Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg i 2015 :D vi har satt bryllupet til august 2015. Alle store detaljer er allerede planlagt så det er nesten bare å vente et år sånn jeg kan begynne å finne brudekjole :P gler meg!! hvor stort budsjett har dere tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket klokkeslett er det forresten vanlig å ha i kirken?
tenker kl 14 jeg, men hva er normen?

F.eks frisør kl 11, så litt bilder av henne og forlover/mor/svigermor, eller generellt de som har pyntet seg med samme frisøren.

Så kirken kl 14 til ca 15.30 fotografering. så er en tilbake til festlokalet til ca kl 17, evt 17.30....? Hva gjør dere andre...?



Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirken vi sannsynligvis velger har vielser 12.00, 13.30 og 15.00. Vi kommer nok til å velge en av de to første, hvertfall :)

Når er det vanlig å booke kirke? Må kirken motta prøvningsattest først eller kan vi booke nå, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått et skjema med kirken som vi skal fylle ut og sende tilbake til dem. Det er 1 år og 8 mnd til, men det var ikke problem sa de :)
Jeg bare lurer på hvilket klokkeslett jeg skal sette opp, derfor har jeg ikke sendt papirene enda :)



Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått et skjema med kirken som vi skal fylle ut og sende tilbake til dem. Det er 1 år og 8 mnd til, men det var ikke problem sa de :)

Jeg bare lurer på hvilket klokkeslett jeg skal sette opp, derfor har jeg ikke sendt papirene enda :)

Anonymous poster hash: ee8c6...a7d

Skal dere ha kaffegjester? I så fall ville jeg hatt vielsen tidlig, slik at kaffen ikke ble for sen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da vi skal ha bryllupet på et nøytralt sted der ingen av gjestene bor, så er hele følget med på alt :)
Blir ca 120 gjester. Talene kan vi ta akkurat når det passer siden alle skal vere der hele tiden, så ingen stress.

Skal vere på hotell, så gjestene kan gå på rommene sine, gå i lobbyen/baren eller vere i festlokalet og se på gaveåpning mens vi er å tar bildene :)

Fikk svar med kirken om at vi kunne velge selv, de hadde ingen faste klokkeslett. så kontakter de oss omm litt for å bekrefte klokkeslettet, om der er flere bryllup denne dagen i denne kirken, eller i en av de andre kirkene i sognet. (er jo samme prest og organist, så da må de rekke å flytte på seg. så de måtte bare sy sammen dagen :) )



Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg ble fridd til i desember som var, og vi skal gifte oss i 2015 :)

Hvor, når og hva har vi ikke klart å komme frem til, hvordan i all verden klarer dere å tilfredsstille alle forventninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så mye om hva folk forventer, vi gjør det VI vil ;)

Vi gjør vel litt det stikk motsatte av forventninger på mye tilogmed tror jeg :jepp: men sånn vil vi ha det, og sa blir det sånn :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var veldig vanskelig med alle forventningene i starten, men nå har vi egentlig bare bestemt oss for å gjøre nøyaktig som vi vil og ikke tenke så mye på alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på klokkeslett jeg også. Hva tror dere er mest ideelt?

Klokken ett?

Da må man vel vere hos frisøren kl 10 så man får tid å spise litt imellom frisør og kirke?

Så er vel kirken, og hilsing utenfor, en time eller litt over det om man tar bilder på trappa. Så skal vi ta bilder på to eller tre locations, så vi vil ha to timer til fotograferingen. Da er vi ferdige rundt kl 16. Så da kan det vel vere middag kl 17 kanskje?

Hva syns dere andre om dette? ( kommer ingen ekstra til kaffi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ganske realistisk ut! Tror nok det skal gå fint :)

Endret av Jordbærkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli litt stresset allerede, og det er 1 år og 9 mnd igjen :grine: Hva og når og hvor skal man starte? Jeg har veldig god tid, men av en eller annen grunn så føles det ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start med kirke og lokaler du, så er det viktigste gjort ;)



Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, merker jeg begynner å bli litt stressa. Vi har bestemt oss for vinterbryllup i januar 2015. Ingenting er på langt nær på plass enda, eneste vi har klart å somle oss til er gjesteliste :forvirret: Vet ikke om jeg ønsker storslått, dyrt bryllup eller billig gjør-det-selv-bryllup... Visste ikke at det skulle være så vanskelig å planlegge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har booket lokale og skrevet gjesteliste vi og.. Men jeg er fremdeles usikker på begge deler! Sånn som det er nå tenker vi en stor bryllupsfest med i overkant av hundre inviterte, men bare en liten bryllupsmiddag med den nære familien (ca. 23stk). Er det rart å ikke invitere onkler og tanter til middags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trappetroll

Datoen er satt, 8.august. Men vi står fast mellom et lokale på hans sted og et på mitt sted, og nå er mødrene våre i full diskusjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi også slet med lokaler, var liksom ingen passende på mitt hjemsted eller hans, i forhold til størrelsen vi vil ha på bryllupet, så vi valgte å ha det på et nøytralt sted istedenfor ;)

Ca hvor i landet hører alle til? Jeg hører hjemme på nordvestlandet. Skriver som anonym foreløpig, da ingen vet om at vi skal gifte oss enda og jeg har panikk for å bli gjenkjent ;)



Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi også slet med lokaler, var liksom ingen passende på mitt hjemsted eller hans, i forhold til størrelsen vi vil ha på bryllupet, så vi valgte å ha det på et nøytralt sted istedenfor ;)

Ca hvor i landet hører alle til? Jeg hører hjemme på nordvestlandet. Skriver som anonym foreløpig, da ingen vet om at vi skal gifte oss enda og jeg har panikk for å bli gjenkjent ;)

Anonymous poster hash: ee8c6...a7d

Vi bor i Stockholm, og har tenkt å ha bryllupet her. Finnes jo ikke kjent mtp lokaler noen av oss, og det er jo et hav å velge mellom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, kjenner jeg blir litt småstresset over at så mange som gifter seg sommeren 2015 allerede har planlagt en del ;) Vi vet at vi skal gifte oss i Sverige, og jeg har bestemt meg for forlover. Ellers har vi ikke bestemt oss for noe!

Vi er fra sør-vestlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...