Viventium Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg jobber tett opp mot statens vegvesen. Fant ut at ca alle bomstasjoner på østlandet(kan være hele landet) blir 2veis i 2014. (Betaling begge veier, dette er bomstasjoner som ikke allerede er det) Her har jens stoltenberg og hans regjering vedtatt allerede. Også leser jeg en artikkel hvor han sier frp vil ha flere bomstasjoner? Hvorfor ser ingen hvor falsk denne mannen er? Dette er noe høyre/frp kommer til og få skylden for. Derfor er det viktig og få pekt ut den riktige synderen allerede nå!!!!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg jobber tett opp mot statens vegvesen. Fant ut at ca alle bomstasjoner på østlandet(kan være hele landet) blir 2veis i 2014. (Betaling begge veier, dette er bomstasjoner som ikke allerede er det) Her har jens stoltenberg og hans regjering vedtatt allerede. Også leser jeg en artikkel hvor han sier frp vil ha flere bomstasjoner? Hvorfor ser ingen hvor falsk denne mannen er? Dette er noe høyre/frp kommer til og få skylden for. Derfor er det viktig og få pekt ut den riktige synderen allerede nå!!!! (Jeg snakker ut fra kjennskapen jeg har til utbyggingen i Østfold og Akershus.) Ja, bomstasjonene blir toveis. Det blir også flere av dem. Samtidig blir prisen pr. passering satt ned. Resultat: Mer rettferdig fordeling av kostnadene. De som kjører lengst betaler mest. For eksempel slipper lokaltrafikken på strekningen Mysen/Askim/Spydeberg å finansiere en uforholdsmessig stor del av E18 gjennom Østfold, slik det er i dag. Som alle andre synes jeg det hadde vært helt topp om vi kunne bygge veier uten bompengefinansiering, vi burde jaggu ha råd til det. Men når vi først har bompengefinansiering av vegutbygging synes jeg den nye løsningen er bedre enn den gamle. Anonymous poster hash: 754c0...295
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Leste litt fort, ser du er mer opptatt av hva Jens sier om FRP enn av bommene (som jeg er vant til at folk er). Har du en link til artikkelen? Anonymous poster hash: 754c0...295
Viventium Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Usikker så på dagbladet i går, men uansett det er allerede vedtatt, men det skal ikke få være den blå blå regjeringen sin skyld når folk får kaffen i halsen pga det! http://ipad.dagbladet.no/2013/10/07/nyheter/politikk/jens_stoltenberg/hoyre/frp/29659287/ Er opptatt av begge men veit når dette skjer hvem som får skylden for noe dem ikke har gjort, og syntes det er veldig synd Edit: det er feil og skal måtte betale 200-250kr bare for og kjøre ski-sverige, Værtfall når vi betaler alt for alt mulig annet oxo. Endret 8. oktober 2013 av Viventium
miramis Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Usikker så på dagbladet i går, men uansett det er allerede vedtatt, men det skal ikke få være den blå blå regjeringen sin skyld når folk får kaffen i halsen pga det! http://ipad.dagbladet.no/2013/10/07/nyheter/politikk/jens_stoltenberg/hoyre/frp/29659287/ Er opptatt av begge men veit når dette skjer hvem som får skylden for noe dem ikke har gjort, og syntes det er veldig synd Edit: det er feil og skal måtte betale 200-250kr bare for og kjøre ski-sverige, Værtfall når vi betaler alt for alt mulig annet oxo. At folk må betale mer for å dra på harrytur er bare morsomt. Bil er fullstendig valgfritt å kjøre, begynner å bli lei av all sytingen om bommer, syklister, avgifter og køer. 1
miramis Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Dobbel Endret 9. oktober 2013 av miramis
Viventium Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2013 At folk må betale mer for å dra på harrytur er bare morsomt. Bil er fullstendig valgfritt å kjøre, begynner å bli lei av all sytingen om bommer, syklister, avgifter og køer. Så hvis du bor i ørje og jobber i ski da? Påvirker dem i størst grad.. 250 kr mindre vær dag. ( ja du trenger ikke fortelle meg at dem får flytte, skjønner jo det) Men tenk om du har bodd der hele livet er ikke bare bare og flytte da? F eks en familie en familie på 4 med dårlig råd fra før av. Det er ikke bare bare og pakke kofferten da? da handler det plutselig ikke om harryturer lengre... Å nei jeg bor ikke på ørje prøver bare og illustrere et poeng
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå