Gå til innhold

Boligjakten på Tv3


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Ahh mahh gad. Er det ny sesong!? Digger den serien. Eneste er at jeg nok kommer til å bli litt depp av prisene på leiligheter om de beveger seg inn i Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble nesten litt forundret over at DEN dama ville bo på småbruk i skogen, faktisk. Men er litt kult da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg kunne også ha bodd med søstrene mine, vi har et så godt vennskap at det hadde gått bra. Men ingen av oss som vurderer det akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten litt forundret over at DEN dama ville bo på småbruk i skogen, faktisk. Men er litt kult da

Greit nok livsstilsvalg, men jeg syns det var noe underlig å prioritere walk in closet på et småbruk i skogen. Jeg ville nok heller gått for et skikkelig mudroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok livsstilsvalg, men jeg syns det var noe underlig å prioritere walk in closet på et småbruk i skogen. Jeg ville nok heller gått for et skikkelig mudroom.

Hva er et mudroom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok livsstilsvalg, men jeg syns det var noe underlig å prioritere walk in closet på et småbruk i skogen. Jeg ville nok heller gått for et skikkelig mudroom.

Ser ikke helt forskjell på om huset er i skogen eller i en gate. Kan jo være opptatt av klær og den slags for det. Og har man plass, hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt forskjell på om huset er i skogen eller i en gate. Kan jo være opptatt av klær og den slags for det. Og har man plass, hvorfor ikke?

Kan ha noe med at ute i huttiheita er det mer brukt for regnfrakk og gummistøvler, enn kort kjole og høyhæla sko.

Anonymous poster hash: 0abc6...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe med at ute i huttiheita er det mer brukt for regnfrakk og gummistøvler, enn kort kjole og høyhæla sko.

Anonymous poster hash: 0abc6...094

Jo da, du har for så vidt rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på i kveld? Syntes det ene paret der som leter etter bolig på mysen/askim var utrolig lite connecta?



Anonymous poster hash: 79553...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på i kveld? Syntes det ene paret der som leter etter bolig på mysen/askim var utrolig lite connecta?

Anonymous poster hash: 79553...386

Han var ikke mye fyrrig han spanjolen ihvertfall.

Anonymous poster hash: 12d49...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Han italieneren til hu ene dama virka skikkelig daff og bare dilta etter. Sa nesten ingenting. Hadde blitt litt småirritert jeg, om mannen min var slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han italieneren til hu ene dama virka skikkelig daff og bare dilta etter. Sa nesten ingenting. Hadde blitt litt småirritert jeg, om mannen min var slik.

han er spanjol..................

Anonymous poster hash: 79553...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spanjolen var vel ikke helt trygg på norsken sin, og der er vel ofte slik at da sier man ikke så mye....

Det jeg reagerer på er prisene, er det representativt som vist i siste program? Det er jo superbillig! Her i Stavanger betaler vi 2,1 mill for 39 kvm, for bbl leilighet bygget i 2007!



Anonymous poster hash: 6da6c...4c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spanjolen var vel ikke helt trygg på norsken sin, og der er vel ofte slik at da sier man ikke så mye....

Det jeg reagerer på er prisene, er det representativt som vist i siste program? Det er jo superbillig! Her i Stavanger betaler vi 2,1 mill for 39 kvm, for bbl leilighet bygget i 2007!

Anonymous poster hash: 6da6c...4c0

tenker du på det paret med han spanjolen? Det er billig på landet vettu. Du kan ikke sammenligen priser i Stavanger med bygda på Østlandet. :P Sier seg selv :P

Anonymous poster hash: 79553...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke programmet, men indre Østfold (som Askim og Mysen eller lengere syd i Østfold, som for eksempel Moss for den sakens skyld) ligger laaaaaangt under Akershus feks. Jeg bor 20min fra Oslo- 25min fra Askim og her får du ikke en enebolig for under 4mill ihvertfall (høyst sannsynlig ikke under 5 heller om den ikke er falleferdig.)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Så på opptak om noen søkere fra Bergen og Tromsø. Jeg blir rett og slett dårlig av hvordan folk oppfører seg.

Da hun ene sa at hun ikke ville ha trapper, tenkte jeg øyeblikkelig sykdom og leddproblemer, men jenta var

grunnleggende lat og gadd ikke å bo noe sted hvor det var trapper. Hun virket stolt av det?!? Hva f***?

Den andre damen virket snobbete. Alt så helt greit ut på det store kjøkkenet, men hun ville rive alt for hun

ville ha et hvitt kjøkken. Ikke svakt eggeskallfarget. Hva er det for noe galt med folk som skal ha det

på millimeteren som de vil og som ikke kan godta noe som helst annet? Bortskjemte d****unger!

I tillegg er det ofte menn i disse parene vi ser, og "han" virker ofte som at han skuler på sin samboer/kone

og ser hva hun sier før han selv mener noe, for det er hun som bestemmer. Æsj, hva slags forhold er det folk har?

De skulle ha tvangsbodd i slummen noen år og lært seg til å være takknemlige for normalt bra standard.

Huff. Nå hisset jeg meg opp igjen. :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Så på opptak om noen søkere fra Bergen og Tromsø. Jeg blir rett og slett dårlig av hvordan folk oppfører seg.

Da hun ene sa at hun ikke ville ha trapper, tenkte jeg øyeblikkelig sykdom og leddproblemer, men jenta var

grunnleggende lat og gadd ikke å bo noe sted hvor det var trapper. Hun virket stolt av det?!? Hva f***?

Den andre damen virket snobbete. Alt så helt greit ut på det store kjøkkenet, men hun ville rive alt for hun

ville ha et hvitt kjøkken. Ikke svakt eggeskallfarget. Hva er det for noe galt med folk som skal ha det

på millimeteren som de vil og som ikke kan godta noe som helst annet? Bortskjemte d****unger!

I tillegg er det ofte menn i disse parene vi ser, og "han" virker ofte som at han skuler på sin samboer/kone

og ser hva hun sier før han selv mener noe, for det er hun som bestemmer. Æsj, hva slags forhold er det folk har?

De skulle ha tvangsbodd i slummen noen år og lært seg til å være takknemlige for normalt bra standard.

Huff. Nå hisset jeg meg opp igjen. :(

Jeg er enig med deg angående hun trappedama. Makan til latskap! Men når det kommer til hun som ville ha hvitt og ikke eggeskallfarget, så er jeg faktisk enig med henne... Ser ikke hvorfor jeg skal bruke så mye penger på noe jeg ikke er helt fornøyd med. Hvis jeg vil at kjøkkenet skal være hvitt, tar jeg ikke til takke med noe annet ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men kjøkkenet var jo helt tipptopp jo? En liten fargeforskjell kan umulig velte opplevelsen av å trives et sted?

Jeg snakker bare for min del og jeg har bodd mange rare steder som hverken så ut som fugl eller fisk, eller var slik

som jeg innerst inne ville ha det, men jeg trivdes jo der uansett. :) Jeg forstår rett og slett ikke sånn flisespikkerier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...