Gå til innhold

Lave personer har flere fordeler enn høye!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sjalu på høye folk og jeg er 156 cm og trives med den høyden og ønsker ikke at jeg var høyere, fordi det ville ikke passet meg og da ville jeg ikke følt meg like bra som nå. Hvis folk har mer respekt for de høye så bryr ikke det meg noe og det er faen meg rart at de har mer respekt for høye folk. En lav person har jo mange mer fordeler enn en høy person i mange livsviktige situasjoner. :)

En høy politimann er ikke noen fordel. Men en lav politimann er en større fordel enn en høy.
En høy politimann får problemmer med å arrestere meg som er 156cm og i tilleg er jeg altfor god i kampsport og selvforsvar.

Jeg har jo selv erfart at jeg har mange mer fordeler enn en person som er høyere enn meg.
Jeg har også erfart det i kamp mot en høy person. Og den kampen vinner jeg altfor lett hvis jeg møter en som er høyere enn meg. Hvis personen er på samme høyde som meg, så vinner jeg ikke kampen like lett har jeg erfart.

La oss si at personen jeg skulle møte i kamp var lavere enn meg. Selvfølgelig hadde han da klart å vunnet over meg hvis jeg ikke hadde vært så jævla god som jeg er i kamp. Jeg er jo så god at jeg vinner jo over hvem som helst uansett høyde. Det er altså opp til hver enkelt om man kommer til å vinne over noen eller ikke. Og ingen ting kan avgjøres kun ved en bestemt høyde osv. Det er altså opp til hver enkelt. Alle har jo egne metoder i kamp uansett høyde. så det kan gå begge veier uansett om man er lav eller høy.

En ting til å nevne er jo at det er en fordel for meg at hendene til min motstander er litt høyere opp enn meg pågrunn av teknikker som vi bruker i kampsporten skal virke mer
effektivt.
Og ellers er det mye teknikker osv. som vi bruker i kampsport som vil være mest effektiv å bruke mot en motstander som var høyere enn en selv.

Tenk at folk har ekstra respekt for folk som kan bli banket opp lett. Altså en høy person mot en lav person. Den lave personen vinner. Tenk hvor idiotiskt det egentlig er å ha ekstra respekt for en som får problemer med å arrestere en person. Det er jo akkurat det som foregår at folk har ekstra respekt for høye folk. Høye folk er altså pingler i forhold til en person som er lavere enn den høye.

La oss si at den høye politimannen hadde like mye muskler og like god i kampsport som den lave motstanderen han skulle arrestere. Det som ville skjedd er at den lave personen ville hatt fordeler og den høye politimannen ville fått det vanskeligere. Den høye politimannen ville ikke klart å arrestere den lave. Tenk hvor idiotiskt det egentlig er å ha ekstra respekt for en høy person.

Lav fungerer best, slik er det og folk er så dumme at de tror at høye personer er noe bedre enn lave. Lave personer har også det lettere for å bygge muskler og det har også noe med å gjøre at kroppen til den lave fokuserer på å bygge muskler. Dette er komplissert å forklare egentlig.

Lave personer kan også lettere skjule seg og ikke bli oppdaget så derfor ville en lav person vært den perfekte spesialsoldaten. Og en perfekt snikskytter.
Mange gode grunner for å være lav finnes det så at høye personer skal tro at de er noe bedre enn lave personer blir feil å tro. :)



Anonymous poster hash: 5157f...7ee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi høye får fortsatt jentene :)

Anonymous poster hash: 88cc9...2b0

Ingen jenter vil være sammen med en mann som LETT blir banket opp. Jenter går etter menn som kan sloss for de og beskytte dem :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Kan så være det, men det fins fordeler og ulemper med alt.

Ikke mye man kan gjøre med den høyden man har uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan så være det, men det fins fordeler og ulemper med alt.

Ikke mye man kan gjøre med den høyden man har uansett.

Men høye folk går rundt og tror de er bedre og har flere fordeler enn lave når sannheten er at lave har mye flere fordeler

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mange forskjellige kampsportdisipliner (har trent en del selv) og det er selvfølgelig ikke slik at man automatisk gjør det dårligere som høy person, da tror jeg nok du har truffet på personer som har vært dårligere enn deg eller har trent en disiplin som ikke passer godt med høyden.

Mange ulike folkeslag har trent kampsport opp gjennom historien, forskjellige raser med forskjellige høyder og de har foredlet sine ulike disipliner til noe som passer dem. En lav person vil kanskje lettere komme seg i posisjon og kan f. eks ha lettere for å sette inn grep som utnytter høyere tyngdepunkt hos en høy person for slike å legge vedkommende i bakken. Dette kan f. eks være relevant for de japanske jiujitsu-stilene eller andre grep/kastebaserte kampsporter. Men en høy person som er godt trent i kampsporter med mer fokus på slag/spark vil ha bedre rekkevidde og som regel større kraft på grunn av den økte rekkevidden. Så her er det på ingen måte noen fasit, og jeg tror du skal være forsiktig med å undervurdere motstanderne. En dag treffer du en høy person som sender deg på legevakta.



Anonymous poster hash: 24c0b...ecc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolletrine

Som en annen her sier; man har den høyden man har, og det er ikke så mye å få gjort med det. Derfor er det ikke noe poeng i å fremheve den ene høyden framfor den andre, heller. Det viktigste er at bena rekker ned til bakken, og at man er fornøyd med seg selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke etter gutter som må sloss for vise at de er MANN uansett høyde.

EKTE menn er de som kan banke opp hvemsomhelst. latterlig dere som mener noe annet

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjalu på høye folk og jeg er 156 cm og trives med den høyden og ønsker ikke at jeg var høyere, fordi det ville ikke passet meg og da ville jeg ikke følt meg like bra som nå. Hvis folk har mer respekt for de høye så bryr ikke det meg noe og det er faen meg rart at de har mer respekt for høye folk. En lav person har jo mange mer fordeler enn en høy person i mange livsviktige situasjoner. :)

En høy politimann er ikke noen fordel. Men en lav politimann er en større fordel enn en høy.

En høy politimann får problemmer med å arrestere meg som er 156cm og i tilleg er jeg altfor god i kampsport og selvforsvar.

Jeg har jo selv erfart at jeg har mange mer fordeler enn en person som er høyere enn meg.

Jeg har også erfart det i kamp mot en høy person. Og den kampen vinner jeg altfor lett hvis jeg møter en som er høyere enn meg. Hvis personen er på samme høyde som meg, så vinner jeg ikke kampen like lett har jeg erfart.

La oss si at personen jeg skulle møte i kamp var lavere enn meg. Selvfølgelig hadde han da klart å vunnet over meg hvis jeg ikke hadde vært så jævla god som jeg er i kamp. Jeg er jo så god at jeg vinner jo over hvem som helst uansett høyde. Det er altså opp til hver enkelt om man kommer til å vinne over noen eller ikke. Og ingen ting kan avgjøres kun ved en bestemt høyde osv. Det er altså opp til hver enkelt. Alle har jo egne metoder i kamp uansett høyde. så det kan gå begge veier uansett om man er lav eller høy.

En ting til å nevne er jo at det er en fordel for meg at hendene til min motstander er litt høyere opp enn meg pågrunn av teknikker som vi bruker i kampsporten skal virke mer

effektivt.

Og ellers er det mye teknikker osv. som vi bruker i kampsport som vil være mest effektiv å bruke mot en motstander som var høyere enn en selv.

Tenk at folk har ekstra respekt for folk som kan bli banket opp lett. Altså en høy person mot en lav person. Den lave personen vinner. Tenk hvor idiotiskt det egentlig er å ha ekstra respekt for en som får problemer med å arrestere en person. Det er jo akkurat det som foregår at folk har ekstra respekt for høye folk. Høye folk er altså pingler i forhold til en person som er lavere enn den høye.

La oss si at den høye politimannen hadde like mye muskler og like god i kampsport som den lave motstanderen han skulle arrestere. Det som ville skjedd er at den lave personen ville hatt fordeler og den høye politimannen ville fått det vanskeligere. Den høye politimannen ville ikke klart å arrestere den lave. Tenk hvor idiotiskt det egentlig er å ha ekstra respekt for en høy person.

Lav fungerer best, slik er det og folk er så dumme at de tror at høye personer er noe bedre enn lave. Lave personer har også det lettere for å bygge muskler og det har også noe med å gjøre at kroppen til den lave fokuserer på å bygge muskler. Dette er komplissert å forklare egentlig.

Lave personer kan også lettere skjule seg og ikke bli oppdaget så derfor ville en lav person vært den perfekte spesialsoldaten. Og en perfekt snikskytter.

Mange gode grunner for å være lav finnes det så at høye personer skal tro at de er noe bedre enn lave personer blir feil å tro. :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Det er ganske tydelig at du vet fint lite om både anatomien/fysiologien rundt muskel bygging, at du kan lite om kampsport på et generelt basis, og at du har kjempe komplekser med å være lav (mulig du bare er dum...)

1 Du kan ikke ta alle kampsporter under en, du ville hatt kjempe problemer med sport der sparkene er hovedfokuset, du hadde rett og slett ikke kommet deg nær nok inn på en motstander med lane ben. sannsyneligheten er at du hadde fått deg noen spark, før motstander hadde gåt i håndkamp med deg.

2 det at en høy politi mann vill hatt problemer med å arrester en lav person er tullete, Politet har spesial trening i arrestasjons teknikk, og hadde lett tatt deg.

Problemer oppstår faktisk, når to lave politi personell er på samme patrulje, og skal ut til en person på 190 som er høy på steorider, de ble lagt i bakken på 2 sekunder, og ambulansepersonellet måtte flykte fra stedet, pga agresivitet fra personen og disse to lave politi personellet ikke klarte å få kontrol på ham.

3 lave bygger ikke letter muskler enn høye, lave vil lettere se bulkete ut (og det er ikke alltid en fordel) men muskelbygging kommer ann på mat intak og treningsteknikk.

4 om folk blir lett banket opp eller ikke, har ikke noe med høyden å gjøre. det kommer ann på personlige forutstninger.

Anonymous poster hash: ed2c0...63c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ingen jenter vil være sammen med en mann som LETT blir banket opp. Jenter går etter menn som kan sloss for de og beskytte dem :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Tja, hva om jenta selv kan kampsport da? Ikke alle trenger et mannfolk til å forsvare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fordelene som nevnes i HI går jo på slossing og i kampsituasjon i én gren innenfor kampsport. Jeg hadde blitt mer imponert hvis TS kunne ha fremmet situasjoner i det daglige liv hvor det er fordeler å være en lav mann.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte at tråden handlet om at lave mennesker har fordeler ala disse:

* God plass på flyet.

* Senga er sjelden for liten og dyna er alltid lang nok.

* Lettere å stå oppreist på små loft og kjellere.

osv.

Men der tok jeg feil, gitt.. :fnise:



Anonymous poster hash: 424e8...1ff
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at tråden handlet om at lave mennesker har fordeler ala disse:

* God plass på flyet.

* Senga er sjelden for liten og dyna er alltid lang nok.

* Lettere å stå oppreist på små loft og kjellere.

osv.

Men der tok jeg feil, gitt.. :fnise:

Anonymous poster hash: 424e8...1ff

Jepp, me too ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EKTE menn er de som kan banke opp hvemsomhelst. latterlig dere som mener noe annet Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Ekte menn er de som klarer å ordne opp i problemer uten å banke hvem som helst - det er de som får de smarte damene.

Har en mann som har trent mye karate og i tillegg vært toppidrettsutøver og han har alltid klart å snakke seg bort fra bråk. De som død og liv skal slåss er de som er lett hjernedøde og har mindreverdighetskomplekser.

Endret av absinthia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at tråden handlet om at lave mennesker har fordeler ala disse: * God plass på flyet.* Senga er sjelden for liten og dyna er alltid lang nok.* Lettere å stå oppreist på små loft og kjellere. osv. Men der tok jeg feil, gitt.. :fnise:Anonymous poster hash: 424e8...1ff

var det jeg også trodde og tenkte at det skulle komme opp mange morsomme ideer, men dette var jo bare sært.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann? Hvis du tror du blir mer manndig av å sloss, tar du feil.. Er MYE mer tiltrekkende med menn som IKKE bruker vold. For et idiotisk innlegg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EKTE menn er de som kan banke opp hvemsomhelst. latterlig dere som mener noe annet

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Ingen kan banke opp hvem som helst ;)

Så da finnes det ingen ekte menn for deg dessverre.

Endret av Nerine_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...