifte meg i kjerka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, må man altså bestemme seg for det også?

Jeg kjenner jeg heller mer og mer mot svigermors forslag om å bare bruke alle pengene på bryllupsreise.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Concerning Hobbits også fin på orgel? Jeg synes også den er veldig fin.. samtidig ønsker jeg også sangen på Tre nøtter til Askepott, men aner ikke om organisten kan spille den heller :P masse å planlegge gitt! :)

Endret av taliee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det blir kirkebryllup på oss enda, men vil likevel ha en sang vi begge liker godt som skal spilles innledningsvis :)

Synes det er svært få sanger som blir fine på orgel, veldig leit igrunn :\

MockingJay: liker tankegangen til svigermora di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Concerning Hobbits også fin på orgel? Jeg synes også den er veldig fin.. samtidig ønsker jeg også sangen på Tre nøtter til Askepott, men aner ikke om organisten kan spille den heller :P masse å planlegge gitt! :)

Vet ikke om den gjør seg så bra på orgel fakisk, da må det i så fall bli piano. Men jeg har bestemt meg for at jeg vil ha den på fiolin :)

Hrmf, planen var jo at vi skulle gifte oss i januar, men nå som vi har fått oss leilighet og trenger typ alt av innredning og møbler må det utsettes til våren / sommern :/ Men men, da får vi hvertfall mer tid til planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiolin blir nok veldig fint :) Synd at dere må utsette, men som du sier får dere mer tid til å planlegge, og litt mer tid til å spare hvis dere ikke allerede har alt i boks økonomisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket meg akkurat i en kjole til 17900... Det er liksom THE ONE! :P

Men ekstremt mye over budsjett da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...