Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror du har misforstått veldig kraftig hva AB prøver å si! AB forsvarer da IKKE måten disse unge jentene har blitt behandlet på, hun bare sier at det per definisjon ikke er mobbing (noe jeg kan være enig i).

Det betyr ikke at det HC driver med er noe bedre.

Ta på deg lesebrillene du...

Hvis du tar på deg lesebrillene selv ser du hva den andre ab har prøvd å forklare. HC er ikke noe mindre mobber selv om ikke alle jentene hun henger ut nødvendigvis er mobbeoffer. AB som avsporer forsvarer handlingen jo. Som jeg sa igjen, så kan dere slutte avsporingen, og vennligst slutt med siteringen så jeg må være med på avsporingen!

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun fortsatt sammen med han amerikanske som hun bodde med ? Noen som vet ?



Anonymous poster hash: 1bfc0...c15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun fortsatt sammen med han amerikanske som hun bodde med ? Noen som vet ?

Anonymous poster hash: 1bfc0...c15

De er gift og bor fortsatt i usa

Anonymous poster hash: 282eb...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar på deg lesebrillene selv ser du hva den andre ab har prøvd å forklare. HC er ikke noe mindre mobber selv om ikke alle jentene hun henger ut nødvendigvis er mobbeoffer. AB som avsporer forsvarer handlingen jo. Som jeg sa igjen, så kan dere slutte avsporingen, og vennligst slutt med siteringen så jeg må være med på avsporingen!

EDIT: Du som sier at dere er forskjellige ab'ere som forsvarer HC. Vel, siden dere faktisk er annonymbruker er det ikke lett å vite, jeg gidder ikke lese på kodene. Skaff deg et brukernavn da!

Avsporer? I hl står det jo svart på hvitt at hc er en mobber, dette er JEG (ab# 2) uenig i. Hvordan kan du si at vi sporer av da? Ved å være uenig med deg?

Ja dama kan bite fra seg, ingen tvil om det, men å kalle henne en mobber er ikke riktig, hvertfall dersom man setter seg litt inn i definisjonen.

Definerer du alle som er generelt frekke og rappkjeftet for mobbere?

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar på deg lesebrillene selv ser du hva den andre ab har prøvd å forklare. HC er ikke noe mindre mobber selv om ikke alle jentene hun henger ut nødvendigvis er mobbeoffer. AB som avsporer forsvarer handlingen jo. Som jeg sa igjen, så kan dere slutte avsporingen, og vennligst slutt med siteringen så jeg må være med på avsporingen!

EDIT: Du som sier at dere er forskjellige ab'ere som forsvarer HC. Vel, siden dere faktisk er annonymbruker er det ikke lett å vite, jeg gidder ikke lese på kodene. Skaff deg et brukernavn da!

Og jeg er uenig i vedkommendes forklaring. ;) Det henger ikke på greip å kalle noen en mobber, uten å ha et mobbeoffer. Hun er en mobber som mobber hvem? Ingen i følge dere...!?

Men alt i alt er det jo veldig lite relevant i denne tråden, men dere kan slutte å anklage AB-en for å beskytte HC, for det er jo ekstremt tydelig at det gjør hun IKKE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Da er jeg en fæl respektløs, motbydelig person man bør holde seg langt unna. Men jeg har ikke mobbet noen.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Åja, så en person som sier mye stygt til forskjellige personer, er ikke mobber, så lenge hun ikke sier det samme til en person over tid. Vær klar over at de fleste er uenige med deg. HC er en mobber, hun mobber de unge leserne sine.

Anonymous poster hash: 4967b...208

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere som påstår at hc driver med mobbing komme med et konkret eksempel på personer hun driver å mobber? Altså, personer hun systematisk henger ut?

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Jeg tillater meg å komme med et eksempel.

At en person som lurer til seg 5 millioner kroner fra en annen person er en svindler, nekter vel ikke noen på.

Men er personen mindre av en svindler hvis personen lurer til seg 1 kr fra 5 millioner mennesker?

I det siste tilfellet finnes det knappest et offer, de har jo "bare blitt lurt for en krone", ikke så mye å klage for, ikke sant?

Men svindleren er fremdeles en svindler.

Slik mener jeg det er med mobbing også.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er et eks-mobbeoffer som har måttet bytte skole mere enn èn gang på grunn av det.

og jeg er utrolig lei av at når jeg sier jeg ble mobbet så tror enkelte at jeg bare ble slengt dritt til.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Vel, jeg ble mobbet gjennom hele grunnskolen av de samme personene og hadde en helt forferdelig tid i grunnskolen, men jeg karakteriserer dette som mobbing uten tvil. HC er en mobber, det HC gjør er noe mobbere gjør.

Anonymous poster hash: 4967b...208

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun leser dette håper jeg at hun faktisk tar dette til seg og tenker over det og kanskje innser at man ikke skriver slikt til barn, uansett hvor tåpelige kommentarene er. Hvis du ikke bryr deg om kommentarene Hc, bare overse dem, slett dem, eller svar på en annen måte enn å synke ned på deres nivå, som kun er 12-14 år. Du er faktisk snart 30 år. Så tenk over det til neste gang. :)

Anonymous poster hash: 25c04...b87

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så en person som sier mye stygt til forskjellige personer, er ikke mobber, så lenge hun ikke sier det samme til en person over tid. Vær klar over at de fleste er uenige med deg. HC er en mobber, hun mobber de unge leserne sine.

Anonymous poster hash: 4967b...208

Det stemmer! Vi har nemlig ett annet ord for det: frekk. Trenger ikke få det til å høres verre ut enn det det er er ved å karakterisere henne som en mobber.

For all del, å være frekk er ikke en positiv egenskap, men mobbing synes jeg hvertfal,l er verre.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillater meg å komme med et eksempel.

At en person som lurer til seg 5 millioner kroner fra en annen person er en svindler, nekter vel ikke noen på.

Men er personen mindre av en svindler hvis personen lurer til seg 1 kr fra 5 millioner mennesker?

I det siste tilfellet finnes det knappest et offer, de har jo "bare blitt lurt for en krone", ikke så mye å klage for, ikke sant?

Men svindleren er fremdeles en svindler.

Slik mener jeg det er med mobbing også.

"Problemet" er at mobbing faktisk har en definisjon - og den er ikke oppfylt. I svindeleksempelet ditt er definisjonen oppfylt, så det blir helt håpløst å sammenligne.

Jeg vil kalle det hets. I enkelte tilfeller mobber hun sikkert også, jeg vil tro det er enkelte brukere som har henne på "nakken" over tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun leser dette håper jeg at hun faktisk tar dette til seg og tenker over det og kanskje innser at man ikke skriver slikt til barn, uansett hvor tåpelige kommentarene er. Hvis du ikke bryr deg om kommentarene Hc, bare overse dem, slett dem, eller svar på en annen måte enn å synke ned på deres nivå, som kun er 12-14 år. Du er faktisk snart 30 år. Så tenk over det til neste gang. :)

Anonymous poster hash: 25c04...b87

Hun har fått kritikk for å oppføre seg slik før. Hun "tok det til seg" men ramlet tilbake til gamle vaner. Det er grenser for hvor mange ganger et voksent menneske skal måtte lære slikt, det er jo en selvfølge.

Og hun råder ofte leserne sine til å "heve seg over" mobberne, men selv klarer hun ikke å heve seg over stygge kommentarer og velger å synke enda lavere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Vi har nemlig ett annet ord for det: frekk. Trenger ikke få det til å høres verre ut enn det det er er ved å karakterisere henne som en mobber.

For all del, å være frekk er ikke en positiv egenskap, men mobbing synes jeg hvertfal,l er verre.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Det bloggeren gjør er mobbing, hun mobber unge lesere, det er de fleste enige om, men du har lov til å ha din mening, men det betyr dermed ikke at det er riktig. Og bare sånn btw, noe av det som gjør deg til en mobber, er din evne til å være utrolig frekk.

Anonymous poster hash: 4967b...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer! Vi har nemlig ett annet ord for det: frekk. Trenger ikke få det til å høres verre ut enn det det er er ved å karakterisere henne som en mobber.

For all del, å være frekk er ikke en positiv egenskap, men mobbing synes jeg hvertfal,l er verre.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Dette er ikke bare å være frekk. Netthets er i noen tilfeller straffbart.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å tenke på at det mennesket der er forbildet til og blir forgudet av mange tenåringsjenter!

Og at hun i tillegg tjener rått på dem.



Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er at mobbing faktisk har en definisjon - og den er ikke oppfylt. I svindeleksempelet ditt er definisjonen oppfylt, så det blir helt håpløst å sammenligne.

Jeg vil kalle det hets. I enkelte tilfeller mobber hun sikkert også, jeg vil tro det er enkelte brukere som har henne på "nakken" over tid.

Jeg kan godt gå med på å kalle det hets, for i motsetning til noen andre her inne, mener jeg det jeg har lest i dag er langt på høyde med mobbing i alvorlighetsgrad.

(Jeg må bare legge til at ut i fra det jeg har lest i dag, så kvalifiserer hun til å bli kalt mobber, men jeg kan ikke si at det er så viktig for meg at andre er enige)

Jeg ser også at noen sier at hun er "frekk". Dette er en underdrivelse i mine øyne.

Endret av Lunas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det bloggeren gjør er mobbing, hun mobber unge lesere, det er de fleste enige om, men du har lov til å ha din mening, men det betyr dermed ikke at det er riktig. Og bare sånn btw, noe av det som gjør deg til en mobber, er din evne til å være utrolig frekk.

Anonymous poster hash: 4967b...208

Ok, så fordi "de fleste" mener det, så har "de fleste" riktig? Du (eller "de fleste") kan få ha din mening, det betyr ikke dermed at det er riktig, Jeg forholder meg til definisjonen, ikke hva jeg måtte synse om saken.

Så du mener utrolig frekke personer automatisk er mobbere, er det slik å forstå? Det vil jeg gjerne se en kilde på.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så fordi "de fleste" mener det, så har "de fleste" riktig? Du (eller "de fleste") kan få ha din mening, det betyr ikke dermed at det er riktig, Jeg forholder meg til definisjonen, ikke hva jeg måtte synse om saken.

Så du mener utrolig frekke personer automatisk er mobbere, er det slik å forstå? Det vil jeg gjerne se en kilde på.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Det du har funnet frem er en rent språklig definisjon. Når hun håner noen på grunnlag av hudfarge, er det faktisk straffbart.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker i utgangspunktet Hilde Christina, men har aldri fulgt henne på Instagram eller twitter, eller hengt meg så mye opp i kommentarer.

Ble ganske sjokkert av å lese hva hun klarer å lire av seg til barn. Spesielt kommentaren om hudfarge (her kommer hun sikkert til å unnskylde seg med at mannen er av en annen etnisk opprinnelse enn henne, så hun er ikke rasistisk i sin uttalelse, eller noe sånt) og om hun med avdødd far. Sjokkert.



Anonymous poster hash: 312fc...be9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i å diskutere definisjonen av hva mobbing er da, poenget er at hun er jævlig ufin.

Anonymous poster hash: ffc19...f2f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...