Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Gratulerer alle som venter baby igjen!! 

Her er M 1,5 år idag, fy som tiden flyr.  Har jo lillesøster og som snart er 2,5 mnd. Syns ærlig talt det er litt tøft for tiden og både meg og mannen er slitne. Men forventer ikke akkurat noe annet akkurat nå,  og vet det går seg til etterhvert :)

Godt nyttår alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg syntes det var beintøft frem til minstemann var ca et halvt år, og tøft til han var året. Så har det begynt å gå seg til litt etter det. Så det blir bedre! :klem:

Minstemann er så innmari frustrert for tiden, over alt han ikke klarer, alt han ikke får formidlet og hele pakka. Samtidig som det jo går fort fremover, synes han kommuniserer mye, uten å si mer enn "mamma", "pappa" og "vuvvuvv" :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Tekola skrev:

Jeg syntes det var beintøft frem til minstemann var ca et halvt år, og tøft til han var året. Så har det begynt å gå seg til litt etter det. Så det blir bedre! :klem:

Minstemann er så innmari frustrert for tiden, over alt han ikke klarer, alt han ikke får formidlet og hele pakka. Samtidig som det jo går fort fremover, synes han kommuniserer mye, uten å si mer enn "mamma", "pappa" og "vuvvuvv" :ler: 

Takk for oppmuntrende ord :):)

M er og kjempefrustrert og har tidenes dårligste tålmodighet.  I tillegg sover hun sjelden på dagen nå, ho er så forbaska sta. Men sovner tidligere på kvelden da så det hjelper :)

Begynner og få en del ord nå, og hun skjønner masse, så det er innmari gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...