Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Hur går det damer!

Ikke mange dager igjen for meg nå.. stresser meg til tider opp med diverse små saker, men tror jeg har kontroll!

 

Weee... Ja dæven, enn at nå er dagen like rundt hjørnet! Ønsker deg og dine alt godt nå til helga! Du må oppdatere om hvordan det har gått når du orker etter den store dagen. :)

 

Her er det litt over ei uke igjen. Er så overlykkelig over at vi har ferie nå! Vi holder på med siste innspurt av gjøremål her også. Er en god del som må handles inn som gjenstår... Ellers er det vel mest det praktiske med før-festen som bekymrer meg. Ikke så mye selve dagen. Men spent? Oh yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Weee... Ja dæven, enn at nå er dagen like rundt hjørnet! Ønsker deg og dine alt godt nå til helga! Du må oppdatere om hvordan det har gått når du orker etter den store dagen. :)

 

Her er det litt over ei uke igjen. Er så overlykkelig over at vi har ferie nå! Vi holder på med siste innspurt av gjøremål her også. Er en god del som må handles inn som gjenstår... Ellers er det vel mest det praktiske med før-festen som bekymrer meg. Ikke så mye selve dagen. Men spent? Oh yeah!

Vi har og ferie nå, hadde blitt kaos hvis vi skulle jobbe denne uka. Passet bra med været og :fnise: Hadde masse innkjøp denne uka her vi og, det ble mye mer enn jeg trodde, men vi har sikkert kjøpt alt for mye og! Har vel sett slik ut et par ganger --> :bond: Det er baren som bekymrer meg mest. Ellers tror jeg alt er i orden.. I morgen er siste innspurt, pynting og slappe av mest mulig på kvelden. Så er det vist tid for bryllup :bryllup: .

Har du sett noe værmelding for deres dag? STOR sol på både yt og storm her på lørdag i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal drikkes ut denne helgen!! :) To uker igjen.....alt er på plass, går bare å venter og gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og ferie nå, hadde blitt kaos hvis vi skulle jobbe denne uka. Passet bra med været og :fnise: Hadde masse innkjøp denne uka her vi og, det ble mye mer enn jeg trodde, men vi har sikkert kjøpt alt for mye og! Har vel sett slik ut et par ganger --> :bond: Det er baren som bekymrer meg mest. Ellers tror jeg alt er i orden.. I morgen er siste innspurt, pynting og slappe av mest mulig på kvelden. Så er det vist tid for bryllup :bryllup: .

Har du sett noe værmelding for deres dag? STOR sol på både yt og storm her på lørdag i allefall :)

 

Ja herregud - et av de beste tipsene jeg vil gi til kommende bruder er definitivt: ta fri før og etter bryllupet! :-)

 

Langtidsvarselet har akkurat kommet fram til neste helg. Det ser ut til å bli dårligere vær da dessverre, men så lenge det ikke blir for mye nedbør og vind så skal jeg ikke klage. Dere er jo superheldige med været - så artig altså!! Jeg håperhåpehåperhåper at det skal holde seg sånn til neste helg også, men skjønner at det er liten sjangs for det. :-) 

 

Masse lykke til, håper pulsen senker seg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...