Gå til innhold

Weightless bukse, 1000 kroner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

hva søker man på? :)

Anonymous poster hash: 8b07d...ae0

Freddy Wr up :P Du kan velge mellom capri eller standard, også er det en del størrelser å velge mellom. Fargeutvalget er noe knapt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Det er jo mye billigere på ebay. Bestilte nå for ca 650kr inkludert frakt.

Anonymous poster hash: 6bfd1...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa der hadde jeg ikke gått med om jeg så hadde fått den slengt etter meg.. Så å betale 1000 kr for den? Nei.



Anonymous poster hash: 8f739...b7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere meninger? Hva med menn, hva mener dere?

Anonymous poster hash: 8b07d...ae0

Er du så heldig å ha en kropp som ligner på de første bildene, så kan jeg ikke nekte for at dette ser bra ut, veldig bra, hmm..

Anonymous poster hash: 53989...6f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har sett disse på et par jenter, og for å være helt ærlig trodde jeg de kom fra bygda langt inni Trøndelag, og at de buksene var kjøpt på Tekstilfunn eller noe helt til jeg så at det var Sophie Elise som stod bak promoteringen av disse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tights. Ikke bukser. Og tights er stygt ;)

Du skulle bodd i Trondheim og vært med i "Tights er ikke bukser! TM"

Anonymous poster hash: ed882...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mørkeblå modell, den korte, og den er ganske behagelig på, men ikke noe finbukse for å si det sånn. Ser litt ut som en avansert ridebukse/tights. Har litt større rumpe fra naturens side i forhold til resten av proporsjonene mine, og føler at sømmen bak avrunder den og gjør den enda mer... oppmerksomhetssyk? "YOU - Look at my butt!" Det blir litt for åpenbart. Man må være rumpefiksert for å virkelig føle at det er drømmebuksen. Jeg for min del prøver å playe ned bakdelen min, så buksen har kun blitt brukt 2 - 4 ganger. Kjøper ikke flere, og ser ikke for meg at den jeg har blir brukt noe særlig oftere heller.

Stoffet er faktisk ganske bra laget, og tykt nok slik at stretchen ikke gjør den gjennomsiktig-ish. Også er det en slags silikonlignende lining med midjen som holder den på plass slik at den ikke siger. For om ikke sømmen er riktig plassert hadde den sett rimelig idiotisk ut. Kan kjøpes billigere på ebay, søk på freddy wr up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...