Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Da er jeg 4 uker. Er så nervøs for at kroppen lurer meg og at jeg ikke er gravid i def hele tatt:p Streken på billigtester var jo ikke sååå sterk. Men den var der da. Clearblue viste jo gravid 1 - 2 uker så det kan jo ikke være feil?:P tok en ny test to dager etter og streken var der fortsatt, men den var ikke blitt myye sterkere. Også er jeg redd for at det kan være svangerskap utenfor livmoren (Selv om jeg ikke har noen symptomer på dette). Huff blir gal av tankene mine :P Hvordan har dere det da? Har det gått opp for dere?:)

Samme her :sjenert:

Har tatt 4 tester etter den første :) alle er positive, synes den jeg tok i dag var en del sterkere enn de jeg har tatt tidligere..

Håper du har en fin fredagskveld :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet jo med en slik clearblue digial for ei stund siden, og den viste bare 1-2 da den burde vist 2-3. endte med at jeg tok hcg prøver hos legen og de var jo kjempefine. Derfor lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle teste mer. Men har likevel ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid..

Men et litt ekkelt spørsmål. Har plutselig for gul slimete utflod i dag, føler liksom det er et dårlig tegn, men det er vel kanskje ikke det? Har dere opplevd slimete utflod ila svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja så hyggelig :) Ser at appene regner litt forskjellig men barneverden sier 27.07.14 så tror jeg holder meg til den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Åh jeg har hatt en forferdelig uke - jeg oppdaget plutselig at jeg blødde litt mandag kveld, og så mye fredag morgen. Jeg fikk UL tirsdag. Fosteret var der og alt var fint. Og så Fikk jeg UL fredag og da så jeg hjertet som slo.

Men fy søren så guffent. jeg knakk fullstendig sammen på fredag. Jeg var så sikker på at jeg hadde mistet. Og inne hos legen gråt jeg i bøtter og spann etterpå når jeg oppdaget at den fremdeles levde.

UAH. Tøft å være gravid altså. Men legen sa til meg noe som jeg kanskje må berolige meg med, og det er at: er det et ikke levedyktig foster så vil naturen ordne opp i det. Og det er lite jeg kan gjøre.

Men gitt at faktisk hjertet slår så er sannsynligheten veldig stor for at dette går veien.

Så jeg skal ned igjen på tirsdag for å se at hjertet slår så fort som det skal gjøre. Hjertet hadde akkurat startet å slå når jeg var der. Helt utrolig å se. Bitte små slag, som en liten lommelykt som går på morse. :) Så hopper det av gårde som det skal - så blir jeg så uendelig glad :) Jeg tror det. For innerst inne har jeg en god følelse her, og er så takknemlig for at akkurat denne familien skal få et familiemedlem til ! Johoo!

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff pjuskefjes. Høres ut som en skikkelig berg og dalbane! Så utrolig deilig det må ha vært å se et bankende hjerte. Da går det som regel bra :)

Jeg skal på tidlig ul neste torsdag, da er jeg nesten 9 uker, så håper alt står bra til. Er kvalm, så tar det som et godt tegn. Hvordan er formel til alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Pjuskefjes, godt at alt var bra likevel :blomst:

Formen min er elendig.. Kvalm dagen lang. Kaster ikke opp, men har den konstante kvalmen som gjør at jeg spiser lite.. og det er jo selvfølgelig verre på tom mage! Men hva gjør man når man blir kvalm av alt??
Prøver å finne frisk mat med lite lukt osv.. hittil har det gått mye i epler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis matlyst foreløpig, så hjelper å spise. Men jeg får helt noia av hår jeg, høres helt teit ut, men mister så mye hår for tida, og når jeg drar det ut for å hive det blir jeg helt kvalmen, til og med nå blir jeg helt uggen av tanken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en støkk det må ha vært Pjuskefjes! Så bra at alt står bra til :hug:

Her er formen upåklagelig. Er mye trøtt, men foreløpig ikke kvalm (bank i bordet!), og bortsett fra litt ømme pupper og noen stikkinger i livmor av og til merker jeg ikke så mye. Er veeeeldig emosjonell da, begynte å grine i bilen på vei til jobb i dag fordi jeg tenkte på hvor mye samboeren betyr for meg og for en flott pappa han kommer til å bli :grine::rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er jeg 7+2! Det var på denne dagen jeg mista i august. Skal bli deilig å komme over den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du bib_84 som ikke er kvalm enda. Jeg unner ingen den kvalmen.. Den tar mye av dagen fra meg.

Og blomst12; ja, det blir godt for deg å komme over den dagen, og så har du alle de 230 dagene igjen å glede deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testa sikkert hundre tester til nå, men er ennå ikke kommet forbi IKM-dagen. Likevel har alle testene vært positive, så jeg drister meg til å melde meg inn her.

Har ørten symptomer også, så jeg tror og håper jo at det er en liten spire inni her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa sikkert hundre tester til nå, men er ennå ikke kommet forbi IKM-dagen. Likevel har alle testene vært positive, så jeg drister meg til å melde meg inn her.

Har ørten symptomer også, så jeg tror og håper jo at det er en liten spire inni her!

Gratulerer så masse :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :) :)

Takk for det :hug:

Dog litt vanskelig for å tro helt på det enda. Må vente til litt utover i uken før jeg er heeelt sikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har testa sikkert hundre tester til nå, men er ennå ikke kommet forbi IKM-dagen. Likevel har alle testene vært positive, så jeg drister meg til å melde meg inn her.

Har ørten symptomer også, så jeg tror og håper jo at det er en liten spire inni her!

Gratulerer! :bolledeig: var inne og kikket på dagboken din, og syntes alle testene talte et rimelig tydelig språk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :bolledeig: var inne og kikket på dagboken din, og syntes alle testene talte et rimelig tydelig språk :laugh:

Hehe, ja.. Jeg ser jo egentlig det. De har bare vært så varierende i styrke osv, så er litt usikker på hva det egentlig betyr :/ dessuten er jeg litt redd for at det kan være en kjemisk graviditet..

NEI, må slutte å tenke sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg fikk positiv test på den 14. Etter å ha glemt ut litt at vi prøvde - så fant jeg ut at jeg var på overtid. Litt av et sjokk!

Har ingen symptomer - bare hodepine. Virker nesten som om "tante rød" er rett rundt hjørnet. Gleder meg til jeg virkelig at kjenne at det er noe der - og at det føles tryggere.

Er litt ekkelt denne første tiden syns jeg - siden risikoen for å miste det er der. Har kun fortalt kollega (tok testen på jobb), og sjefen. Og selvfølgelig mannen. :) han forer meg med snop som belønning, som om jeg plutselig har lyst på mye snop. ;-)

Min termin er, hvis alt går etter planen, 19.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...