Gå til innhold

Overdose eller selvskading?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva blir tatt mest på alvor av helsevesenet, overdose eller selvskading?



Anonymous poster hash: 7a398...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke man blir tatt på alvor på noen måte. Skulle ønske det gikk an å bruke ord... Det er jo det beste.



Anonymous poster hash: 7a398...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske KG var helsevesenet. Mye enklere å få hjelp her.



Anonymous poster hash: 7a398...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg helsevesnet da ;)

hehe, du har jo rett. Skal jeg være ærlig så tror jeg ikke man blir tatt på alvor enten man driver med selvskading eller overdose?

Hvis det er det at en forsøker å bli lagt inn så kan en vel prøve å selvskade seg med overdose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Rapporterte tråden fordi jeg selv har tråkka i ts sine sko med intox og selvskading(men aldri for å få opperksomhet må sies),og det å skulle gi fok råd om slike ting kan fort få konsekvenser som ikke er hensisktsmessige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan fortelle oss på kg hvorfor du vil gjøre noen av delene? Kan jo være det finnes bedre alternativ:)
Du har så klart prøvd det meste vil jeg tro, men det er mange greie og flinke folk her som mer enn gjerne vil komme med råd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporterte tråden fordi jeg selv har tråkka i ts sine sko med intox og selvskading(men aldri for å få opperksomhet må sies),og det å skulle gi fok råd om slike ting kan fort få konsekvenser som ikke er hensisktsmessige.

Jeg vil ikke ha oppmerksomhet, jeg vil ha hjelp. Jeg vil så veldig gjerne klare å få hjelp ved å bare bruke ord.

Anonymous poster hash: 7a398...079

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Da

Jeg vil ikke ha oppmerksomhet, jeg vil ha hjelp. Jeg vil så veldig gjerne klare å få hjelp ved å bare bruke ord.



Anonymous poster hash: 7a398...079

Men alikevel så lager du et innlegg for å finne ut av hva som blir tatt mest på alvor av selvskading og overdose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alikevel så lager du et innlegg for å finne ut av hva som blir tatt mest på alvor av selvskading og overdose?

Jeg kan nok ikke de rette ordene.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts, det finnes helt sikkert andre måter du kan gjøre det forstått på.

Du kan skrive ned det du ønsker å fortelle, så gir du brevet til psykologen/ legen eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Jeg kan nok ikke de rette ordene.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Da er det greit den er rapportert da.Du mente det jo ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts, det finnes helt sikkert andre måter du kan gjøre det forstått på.

Du kan skrive ned det du ønsker å fortelle, så gir du brevet til psykologen/ legen eller noe sånt :)

Jeg føler at det bare er "teite utveier" igjen når ordene ikke strekker til..

Da er det greit den er rapportert da.Du mente det jo ikke uansett.

Mente ikke hva? At jeg ikke vil gjøre noe av det jeg skriver? Det er jo ingen annen utvei når jeg ikke får hjelp ved å bruke ord.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det bare er "teite utveier" igjen når ordene ikke strekker til..

Skjønner den. Er ikke alltid det er lett å kommunisere og føle seg forstått. Men tro meg, det kan hjelpe å skrive ned akkurat det du føler. Det er lettere å sette ord på ting skriftlig og psykologen (du går til psykolog?) kan bruke litt tid på å tenke over hva du har skrevet. Om de ikke vet hvordan du har det, kan det bli vanskelig å gi riktig behandling.

Det kan være verdt et forsøk i alle fall. Du burde ikke skade deg selv. Kommer ikke noe godt ut av det, bare mer smerte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner den. Er ikke alltid det er lett å kommunisere og føle seg forstått. Men tro meg, det kan hjelpe å skrive ned akkurat det du føler. Det er lettere å sette ord på ting skriftlig og psykologen (du går til psykolog?) kan bruke litt tid på å tenke over hva du har skrevet. Om de ikke vet hvordan du har det, kan det bli vanskelig å gi riktig behandling.

Det kan være verdt et forsøk i alle fall. Du burde ikke skade deg selv. Kommer ikke noe godt ut av det, bare mer smerte

Jeg har forsøkt å skrive, men har ikke blitt tatt på alvor da heller. Jeg går ikke til psykolog, men har en behandler (sykepleier). Jeg tror ikke de vil vite hvordan jeg har det, da de ikke hører. De vil ikke høre.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun heller burde fortalt hva hun sliter med istedet for å foreslå selvskading og overdose?

Hva er det du vil ha hjelp til, - å komme deg på sjukehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å skrive, men har ikke blitt tatt på alvor da heller. Jeg går ikke til psykolog, men har en behandler (sykepleier). Jeg tror ikke de vil vite hvordan jeg har det, da de ikke hører. De vil ikke høre.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Sånn som du forteller fortellinger så er det ikke like lett å være interessert. Først av alt, hva sliter du med? Søvnløshet? Pengeproblemer? Blir lagt merke til i hverdagen? Folk er slemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å klare å leve. Jeg vil at noen skal innse hvor syk jeg er, og gi meg hjelp.



Anonymous poster hash: 7a398...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...