bizzy Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei. Siden det ikke ser ut til å ha klaffet denne gangen heller, har vi bestemt oss for å prøve alternativ behandling før vi fortsetter med vanlig utredning... Og lurte derfor på om det er noen her inne som har akupunktør eller soneterapaut å anbefale i Bergen? Syns det er litt skummelt å bare plukke ut noen fra telefonkatalogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 Fotsoneterapi - helt sant! Vet at det har hjulpet flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 Vet at refleksologi skal kunne hjelpe, og at noen refleksologer driver mye med behandling av barnløse. Er veldig nysgjerrig på dette selv, har tenkt på å prøve. Men som du Bizzy skriver så er det skummelt å bare plukke ut noen, så hvis noen har noen erfaringer - gi en lyd.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 http://www.refleksologen.no/default.asp Kjenner en som har gått her og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med noen tips i Osloområdet også? Ingen har vondt av å gå til en akupunktør eller refleksolog (eller hva det nå heter) og få litt orden og balanse i kroppen! Sjelden alt er tipp topp! Og er det noen som vet hva de tar for hver behandling nå?? Gikk til akupunktør for ca 10 år siden, men det var "langt utpå landet", dessuten vil jeg tro prisen har steget en del på 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Syns du skal lese litt på denne siden jeg:-) http://www.akupunktur.se/faq.htm Jeg sier ikke at du skal reise til Sverige, men det jeg sier er at Akupunktur hjelper. Jeg får selv akupunkturbehandlinger, og det hjelper. Merker stor forskjell på syklusen min. Og, for min del så er det litt tidlig å håpe på store mirakler. Men, det skyldes at jeg har pco og endo. Det som er viktig når du skal velge ut en klinikk som driver med akupunktur er at de er sertifisert. Deretter så ville jeg spurt om de har behandlet noen for "dine" plager tidligere. Og fått positive tilbakemeldinger. Prisen bør ligge et sted mellom 280 til 320 pr gang med unntak av første gang. Da skal de intervjue deg og da bruker de lengre tid. Pris blir i denne sammenheng litt uviktig dersom du veit at dette kan hjelpe deg. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Glemte å skrive at du bør kutte ut: Melk, youghurt, banan og nøtter. De danner slim i kroppen som i følge kinesisk medisin ikke er bra for kroppen. Spesielt når du prøver å få barn. Du har kanskje lest om noen her inne som spør om slimløsende produktur? (gammelt kjerrigråd). Tror faktisk kineserne er inne på noe vesentlig viktig der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #8 Del Skrevet 5. mai 2004 Tusen takk for fine svar! Er nå i vår 15. prøveperiode, så det er ikke tvil om at nå skal det alternative forsøkes Er det ingen her inne som har noen å anbefale i Bergen? Hmm.. kanskje jeg burde stille spørsmålet inne på gravid siden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mai 2004 Oups var visst ikke innlogget jeg :oops: Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 6. mai 2004 #10 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei, har gått noen runder til akupunktur. I begynnelsen var syklusen i normal gjenge, dvs. ca 30 dager. Den har sklidd ut igjen nå til ca 35, slik den var før behandlingen. Etter 8 akupunktur har jeg ikke blitt gravid ennå. Har gått over på fotsone og fått fler tips om e-vitaminer. E-vitaminer er viktig både for mann og kvinne. Kan anbefale Oslo naturmedisinske (til de som går i oslo), er ikke kjent i Bergen. Betaler 380 pr. time. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå