Gå til innhold

Fant snusboks i søppelet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk gjennom søppelet til datteren min der fant jeg TO snusbokser!!! Hva skal jeg gjøre? fant også noe annet...

Anonymous poster hash: df87b...de3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å grave i søpla til datteren din f.eks?

• Liker 22
Skrevet

Jeg gikk gjennom søppelet til datteren min der fant jeg TO snusbokser!!! Hva skal jeg gjøre? fant også noe annet...

Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: 5aff1...117

Skrevet

Hvorfor går du gjennom søppelet hennes?

• Liker 4
Skrevet

Om hun er 16 eller eldre, så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Veldig mange unge snuser. Men jeg synes det er stygt av deg å grave i andre sine ting.

Anonymous poster hash: 3d439...626
  • Liker 1
Skrevet

Hva betyr "også noe annet"?

Skrevet

1. Hvorfor går du gjennom søppelen hennes?

2. Det er ikke sikkert det er hennes. kan hende det er hennes også men trenger ikke ta helt av med det første.

Anonymous poster hash: 1648a...477
  • Liker 1
Skrevet

Slutt å grave i søpla til datteren din f.eks?

Er det rart at jeg graver i søppelet til datteren min når, jeg mener hun henger med feil folk!

1. Hvorfor går du gjennom søppelen hennes?

2. Det er ikke sikkert det er hennes. kan hende det er hennes også men trenger ikke ta helt av med det første.

Anonymous poster hash: 1648a...477

HÅPER ikke det er hennes, men hun pleier ikke å ha folk hjemme hos seg, pleier folk å oppbevare det for andre?

Vil ikke si hva det andre er, men det er ikke en gravidhetstest, og hun er under 16!

Gjest HappyWaffle
Skrevet

slutt å gå igjennom søppelet hennes. å HVORFOR går du igjennom det i første omgang????

Gjest HappyWaffle
Skrevet

du får være det voksne å ta det opp på en sånn måte at hun ikke føler seg angripet.

Skrevet

Er det rart at jeg graver i søppelet til datteren min når, jeg mener hun henger med feil folk!

HÅPER ikke det er hennes, men hun pleier ikke å ha folk hjemme hos seg, pleier folk å oppbevare det for andre?

Vil ikke si hva det andre er, men det er ikke en gravidhetstest, og hun er under 16!

Hvorfor vil du ikke si hva det andre er? Du er jo AB.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var det kondom du fant?

Siden hun er under 16 er det jjo bare å konfrontere henne om at du ikke liker at hun snuser pga alle de negative konsekvensene av det og at det ikke er kult hvis det er det hun tror. Men når det er sagt så hadde du ingenting å gjøre oppi søppelbøtten hennes :P

Endret av Dunkel
Skrevet

Var det kondom du fant?

Siden hun er under 16 er det jjo bare å konfrontere henne om at du ikke liker at hun snuser pga alle de negative konsekvensene av det og at det ikke er kult hvis det er det hun tror. Men når det er sagt så hadde du ingenting å gjøre oppi søppelbøtten hennes :P

Fant flere kondomer, men alle ubrukte. Jeg fant også tomme smirnoff ice bokser....

Det som det er da, hun pleier aldri å introdusere meg for venner og har aldri besøk hjemme. Har såvidt møtt noen av vennene, men hun har ikke så mange venner. Hun er veldig innesperret på rommet, og lar ikke meg f.eks gå inn på rommet..

Anonymous poster hash: 6412b...22d

Skrevet

Jeg hadde også lett etter ting hvis jeg mistenkte at sønnen min var havnet på litt feil spor. Er ikke det naturlig at foreldre sjekker og passer på barna sine??

• Liker 10
Skrevet

Har ikke en mor rett til å se i søppelet til sin mindreårige datter som bor hjemme??? Ikke rart det går ille med ungdommen nå til dags, de skal jo ha privatliv så det grenser til vanvidd!

Bra du følger med og sjekker TS, er nok mange unge som egentlig savner foreldre som bryr seg. Det kan være med og forhindre mye elendighet.

Anonymous poster hash: 87af6...80d
  • Liker 10
Skrevet

Jeg er TS forresten, vet ikke hvorfor anonym-greien ble skifta...

Dette var forresten første gangen jeg sjekket gjennom søppelet hennes, håper for gud skyld at det ikke er hennes, men jeg vet at hun bare kommer til å lyve dersom jeg sier dette til henne... aner ikke hva jeg skal si

Skrevet

Smirnoff Ice og snusbokser er ikke det verste akkurat, det er ikke som om du fant en søppelbøtte full med nåler og crackpiper.

Anonymous poster hash: 134b8...fae
Skrevet

Har ikke en mor rett til å se i søppelet til sin mindreårige datter som bor hjemme??? Ikke rart det går ille med ungdommen nå til dags, de skal jo ha privatliv så det grenser til vanvidd!

Bra du følger med og sjekker TS, er nok mange unge som egentlig savner foreldre som bryr seg. Det kan være med og forhindre mye elendighet.

Anonymous poster hash: 87af6...80d

Nei, du har ikke rett til å gå gjennom søpla til andre som du skulle vært en journalist i se og hør bare fordi du er mor.

Anonymous poster hash: 1629e...bb2

• Liker 3
Skrevet

Smirnoff Ice og snusbokser er ikke det verste akkurat, det er ikke som om du fant en søppelbøtte full med nåler og crackpiper.

Anonymous poster hash: 134b8...fae

Jeg synes det er ille! Hun har alltid vært en sjenert og søt jente, aner ikke hva som har skjedd med henne!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...