AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Del Skrevet 21. september 2013 Skal kjøpe meg bil og vurderer enn Toyota Yaris Hybrid (automat). Har prøvekjørt en og likte den godt. Er det en grei bil? Skal kjøpe for første gang så er forts usikker på hvilket merke jeg skal gå for. Anonymous poster hash: 36025...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Del Skrevet 21. september 2013 Jepp, har den og er fornøyd! Et tips: ikke gå for den nyeste modellen. Du sparer masse penger på å velge 2-3 år gammel yaris.Anonymous poster hash: 7fb18...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Del Skrevet 21. september 2013 Jepp, har den og er fornøyd! Et tips: ikke gå for den nyeste modellen. Du sparer masse penger på å velge 2-3 år gammel yaris.Anonymous poster hash: 7fb18...40c Jeg så det, var litt billigere med f.eks en 2010-modell Synes prisene var ganske greie på Yaris. Hvordan er den å kjøre på glatt føre? Har ikke kjørt automat på glatt føre nemlig. Anonymous poster hash: 36025...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Del Skrevet 21. september 2013 Du akn sammenligne en yaris med en kvalitetsbil på en enkel måte, ta en tom brusboks å en uåpna hermetikk boks å prøv å klem istykker begge de Anonymous poster hash: d3af4...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Del Skrevet 21. september 2013 De er visst veldig driftssikre, og man får mye for pengene. Alle jeg kjenner med Yaris er fornøyde :-) Anonymous poster hash: ec271...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Del Skrevet 21. september 2013 Du akn sammenligne en yaris med en kvalitetsbil på en enkel måte, ta en tom brusboks å en uåpna hermetikk boks å prøv å klem istykker begge de Anonymous poster hash: d3af4...fcb Hæ? Det der skjønte jeg ikke. Mener du at det ikke er en bra bil? Anonymous poster hash: 36025...ef0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 26. september 2013 #7 Del Skrevet 26. september 2013 Hæ? Det der skjønte jeg ikke. Mener du at det ikke er en bra bil? Anonymous poster hash: 36025...ef0 Mente mest sannsynlig at bilen er kommer til å ende opp totalvraket dersom du skulle havne i en kollisjon. Har forresten bare hørt negative ting om bilen, fra to forskjellige eiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 27. september 2013 #8 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg ville aldri ha kjøp Yaris, uansett. Men det er nå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 29. september 2013 #9 Del Skrevet 29. september 2013 Hæ? Det der skjønte jeg ikke. Mener du at det ikke er en bra bil? Anonymous poster hash: 36025...ef0 Om noen rygger på deg i din Yaris på en parkeringsplass så kan det fort ende som en dødsulykke i den plastboksen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june mari Skrevet 30. september 2013 #10 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg har selv en Toyota Yaris, vell og merke fra 1999. Den har jeg kjørt i ca 2 år, og før det har min mormor kjørt den siden den var ny (så man får kanskje ikke så veldig mange maskuline poeng på denne bilen). Personlig er jeg veldig fornøyd med bilen, den rommer utrolig mye og er liten og lett å parkere (kjører mest i by). På landeveiskjøring merker jeg (spesielt med bilen full av folk) at den ikke har verdens største motor. Har ellers vært veldig lite feil med bilen, den går som ei klokke uansett temperatur, og den bruker lite drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missfixit Skrevet 9. oktober 2013 #11 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har Yaris 2007 modell. ER veldig fornøyd jeg, mest fordi den er enkel å parkere. Nettopp fått lappen. Dette er min første bil, so far so good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Del Skrevet 9. oktober 2013 Heller en gammel merche enn ny yaris.Anonymous poster hash: 08b99...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Del Skrevet 9. oktober 2013 Heller en gammel merche enn ny yaris.Anonymous poster hash: 08b99...10c Hvorfor det? Jeg vil bare ha en bil med automatgir og syns Yaris er god å kjøre. Anonymous poster hash: 36025...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 9. oktober 2013 #14 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor det? Jeg vil bare ha en bil med automatgir og syns Yaris er god å kjøre. Anonymous poster hash: 36025...ef0 Fordi en Mercedes er mye sikrere enn en liten Yaris. Dessuten bruker de sikkert de samme på mila også.. Og du får mange Mercedeser med automat. Derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #15 Del Skrevet 9. oktober 2013 Fordi en Mercedes er mye sikrere enn en liten Yaris. Dessuten bruker de sikkert de samme på mila også.. Og du får mange Mercedeser med automat. Derfor. Men Mercedes er mye dyrere. Man får mange flasker cava for det. Anonymous poster hash: 36025...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå