Gå til innhold

Lave personer har flere fordeler enn høye!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke engang å banke de opp. det er nok at de frykter meg :) Da får jeg masse respekt

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Det handler ikke om respekt, men at folk blir redd deg.. Hva skal du gjøre den dagen du er gammel og skrøpelig? Det er ingen løsning å banke opp alle og enhver som ikke tar deg seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om respekt, men at folk blir redd deg.. Hva skal du gjøre den dagen du er gammel og skrøpelig? Det er ingen løsning å banke opp alle og enhver som ikke tar deg seriøst.

Respekt ER frykt. Du får ikke respekt av å være snill. De vil fuck-you-over hvis de kan tjene på det ved første anledning. Det vil ikke skje hvis de frykter deg.

Tror du mafian skaffer seg respekt ved å være snill? Tror du halliker får respekt av horene sin ved å være snill med de?

Respekt = frykt

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt ER frykt. Du får ikke respekt av å være snill. De vil fuck-you-over hvis de kan tjene på det ved første anledning. Det vil ikke skje hvis de frykter deg.

Tror du mafian skaffer seg respekt ved å være snill? Tror du halliker får respekt av horene sin ved å være snill med de?

Respekt = frykt

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Jeg håper du aldri får barn som "respekterer" deg.

Anonymous poster hash: d3ca4...3af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Jeg trenger ikke engang å banke de opp. det er nok at de frykter meg :) Da får jeg masse respekt

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Det er jo åpenbart at du bare kødder her.

Men hvis jeg nå skulle ta deg seriøst. Frykte deg fordi du kan kampsport? Hallo! Vi lever i en verden full av hjelpemidler. Den dagen da vi måtte slepe maten hjem og slå det ihjel med knyttnevene er faktisk over.

Hvem som helst her på forumet kunne da bare skaffet seg en pistol og hvor ville du vært da med dine ninja triks?

Når det er sagt så er det jo en sammenheng mellom selvtilit og evne til og overkomme potensielle motstandere. hvis den ene er tiltrekkende må jo den andre være det, ihvertfall i enkelte situasjoner.

For ikke og snakke om at det er endel der ute som vil bli beskyttet av partner og da hjelper det jo og faktisk kunne beskytte vedkommende i en farlig situasjon.

Er helt enig i at bøller og liksom tøffhet er meget lite ønsket av det motsatte kjønn. (ihvertfall slik jeg har merket meg det) Men et hardt blikk eller et aldri så lite snerr når en person gjentatte ganger skal være morsom på din bekostning fungerer helt fint. (ihvertfall hvis det funker haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det finnes unntak men det er fordi de vet de ikke har sjans på en mann som kan banke opp andre menn og beskytte de.

Jeg knuller damer hele tiden som blir kåt på meg når de ser meg banke opp folk. Hvis jeg har lyst på fitte en dag så går jeg på byn og banker opp en fyr og da kommer damene til meg og spør om jeg kan knulle de :)

Jenter blir kåte av alfahanner som meg. Se bare på gorillaer der er det den sterkeste gorillaen som knuller dame-gorillaene. Mennesker er aper vi også. Det er VITENSKAP. Du kan ikke argumentere med VITENSKAP.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Kos deg med damegorillaene du! hahahahahahaha!!!!!!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

156cm og mann? Uffda, komplekser?

Anonymous poster hash: 9b4ec...566

Lave har flere fordeler enn høye! Les HI

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave har flere fordeler enn høye! Les HI

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Hvorfor snakker du kun om slåssing? Har lave noen andre fordeler enn det?

Endret av Draenei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker du kun om slåssing? Har lave noen andre fordeler enn det?

Jeg bryr meg bare om trening og kampsport og der har jeg mange fordeler som skaffer meg damer og respekt.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er like mye vas på begge sider her. Det er ingen garanti for at en lav person klarer å banke opp en høy, men det er heller ingen garanti for det motsatte. Det kommer helt an på hvor seriøst du trener, om man trener realistisk fullkontakt eller bare står i dojo'en og sparrer og tørrtrener på teknikker.

Jeg skal love at det er svært vanskelig å komme inn på en godt trent bokser/kickboxer som er høy på grunn av rekkevidden, men jeg kan også love at en "liten kraftpakke" kan gjøre stor skade/drepe ganske lett dersom man har trent for det. Min egen tidligere (ganske lave) og tilsynelatende ufarlige sensei ville jeg aldri ha utfordret i en mørk bakgate selv om jeg er både høyere og mye kraftigere. Hadde mannen vært gal kunne han vært en drapsmaskin mot de fleste.



Anonymous poster hash: 24c0b...ecc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, lave gutter kan du stappe i carry bager og så slipper du å betale flybillett for dem.

Blir du sure og grettene kan du løfte dem opp på kjøkkenbenken og da kommer de ikke ned fordi det er så langt ned til gulvet av de ikke tør hoppe ned.

De har korte bein, så kommer det en tiger etter dere trenger du ikke være raskere enn tigeren, bare raskere enn han med de korte beina.

Takker og bukker :) Skal tas til følge hvis jeg blir gjenfødt som kvinne i mitt neste liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ser at det er like mye vas på begge sider her. Det er ingen garanti for at en lav person klarer å banke opp en høy, men det er heller ingen garanti for det motsatte. Det kommer helt an på hvor seriøst du trener, om man trener realistisk fullkontakt eller bare står i dojo'en og sparrer og tørrtrener på teknikker.

Jeg skal love at det er svært vanskelig å komme inn på en godt trent bokser/kickboxer som er høy på grunn av rekkevidden, men jeg kan også love at en "liten kraftpakke" kan gjøre stor skade/drepe ganske lett dersom man har trent for det. Min egen tidligere (ganske lave) og tilsynelatende ufarlige sensei ville jeg aldri ha utfordret i en mørk bakgate selv om jeg er både høyere og mye kraftigere. Hadde mannen vært gal kunne han vært en drapsmaskin mot de fleste.

Anonymous poster hash: 24c0b...ecc

Det er ikke like mye vas i det hele tatt. Det eneste som sies er vel egentlig at en stor fyr har en fordel over en liten fyr. Selfølgelig kan en liten og mye flinkere fyr vinne basert på erfaring, kunnskap eller overlegen fysikk, ingen betviler da det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Respekt ER frykt. Du får ikke respekt av å være snill. De vil fuck-you-over hvis de kan tjene på det ved første anledning. Det vil ikke skje hvis de frykter deg.

Tror du mafian skaffer seg respekt ved å være snill? Tror du halliker får respekt av horene sin ved å være snill med de?

Respekt = frykt

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

What? Det er ikke mulig å respektere noen uten å frykte dem da altså?

Det er store forskjeller på respekt og på frykt.

Begge to kan få en til å reagere på samme måte, men det er sjeldent på grunn av samme grunnlag.

Respekterer man ikke dem man er glad i f.eks?

Og hva med venner og familie generelt? Føler man behov for å måtte "skremme noen" for få prøve å få respekt, så er det jo selvsagt ikke det man får i retur heller. Her er jo folk forskjellig selvsagt for hvordan dem reagerer, men som regel blir man jo redd dem som prøver å skremme dem da. Og da frykter man dem. Men man respekterer dem jo ikke nødvendigvis. To helt forskjellige ting, med andre ord.

Hvis det er respekt du ønsker, bør du være ærlig og åpen og ikke minst vise respekt tilbake også.

Og hvis det er det å få noen til å frykte deg du prøver å få til, så må du jo finne på noe annet enn det hvert fall. Man frykter jo heller ikke de man respekterer nødvendigvis.

Anonymous poster hash: 44f79...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er verden en gang slik at man ikke vinner respekt ved å gå rundt å klubbe andre i hodet, hvor god man er til å sloss har lite eller intet å si da det er sjelden man kommer i situasjoner da dette er nødvendig. Dessuten er løpefart en viktigere forsvarsmetode enn kampteknikk i de aller fleste tilfeller, å unngå vold bør være et mål selv for dem som kan komme seirende ut av en kamp (ergo er det ingen svakhet men snarere en styrke å løpe unna).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det totalt motsatte av det du sier, det å være høy er en fordel både i politi - og soldatyrket siden du vil være langt vanskeligere å få over ende i nærkamp, pluss at det er litt kjipt å måtte slå oppover, i tillegg så vil du enklere kunne bevege deg over lengre avstander og bære tungt som høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bryr meg bare om trening og kampsport og der har jeg mange fordeler som skaffer meg damer og respekt.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Jaja, bra at de damene er like hjernedød som deg, så passer dere sammen hvert fall:)

Ops, skal du komme og banke meg nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg bare om trening og kampsport og der har jeg mange fordeler som skaffer meg damer og respekt.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Ikke min respekt, for meg fremstår du banal og med virkelighetsfjern konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg bare om trening og kampsport og der har jeg mange fordeler som skaffer meg damer og respekt.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Du får starte opp med kurs for single menn, lære dem å sloss og manipulere dem til å tro at dersom de blir flinke til å sloss så kommer damene til å sverme rundt dem og alle vil se opp til dem og lytte til dem samt vise dem respekt.

Så får vi andre som evner å se ting klarere enn som så sitte og le av dere og hvor banalt det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...