AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er storesøster til 3 jenter på alder mellom 14-18.. Jeg er mellom 25-27.. Vi har bare samme far og far og stemor er skilt og hun er gift på nytt. Det har blitt sånn at jeg må spørre stemor om lov til å treffe søstrene mine (måtte ikke det før) men etter mye krangling pga noen uenigheter om den nye mannen så har det blitt sånn. Og på det verste så får jeg ikke bruke tid med de med mindre de er hos pappa.. Er det virkelig sånn det skal være ??? Jeg duger hvis de trenger barnevakt eller hun trenger noen til å prate med pappa når han er vanskelig, men jeg må altså spørre henne om lov før jeg spørr søstrene mine sånn at hun ikke er den slemme som sier nei... Men hva med når vennene spørr? De trenger ikke å ringe mor først.. Ønsker å få andres mening om dette for det gjør meg mega frustrert... Anonymous poster hash: 0eb2d...d9b
minister-mio Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg syntes ikke det skal være sånn. Dere er nær familie og burde treffe hverandre når det passer uten tillatelse. Når du er ok å bruke som barnevakt å samtalepartner virker hun bare vanskelig. 18-åringen skal du treffe pokker så mye du vil uansett hva hennes mor sier! Endret 15. oktober 2013 av minimio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå