Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er denne dama egentlig?? Hvordan ble hun kjent?? Jeg har fulgt med i blogg/Internettverden i mange år men aldri hørt om henne?

Hun er jo bare en rimelig chubby, ikke særlig pen dame? Skjønner ikke hvordan folk er så opptatt av denne middelmådige dama? Hva har hun gjort for å bli såpass interessant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har hun adlinks til blush.no også

Anonymous poster hash: 9445a...71a

Hmm, hvis jeg husker riktig så bannlyste hun blush.no før? har den nettbutikken blitt seriøs?

Anonymous poster hash: b051a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nok heller at hun har mistet endel lesere, og dermed trenger penger i kassa. Lett å selge seg til Blush og Blivakker da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nok heller at hun har mistet endel lesere, og dermed trenger penger i kassa. Lett å selge seg til Blush og Blivakker da.

Tror hun bannlyste norske sider fordi hun fikk penger fra engelske og amerikanske ;) kanskje smart hun dama der, egentlig. Ler hele veien til banken.

Anonymous poster hash: 0c7bf...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg synes i hvert fall at hun skal begrunne hvorfor hun har startet et samarbeid med blush.no, når hun tidligere har vært skeptisk til både den siden og blivakker.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hvem er denne dama egentlig?? Hvordan ble hun kjent?? Jeg har fulgt med i blogg/Internettverden i mange år men aldri hørt om henne?

Hun er jo bare en rimelig chubby, ikke særlig pen dame? Skjønner ikke hvordan folk er så opptatt av denne middelmådige dama? Hva har hun gjort for å bli såpass interessant?

Hilde Christina ble kjent gjennom hudpleiebloggen sin, og har vel egentlig vært en av de første som skrev om teori rundt hudpleie osv, fremfor de fleste andre som kun skrev om sminke. Hun har pga. medisiner fått tynnere hår og et rundere ansikt, det er altså ikke slik hun så ut da hun begynte bloggkarrieren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har skrevet et innlegg ang. Blivakker nå. Virker litt tynt for meg, men jeg leser ikke bloggen hennes noe særlig lenger. Det er kjedelig at det kun er en håndfull merker som omtales og skamroses.



Anonymous poster hash: 11abb...a4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg har vanskelig for å ta henne seriøst. Først slakter hun bli vakker og fraråder folk å handle der og nå linker hun plutselig fra dem og sier at de er trygge. Alt kan kjøpes for nok penger er det noe som heter...

Endret av RusaPåBrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Jøss. Har ikke sjekket bloggen på noen måneder, men måtte se nå. Tror aldri hun har vært så saklig noensinne, som hun nå er i kommentarfeltet! Det er ei som har skrevet med falsk epostadresse, og i stedetfor å klikke i vinkel, slette innlegget og blokkere henne og whatnot, stiller HC saklige spørsmål. Enten har hun skjerpet seg kraftig, eller så har hun fått noen andre til å svare på egne vegne... Minner overhodet ikke om HC, dette...

Innlegget var ikke mye troverdig. Hun innrømmer at hun oppførte seg dårlig sist og ikke hadde bevis, men pakker det sånn inn at det er nesten umulig å forstå at hun unnskylder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er igjen ryddet for avsporing og hets. Tråden er ryddet mange ganger og stenges nå.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...