Gå til innhold

Jeg var fornøyd med kroppen min..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..i det minste hadde et avslappet forhold til den, og våget derfor å gå på vekten i går. Og fikk sjokk. Jeg veier mer enn jeg noen gang har gjort. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor, for buksene mine passer og selv om jeg ikke er helt "fit", har jeg ikke håndtak.

Venninnen min har den siste tiden gått ned flere kilo og er ekstremt opphengt i vekt. Hun er lengre enn meg, men vi veier nå nesten det samme.

Jeg får høre av de rundt meg at jeg er lita og nett, jeg begynte å tro på disse også, men antall kg sendte meg rett i kjelleren. Er det tullete av meg å fokusere på hva vekta sier, fremfor å se i speilet og det faktum at jeg passer inn i 34/36?

Anonymous poster hash: 3fa40...dbd

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tallet på vekten er bare et tall uten noe nevneverdig viktig informasjon. Det sier ingenting om fysisk form, muskler, helse eller beinbygning.

Beinbygningen eller skjelettet veier 2-4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..i det minste hadde et avslappet forhold til den, og våget derfor å gå på vekten i går. Og fikk sjokk. Jeg veier mer enn jeg noen gang har gjort. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor, for buksene mine passer og selv om jeg ikke er helt "fit", har jeg ikke håndtak.

Venninnen min har den siste tiden gått ned flere kilo og er ekstremt opphengt i vekt. Hun er lengre enn meg, men vi veier nå nesten det samme.

Jeg får høre av de rundt meg at jeg er lita og nett, jeg begynte å tro på disse også, men antall kg sendte meg rett i kjelleren. Er det tullete av meg å fokusere på hva vekta sier, fremfor å se i speilet og det faktum at jeg passer inn i 34/36?

Anonymous poster hash: 3fa40...dbd

Så på bildet ditt, du ser fremdeles hot ut :) Men hvis du har gått kraftig opp i vekt er det kanskje på tide å legge om. Det er jo faktisk slik at om du veier 55 kg når du er 20 og 65 når du er 25 har du gått opp 2 kilo i året. Fortsetter du på samme måten veier du 75 når du er 30, 85 når du er 35. :)

Anonymous poster hash: ed217...fb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bildet ditt, du ser fremdeles hot ut :) Men hvis du har gått kraftig opp i vekt er det kanskje på tide å legge om. Det er jo faktisk slik at om du veier 55 kg når du er 20 og 65 når du er 25 har du gått opp 2 kilo i året. Fortsetter du på samme måten veier du 75 når du er 30, 85 når du er 35. :)

Anonymous poster hash: ed217...fb6

Idiot.

Anonymous poster hash: 311e2...5f9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bildet ditt, du ser fremdeles hot ut :) Men hvis du har gått kraftig opp i vekt er det kanskje på tide å legge om. Det er jo faktisk slik at om du veier 55 kg når du er 20 og 65 når du er 25 har du gått opp 2 kilo i året. Fortsetter du på samme måten veier du 75 når du er 30, 85 når du er 35. :)

Anonymous poster hash: ed217...fb6

Dette er litt tøvete, de fleste øker i matchvekt mellom 20 og 30, dette kalles å bli voksen, og vil vanligvis stabilisere seg. Jeg har økt ca 12 kilo i matchvekt i denne perioden, og ser bedre ut nå enn jeg gjorde da.

Anonymous poster hash: 7438c...14f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er kjempepen og deilig og sexy og alt det der, TS :) Jeg er ei heterofil jente. Du er kjempefin,ok ??



Anonymous poster hash: bf0ac...f0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på dine egne bilder? Du ser jo kjempefin ut! Du er slank og har former - gratulerer!

Kanskje litt kunnskap om kroppens anatomi kan hjelpe deg til å forstå at antall kilo ikke nødvendigvis trenger å bety noe. Hvis du lærer mer om kroppen, kan det eneste negative være at du blir flau over at du i det hele tatt postet dette - men man lærer så lenge man lever ;)



Anonymous poster hash: 15cbf...8a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Du ser ut som en overforet julegrisl! Minst størrelse xxxxxxxl! :sarkasme:



Anonymous poster hash: 27b8e...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...