AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Far så etter baby på 8mnd en halvimes tid mens jeg var på butikken igår. Når jeg amma etter jeg var komt hjem, kjente jeg den stramme, gjennkjennelige rumpelukta fra hendene hans. Vet ikke hva jeg skal tro/gjøre. Baby lukter ikke slik av seg selv og tar ikke på rumpa under stell heller. har ellers alltid body/pysjamas på seg. Utrolig ekkelt!! Anonymous poster hash: 1ba9b...d78
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Har han skiftet avføringbleie og babyen har kommet borti avføringen på et vis da? Ikke alltid lett å vaske vekk avføringlukt heller. Kan være noe så uskyldig som det. Anonymous poster hash: 0f63f...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Er det seksuelt misbruk du mistenker? Vet heller ikke hva slags rumpelukt du snakker om. Små barn stelles jo flere ganger pr dag, så trodde ikke de pleide å lukte så veldig rumpe.Anonymous poster hash: 00308...457 2
Gjest Magdalene Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Er det seksuelt misbruk du mistenker? Vet heller ikke hva slags rumpelukt du snakker om. Små barn stelles jo flere ganger pr dag, så trodde ikke de pleide å lukte så veldig rumpe.Anonymous poster hash: 00308...457 Hun mener vel at det lukter rumpe, av babyens hender? Kan du ikke bare spørre far da, TS?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Skjønner ikke. Lukter det av babyens hender eller farens? Han har vel sølt og vasket dårlig når han har skiftet kanskje. Bedre å spørre han enn oss. Anonymous poster hash: fbfc3...b42
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Tolket det som at det luktet fra babyens hender etter at faren hadde passet ham? Har faren byttet bleie på han mens han ble passet da? Er vel slik det logisk nok kan ha oppstått, som andre her påpeker? Eller hinter du om seksuelt misbruk, i og med at du oppretter en tråd om noe ellers uskyldig som lukt på et forum? Er babyen sår også etter at far har passet??? Da bør du isåfall begynne å følge nøye med på faren rundt babyen, og ikke la de være alene? Andre grunner til at du tenker i de baner? Anonymous poster hash: fbf65...c18
Rotemor Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Skjønner ikke. Lukter det av babyens hender eller farens? Han har vel sølt og vasket dårlig når han har skiftet kanskje. Bedre å spørre han enn oss. Anonymous poster hash: fbfc3...b42 Tenker også det. Søkt på egne hender og tatt i baby etterpå. Er det ditt barns far du henger ut slik pga litt uheldig, slumsete eller urenslig adferd? Altså kjæresten din? (Evt ex, men fortsatt pappaen?)
Chloe- Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg føler at du leter etter feil med faren. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Far så etter baby på 8mnd en halvimes tid mens jeg var på butikken igår. Når jeg amma etter jeg var komt hjem, kjente jeg den stramme, gjennkjennelige rumpelukta fra hendene hans. Vet ikke hva jeg skal tro/gjøre. Baby lukter ikke slik av seg selv og tar ikke på rumpa under stell heller. har ellers alltid body/pysjamas på seg. Utrolig ekkelt!! Anonymous poster hash: 1ba9b...d78 Dette er noe av det minst forståelige jeg har lest på lang tid. Hva slags tanker gjør du deg egentlig? Har babyen grafset noen der solen aldri skinner? Anonymous poster hash: 83e3d...43a 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Dette er noe av det minst forståelige jeg har lest på lang tid. Hva slags tanker gjør du deg egentlig? Har babyen grafset noen der solen aldri skinner? Anonymous poster hash: 83e3d...43a Eller så har babyen ligget baken på stellebordet og fått bæsj på seg uten at faren har sett det. Ikke alt behøver å være noe store greier. Ts, svarer ikke. Så...... Anonymous poster hash: fbfc3...b42
kisskissbangbang Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Jaha.. Så, mannen din er uhygienisk og har klødd seg i rumpa for så å ta på hånden til babyen? Eller hva tenker du? Litt vanskelig å få tak på bekymringen din her ...
LittDiva Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Har han puttet hånden til babyen oppi rumpa si ? Eller hva er det du tenker ?? 2
Gjest Funky Punk Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Når man trodde man hadde lest alt her på kg.... 10
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Det hender at jenta vår klør litt på rompa når vi tar av bleien fordi det er deilig å få litt luft. Da er det fort gjort å få litt bæsjelukt på hendene selvom vi vasker henne. Kanskje far ikke har rukket å se dette og ikke har vassket barnet på hendene? Anonymous poster hash: ccbf5...e22
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Mener du mannen sin rumpelukt på babyen sin hånd?Anonymous poster hash: e0c33...ffa
Minnie Mus Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Det var sånn jeg forsto det ihvertfall, mannens rumpelukt på barnets hånd.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Uff kan noen stenge denne tråden, ingen kan gi noe svar på dette her allikevel. Blir bare ekle spekulsjonerAnonymous poster hash: 165aa...b66 3
fruBeist Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har byttet en del bæsjebleier på en del barn på jobb i barnehage. Hender har en tendens til å ville bak mot rumpa mens jeg vasker. Ikke alltid like lett å unngå, og om man ikke legger merke til det så er det nok fare for rumpelukt på fingrene.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 Det er litt vanskelig å forstå hva du mener, men jeg leser mellom linjene at du er bekymret for at pappaen/kjæresten din har misbrukt babyen på noe vis. Har du annen grunn til mistanke? Det er vanskelig å gi råd, men jeg ville ihvertfall aldri latt de to være alene. Samtidig tenker jeg at det er forferdelig trist for begge to om du tar feil, så ikke gjør noe overilt. Anonymous poster hash: d9879...a36
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Hvis jeg hadde skjellig grunn til å mistenke overgrep hadde jeg antakeligvis forlatt han med det samme. Anonymous poster hash: 00308...457 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå