AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Heihei! Vet ikke om dette var rett sted å poste denne tråden, men jeg prøver. Jeg har ei tvillingsøster (vi er snart 18) og vi har ikke hatt det så bra. Siden vi startet på ungdomsskolen har hun gått rundt og snakket dritt om meg, og prøvd å få folk til å mislike meg. Hun har lykkes og på grunn av dette sliter jeg med få venner. Jeg har også hatt mye depresjon fra før pga andre ting. Vet det er litt dumt å snoke, men hun glemte å logge av pcen sin i dag. Trodde hun var ferdig med å snakke stygt om meg for langt over et år siden, men tydeligvis ikke. Det er ikke bare småting, og hun stjeler også tingene mine, kaller meg stygge ting personlig og tøffer seg foran meg hele tiden. Hun har ei god venninne og en kjæreste hun sier alt til. Jeg så på facebooken hennes i sta, og der hadde hun skrevet til noen at jeg var ei fittekjærring, hore osv uten noen grunn, mens vennene hennes ler og liksom er "enige". jeg har prøvd å ta opp dette med foreldrene mine, men de har sluttet å bry seg. Det er utrolig vondt for meg, for hun mobber meg direkte. Hun sårer meg, og sier også når hun er med venner offentlig at jeg er stygg og sånne ting. Og hvis vi er i en felles omgangskrets skjeller hun meg ut og prøver å få de andre til å le av meg. Jeg er utrolig lei av dette nå, etter at det har pågått over flere år! Noen som vet hva jeg burde gjøre med dette, for å få det til å slutte? Setter pris på alle råd! Takk på forhånd. Anonymous poster hash: f9e52...f1a
Gjest halebein Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Dette vil avsløre seg selv etterhvert. Vær deg selv, og disse tingene vil si mer om henne om person enn deg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Dette vil avsløre seg selv etterhvert. Vær deg selv, og disse tingene vil si mer om henne om person enn deg. Ja, det var en stund folk mislikte henne. Begynte å avsløre seg en stund, men nå er det tilbake der det var. Vi har nemlig flyttet og fått nye venner, som gjerne tror på dette. TS Anonymous poster hash: f9e52...f1a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Om noen år kan du flytte ut å finne deg selv i den store verden, da føles ikke dette like dramatisk som det gjør i dag Anonymous poster hash: e16b7...611 1
Gjest Ozelot Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Hallo, det er din søster, tvillingsøster i tillegg. Konfronter, konfronter, konfronter!!!
ViljaH Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg ville nesten lagd avtale hos familievernkontoret eller konfliktrådet...
wasted Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Har prøvd barnevern, familievern og konfrontering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå