Gå til innhold

Overdose eller selvskading?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver mail til psykologen, det hjelper mot smerten inni meg. Kanskje det kan være et alternativ for å uttrykke alvoret?

Anonymous poster hash: 51f58...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med å klare å leve. Jeg vil at noen skal innse hvor syk jeg er, og gi meg hjelp.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Har du noen som vet hvordan du har det(litt i alle fall?) som kan bli med deg å fortelle hvordan du har det?

Og om du ikke har psykolog så kanskje du burde få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å klare å leve. Jeg vil at noen skal innse hvor syk jeg er, og gi meg hjelp. Anonymous poster hash: 7a398...079

Da er vi to. Men hjelper å skrive for min del. Og bite neglene til blods, dessverre. Prøver å slutte med det siste.

Anonymous poster hash: 51f58...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen som vet hvordan du har det(litt i alle fall?) som kan bli med deg å fortelle hvordan du har det?

Og om du ikke har psykolog så kanskje du burde få det?

Nei, jeg har dessverre ikke det. Føler meg helt alene i verden :(

Da er vi to. Men hjelper å skrive for min del. Og bite neglene til blods, dessverre. Prøver å slutte med det siste.

Anonymous poster hash: 51f58...ede

Jeg spiser og spyr. Men det er det jo ingen som ser. Et sår synes jo.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har dessverre ikke det. Føler meg helt alene i verden :(

Jeg spiser og spyr. Men det er det jo ingen som ser. Et sår synes jo.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Er sikkert veldig vondt ts :klemmer:

Har du jobb/skole eller går du hjemme? Har du noen interesser eller noe du ønsker å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert veldig vondt ts :klemmer:

Har du jobb/skole eller går du hjemme? Har du noen interesser eller noe du ønsker å gjøre?

Ikke jobb eller skole, nei. Har noen få interesser som jeg prøver å gjøre på mine gode dager, men de er ikke nok til å få meg til å ville leve.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har dessverre ikke det. Føler meg helt alene i verden :( Jeg spiser og spyr. Men det er det jo ingen som ser. Et sår synes jo. Anonymous poster hash: 7a398...079

Tror du trenger en god trygg fastlege å snakke med, og en henvisning til en flink terapeut. Be evt om innleggelse om du er veldig dårlig, skriv ned aelvskadingstankene og selvmordstankene. Vis til legen.

Anonymous poster hash: 51f58...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jobb eller skole, nei. Har noen få interesser som jeg prøver å gjøre på mine gode dager, men de er ikke nok til å få meg til å ville leve.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Det er jo ingen som ba om å bli født, så din skjebne deler du jo mest resten av befolkningen. Så ingen slipper unna tankekjøret eller vissheten om at alt innholdet i livet er meningsløst i det lange løp.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger en god trygg fastlege å snakke med, og en henvisning til en flink terapeut. Be evt om innleggelse om du er veldig dårlig, skriv ned aelvskadingstankene og selvmordstankene. Vis til legen.

Anonymous poster hash: 51f58...ede

Ja jeg har en veldig flink fastlege, som dessverre er bortreist i en måned. Behandleren min er den eneste jeg har, og han er ikke flink i det hele tatt, så der får jeg ikke den hjelpen jeg trenger. Men jeg må ha noe hjelp før fastlegen min er tilbake :(

Jeg har forsøkt to ganger å få behandler til å gi meg en akuttinnleggelse, men han synes ikke at det er noen god idé. Selv om jeg er kjempedårlig og sier jeg har veldig mange tanker om å skade meg.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som ba om å bli født, så din skjebne deler du jo mest resten av befolkningen. Så ingen slipper unna tankekjøret eller vissheten om at alt innholdet i livet er meningsløst i det lange løp.

Så siden ingen ble om å bli født, kan jeg få lov til å gi opp? Jeg føler jeg må trygle å be om hjelp før jeg gir opp, men er det altså greit at jeg bare gir opp med en gang? Det hadde vært det beste.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jobb eller skole, nei. Har noen få interesser som jeg prøver å gjøre på mine gode dager, men de er ikke nok til å få meg til å ville leve.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Hva med å bli med i røde kors eller lignende? Da trenger du ikke å komme hver dag, du kan komme og gå når du vil. Og du vil jo føle at du bidrar med noe nyttig, det er sikkert veldig trivlig også.

Hva slags interesser har du da? Og hva skal til for at du får en god dag?

Sorry om jeg spør litt mye altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden ingen ble om å bli født, kan jeg få lov til å gi opp? Jeg føler jeg må trygle å be om hjelp før jeg gir opp, men er det altså greit at jeg bare gir opp med en gang? Det hadde vært det beste.

Anonymous poster hash: 7a398...079

I nederland er det lov med aktiv dødshjelp, jeg synes det skulle vært sånn her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bli med i røde kors eller lignende? Da trenger du ikke å komme hver dag, du kan komme og gå når du vil. Og du vil jo føle at du bidrar med noe nyttig, det er sikkert veldig trivlig også.

Hva slags interesser har du da? Og hva skal til for at du får en god dag?

Sorry om jeg spør litt mye altså :)

Det er mennesker der. Er ikke så glad i mennesker.

Jeg liker å lese og ta bilder :) En god dag har jeg ikke hatt på noen år, men en grei dag er en dag der jeg ikke tenker på at jeg vil dø mer enn sånn.. en gang i timen?

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mennesker der. Er ikke så glad i mennesker.

Jeg liker å lese og ta bilder :) En god dag har jeg ikke hatt på noen år, men en grei dag er en dag der jeg ikke tenker på at jeg vil dø mer enn sånn.. en gang i timen?

Anonymous poster hash: 7a398...079

jeg er også en menneskehater eller det er mer menneskeheten jeg forakter. Selve enkelt mennesket synes jeg mer synd på. Stakkars, så trist, - å bli født for å så død helt uten mening, tenk å bli snytt for lykke sånn? Ingenting av det gode varer evig og alt sorg er for bestandig. Selvsagt blir man trist og det er derfor så mange forsøker å glemme med overtro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mennesker der. Er ikke så glad i mennesker.

Jeg liker å lese og ta bilder :) En god dag har jeg ikke hatt på noen år, men en grei dag er en dag der jeg ikke tenker på at jeg vil dø mer enn sånn.. en gang i timen?

Anonymous poster hash: 7a398...079

Ta bilder er gøy! Du kan opprette en bildeblogg eller egen hjemmeside med bilder du har tatt. Finnes også sider hvor man kan tjene noen kr. Kunne det vært noe?

Eller så kan du gjøre det for deg selv også så klart.

Kan du ikke ta deg en tur ut i morgen å skaffe et pr bøker? Gå deg en lang tur med kameraet, ta bilder og lån/kjøp en bok. Lag deg en god middag eller bak noe godt, sett deg ned å les. Nyt dagen i morgen. Ta en dag av gangen :)

Men du burde også komme deg til legen å få henvisning til psykolog. Det kan være veldig til hjelp:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bilder er gøy! Du kan opprette en bildeblogg eller egen hjemmeside med bilder du har tatt. Finnes også sider hvor man kan tjene noen kr. Kunne det vært noe?

Eller så kan du gjøre det for deg selv også så klart.

Kan du ikke ta deg en tur ut i morgen å skaffe et pr bøker? Gå deg en lang tur med kameraet, ta bilder og lån/kjøp en bok. Lag deg en god middag eller bak noe godt, sett deg ned å les. Nyt dagen i morgen. Ta en dag av gangen :)

Men du burde også komme deg til legen å få henvisning til psykolog. Det kan være veldig til hjelp:)

Jeg er ikke så veldig flink til å ta bilder, men jeg synes det er gøy. Legger litt ut på facebook da.

Jeg var på biblioteket i forrige uke og lånte mange bøker, så jeg har noe liggende jeg vil lese.

Jeg er som sagt i systemet og har en behandler, men jeg burde jo hatt en ny. Vet ikke helt hvordan jeg går frem for å få det.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så veldig flink til å ta bilder, men jeg synes det er gøy. Legger litt ut på facebook da.

Jeg var på biblioteket i forrige uke og lånte mange bøker, så jeg har noe liggende jeg vil lese.

Jeg er som sagt i systemet og har en behandler, men jeg burde jo hatt en ny. Vet ikke helt hvordan jeg går frem for å få det.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Du er helt sikkert flink, men det viktigste er uansett at du gjør noe du liker.

Det er bra:)

Det kan du sikkert gjøre via fastlegen din:)

Du skrev at du ikke likte mennesker, men liker du hunder? Det er veldig sunt og trivlig å gå lange turer. Det hjelper på humøret. Du har helt sikkert en nabo som vil låne deg hunden for å gå tur. Du kan også legge ut annonse på finn hvor du skriver at du kan lufte andres hunder. Kunne det vært noe? Vet ikke om du liker hunder da, selv er jeg veldig glad i hunder så var derfor jeg tenkte på det. Dyr kan være veldig bra for mennesker. Men du trenger ikke å eie et om man føler at det blir for mye, så å låne en bikkje nå og da kan jo kanskje være greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, om du googler Hjelpetelefoner vil du få mange treff.

Disse kan du ringe hele døgnet gratis og kan være gode å prate med, samt gi deg gode råd om hva du rent praktisk kan gjøre med tanke på din situasjon.



Anonymous poster hash: a790b...b48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikkert flink, men det viktigste er uansett at du gjør noe du liker.

Det er bra:)

Det kan du sikkert gjøre via fastlegen din:)

Du skrev at du ikke likte mennesker, men liker du hunder? Det er veldig sunt og trivlig å gå lange turer. Det hjelper på humøret. Du har helt sikkert en nabo som vil låne deg hunden for å gå tur. Du kan også legge ut annonse på finn hvor du skriver at du kan lufte andres hunder. Kunne det vært noe? Vet ikke om du liker hunder da, selv er jeg veldig glad i hunder så var derfor jeg tenkte på det. Dyr kan være veldig bra for mennesker. Men du trenger ikke å eie et om man føler at det blir for mye, så å låne en bikkje nå og da kan jo kanskje være greit?

Jeg liker dyr, men ikke hunder.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, om du googler Hjelpetelefoner vil du få mange treff.

Disse kan du ringe hele døgnet gratis og kan være gode å prate med, samt gi deg gode råd om hva du rent praktisk kan gjøre med tanke på din situasjon.

Anonymous poster hash: a790b...b48

Jeg har ingen gode erfaringe med hjelpetelefoner.. Jeg har skrevet litt til mental helse sin skrivetjeneste, men det virker ikke som om de ser problemstillingen min men bare svarer på et og annet enkeltspørsmål.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...