Gå til innhold

Girl:IT "jenteklubb" fra hvilken alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på hvilken alder dette gjelder for?

Når er det ok å bestille disse pakkene til datteren sin?

Husker godt jeg var medlem av penny-klubben og kjøpte Starlet hver uke, men jeg husker ikke helt hvor gammel jeg var.

Legger ved link til de som ikke vet hva dette er:

http://www.girlit.no/



Anonymous poster hash: 3f3ac...6c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spiller vel ikke så stor rolle hvor gammel man er? bare man er interessert i bøker, og kan å lese:P Jeg var medlem i både tl-klubben(som det het før) og pennyklubben da jeg var liten. Tror jeg var rundt 11-12 år eller noe.



Anonymous poster hash: e482f...bde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er som tidligere TL er det vel omtrent i 7-12 eller noe, det varierer vel litt med tanke på hvor interessert de er i å lese. Jeg var med i Pennyklubben fra jeg var rundt ni selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, dette var overraskende!!! Er dette tidligere TL-klubben?? Min datter er 11 år og har flere ganger mast om å få bli med i Girl-IT men jeg har sagt nei, fordi jeg var sikker på dette siktet mot litt eldre jenter (fra 13 kanskje?).Grunnen er at jeg ser det dreier seg veldig mye om sminke, sminkepakker osv. Jeg var derfor redd for at det mer var pubertets-greier, og tenkte kanskje at den legespalten omhandlet masse spøsrmål om sex etc (hvis det nå var rettet mot et eldre publikum).. En gang kjøpte hun seg TOPP fordi Julia-bladet var utsolgt og jeg ble litt overrasket da jeg bladde gjennom det og det var spørsmål sendt inn til bladet om "er jeg for trang?" osv! Sa til henne at det bladet nok er myntet på eldre jenter, og jeg trodde girl-it også var det. Men- hvis noen her kan bekrefte at innholder passer en 11-åring så kan hun jo få bli med.



Anonymous poster hash: ab193...fd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, dette var overraskende!!! Er dette tidligere TL-klubben?? Min datter er 11 år og har flere ganger mast om å få bli med i Girl-IT men jeg har sagt nei, fordi jeg var sikker på dette siktet mot litt eldre jenter (fra 13 kanskje?).Grunnen er at jeg ser det dreier seg veldig mye om sminke, sminkepakker osv. Jeg var derfor redd for at det mer var pubertets-greier, og tenkte kanskje at den legespalten omhandlet masse spøsrmål om sex etc (hvis det nå var rettet mot et eldre publikum).. En gang kjøpte hun seg TOPP fordi Julia-bladet var utsolgt og jeg ble litt overrasket da jeg bladde gjennom det og det var spørsmål sendt inn til bladet om "er jeg for trang?" osv! Sa til henne at det bladet nok er myntet på eldre jenter, og jeg trodde girl-it også var det. Men- hvis noen her kan bekrefte at innholder passer en 11-åring så kan hun jo få bli med.

Anonymous poster hash: ab193...fd5

Tror nesten alle jentene i klassen og venninnene til jenta mi er medlem i Girl-it:) De er i en alder fra 9 og oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 11 og ble nettopp medlem, akkurat mottatt velkomstpakken. Veldig fornøyd, ser ut til å være midt i blinken for alderen. Kan tenke meg at det passer fra 9-12 som andre her sier.



Anonymous poster hash: 42831...8b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...