Gå til innhold

Aner ikke hva som har skjedd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 15 år er blitt så hormonell og sur!

Hun har alltid vært en flink jente, både når det gjelder skole og alt annet. Oppfører seg alltid pent, men i de siste to ukene har hun vært så frekk. Hun kaller meg stygg ting, sier masse stygt og maser og skriker hele tiden! Aner ikke hva som har gått av henne, noen av dere andre som har vært i lignende situasjoner?

Anonymous poster hash: 71b43...afc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har vært der. Det heter puberteten.

Anonymous poster hash: 35ddd...a00
  • Liker 5
Skrevet

Anonymbruker over har rett, det kalles puberteten & varer til de er mellem 17-20 år :/

Jeg har min tredje teenager i hus no & mangler stadig 2 til ;) men jeg blir stadig overrasket over, hvor slemt det noen gange kan vær ;) enkelte ting blir ikke tolereret her hjemme, men at hun skriker højt og hater oss/syntes vi er dumme, kan jeg godt leve med, da bruker jeg å stenge ørene mine ;) hell og lykke med det, vi er mange i samme situasjon :)

Skrevet

Du svarer på ditt eget spørsmål når du sier at hun er blitt så hormonell ;)

• Liker 1
Skrevet

Tviler litt på dine evner som forelder når du ikke klarer å legge sammen to og to og finne ut at dette er enjente i puberteten...

Skrevet

Min datter på 15 år er blitt så hormonell og sur!

Hun har alltid vært en flink jente, både når det gjelder skole og alt annet. Oppfører seg alltid pent, men i de siste to ukene har hun vært så frekk. Hun kaller meg stygg ting, sier masse stygt og maser og skriker hele tiden! Aner ikke hva som har gått av henne, noen av dere andre som har vært i lignende situasjoner?

Anonymous poster hash: 71b43...afc

Du tuller nå, ikke sant? Dette er et ironisk innlegg, ikke sant? Si ja, vær så snill!!

For hvis du virkelig ikke forstår at din 15 år gamle hormonelle datter er i puberteten, og at den slags endring i oppførsel er så vanlig at den nesten er obligatorisk, så må jeg virkelig si jeg lurer litt på hvor store skylapper du har levd med gjennom livet. :rolleyes:

Anonymous poster hash: a799d...553

• Liker 1
Skrevet

Trodde en plutselig forandring når de er 15 var litt seint jeg. Jeg ville nok forsøkt å se om det har hendt noe ekstra på vennefronten eller med kjæreste etc. Om en tenpring plutselig driter i skolen som man før car flink på ville jeg tatt det alvårlig

Anonymous poster hash: 7c252...a34

Skrevet

Tviler litt på dine evner som forelder når du ikke klarer å legge sammen to og to og finne ut at dette er enjente i puberteten...

Og de som avfeier en drastisk endring hos tenåringen med at det er bare puberteten, vil jeg betvile evnen som foreldre hos..

Er jo greit å følge litt med og forsøke å finne ut av om det er noen andre årsaker.

Gjest Elseby13
Skrevet

Sett henne ned og forklar at du forstår frustrasjon til en tenåring. Det er mye som skjer: skole, venner og pubertet på toppen av det hele. Vis sympati. Men understrek samtidig at frekk oppførsel og stygt språk ikke aksepteres i huset. En 15-åring klarer å få såpass inn i knotten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...