AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Vi sender med et mellommåltid i barnehagen (som tillegg til fruktmåltid), og jeg ønsker å variere, men trenger inspirasjon! Det blir gjerne yoghurt med havregryn, middagsrester, eller sunne muffins. Flere gode idèer til sunn og god mat..? Anonymous poster hash: 1c5a1...388
siebaeo Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Her vil jeg henge med Hva med fullkorns fajitalefser eller kikertpannekaker med fyll av ymse slag? Skinke/ost, salat, avocado, bulgur osv. Det spørs jo helt på alderen og så klart. Piroger. Suppe på termos.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Gutten er bare halvannet år, så det er ikke store mengdene som skal til foreløpig, og det begrenser seg litt hva han kan spise. Sunne muffins er veldig kjekt å sende med synes jeg. Har bakt noen med ost, skinke, broccoli og vårløk, og noen med havregryn og banan. Hva med brødskiver Han spiser brødskiver til frokost og lunsj, så jeg synes godt mellommåltidet kan være noe annet. TS Anonymous poster hash: 1c5a1...388
siebaeo Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har bakt omelett i store muffinsformer. Noen ganger med litt revet brød i bunnen for å være litt ekstra mettende. Det er jo greit for et lite barn å håndtere også Kjøttkake eller fiskekaker funker også. 2
Adrianne Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Gutten er bare halvannet år, så det er ikke store mengdene som skal til foreløpig, og det begrenser seg litt hva han kan spise. Sunne muffins er veldig kjekt å sende med synes jeg. Har bakt noen med ost, skinke, broccoli og vårløk, og noen med havregryn og banan. Han spiser brødskiver til frokost og lunsj, så jeg synes godt mellommåltidet kan være noe annet. TS Anonymous poster hash: 1c5a1...388 Mmmm, de muffinsene hørtes gode ut Hvordan lager du dem?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Mmmm, de muffinsene hørtes gode ut Hvordan lager du dem? Middagsmuffins Bananmuffins Anonymous poster hash: 1c5a1...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå