Gjest Anonym Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg har endelig kommet frem til at jeg ikke kan fortsette å ha kontakt med en, selv om jeg har sterke følelser. Jeg har gang på gang sett at jeg ikke kan stole på han. Siste scenario var at jeg ble veldig sint på han, ringte type ørt'n ganger, og han la på/skrudde av mobilen, sendte meg ei sleip mld imorges, som om jeg har et problem, men jeg "klikker" pga hans av/på væremåte med meg. Opplvede og at da vi chattet , chattet han åpenbart med andre samtidig ( det står entered text, men så går den ikke til meg, ergo er det noen andre ), og finner det ydmykende, at han nekter hver gang, men de få gangene vi chatter, er det tydeligvis noen andre der og. Jeg har fått løgnene hans helt oppi halsen. Mulig jeg ikke hører noe mer fra han, men jeg har to alternativer : 1.) sende han ei mld , si at jeg ønsker ingen kontakt fremover ( selv om jeg har sagt det mange ganger i tidligere krangler ) Eller ikke gjøre noe. Han skrev som sagt ei sleip mld imorges som jeg ikke har respondert på, men er egentlig ikke noe å svare på heller. Jeg vil gjerne sms/maile idag eller ikke gjøre noe.
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Altså to alternativer : 1.) mld/maile å si at jeg ikke ønsker mer kontakt fremover. 2.) Eller ikke gi lyd, ikke svare han noe hvis han evt tar kontakt, ikke gi noe mer forklaring. Hva er best hevn? Jeg synes ofte ikke hevn er den beste løsningen i mange situasjoner, men når jeg opplevde hvor likegyldig han virket overfor meg igår, med tanke på hvordan han ellers kan være, savner meg sååå mye osv, gikk det opp et lys for meg...Han chattet åpenbart parallellt, og lyver om det, bare slo av tlf da jeg ringte ( før jeg bli sint ) , helt av/på på sine premisser. Han behandlet meg respektløst.
Gjest Eurodice Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 (endret) Altså to alternativer : 1.) mld/maile å si at jeg ikke ønsker mer kontakt fremover. 2.) Eller ikke gi lyd, ikke svare han noe hvis han evt tar kontakt, ikke gi noe mer forklaring. Hva er best hevn? Jeg synes ofte ikke hevn er den beste løsningen i mange situasjoner, men når jeg opplevde hvor likegyldig han virket overfor meg igår, med tanke på hvordan han ellers kan være, savner meg sååå mye osv, gikk det opp et lys for meg...Han chattet åpenbart parallellt, og lyver om det, bare slo av tlf da jeg ringte ( før jeg bli sint ) , helt av/på på sine premisser. Han behandlet meg respektløst. Til alternativ 1. Her har du ropt "ulv" så mange ganger, dvs. sagt at at du ikke ønsker mer kontakt, at han ikke kommer til å ta deg alvorlig hvis du sender samme melding nå. Kutt ut denne gutten/mannen uten mer dilldall. La være å svare om han ringer eller sender melding. Endret 19. september 2013 av Arabella
Gjest Wanderlust Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg skjønner ikke hva som er problemet med at han chatter med andre samtidig som han chatter med deg?
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Jeg skjønner ikke hva som er problemet med at han chatter med andre samtidig som han chatter med deg? Jeg har tatt han i utallige løgner tidligere, og når han sier han ikke gjør det, men jeg ser at han gjør det...Selvsagt nekter han fordi han chatter med ei jeg ikke skal vite noe om.. Igår hadde vi og en samtale, som omhandlet noe mellom meg og han, han skriver noe som at han er glad i meg, men sekundet etter sender han en mld til noen andre...virker ikke akkurat seriøs...Han L Y V E R og jeg har fått N O K!
Gjest BettyBoop Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Altså to alternativer : 1.) mld/maile å si at jeg ikke ønsker mer kontakt fremover. 2.) Eller ikke gi lyd, ikke svare han noe hvis han evt tar kontakt, ikke gi noe mer forklaring. Hva er best hevn? Jeg synes ofte ikke hevn er den beste løsningen i mange situasjoner, men når jeg opplevde hvor likegyldig han virket overfor meg igår, med tanke på hvordan han ellers kan være, savner meg sååå mye osv, gikk det opp et lys for meg...Han chattet åpenbart parallellt, og lyver om det, bare slo av tlf da jeg ringte ( før jeg bli sint ) , helt av/på på sine premisser. Han behandlet meg respektløst.er han likegyldig så viser du det samme tilbake. Helt enkelt
Gjest Wanderlust Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Jeg har tatt han i utallige løgner tidligere, og når han sier han ikke gjør det, men jeg ser at han gjør det...Selvsagt nekter han fordi han chatter med ei jeg ikke skal vite noe om.. Igår hadde vi og en samtale, som omhandlet noe mellom meg og han, han skriver noe som at han er glad i meg, men sekundet etter sender han en mld til noen andre...virker ikke akkurat seriøs...Han L Y V E R og jeg har fått N O K! Ok. Jeg tror du må roe ned litt og innse først og fremst at du ikke kan oppføre deg slik du gjør. Du er klar over at du fremstår som utrolig overdramatisk og kontrollerende? Hvordan vet du at han snakker med andre, er dette på facebook? Uansett, han må da få lov å chatte med andre uten at du skal freake ut og tro det verste med en gang. Dette er jo virkelig ikke sunt for deg. Klart han lyver til deg om du skal anklage han i hytt og pine for noe så uskyldig. Slik du fremstår virker det som du sliter med sykelig sjalusi og tillitsproblemer. Det er tydelig at det største problemet ligger hos deg.
Gjest Eurodice Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Jeg har tatt han i utallige løgner tidligere, og når han sier han ikke gjør det, men jeg ser at han gjør det...Selvsagt nekter han fordi han chatter med ei jeg ikke skal vite noe om.. Igår hadde vi og en samtale, som omhandlet noe mellom meg og han, han skriver noe som at han er glad i meg, men sekundet etter sender han en mld til noen andre...virker ikke akkurat seriøs...Han L Y V E R og jeg har fått N O K! Da er vel saken grei, da. Da kutter du all kontakt og lar være å svare og skrive/ringe selv..
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Ok. Jeg tror du må roe ned litt og innse først og fremst at du ikke kan oppføre deg slik du gjør. Du er klar over at du fremstår som utrolig overdramatisk og kontrollerende? Hvordan vet du at han snakker med andre, er dette på facebook? Uansett, han må da få lov å chatte med andre uten at du skal freake ut og tro det verste med en gang. Dette er jo virkelig ikke sunt for deg. Klart han lyver til deg om du skal anklage han i hytt og pine for noe så uskyldig. Slik du fremstår virker det som du sliter med sykelig sjalusi og tillitsproblemer. Det er tydelig at det største problemet ligger hos deg.. Hvorfro skal jeg roe meg ned? Hvorfor får jeg ikke lov til å reagere? Når noen har kjørt løgner NOK ganger, er man ikke like tolerant som man pleide å være. Man kommer til ei grense der ALT blir en trussel. Jeg vet at han har holdt på med mistenkelige bekjentskaper bak min rygg, og når han da attpåtil lyver om at han ikke chatter med andre enn meg, når jeg SER at han gjør det ( ikke til hvem, men at han sender mld til andre parallelt ), må jeg få lov til å reagere. Men det har jo nesten blitt sånn at man skal være så himla tolerante idag, ikke ha noen grenser, man må for guds skyld ikke forvente noe av en partner...Men det gjør jeg!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Det beste du kan gjøre for å glemme han, er å ligge med en ny mann! Gjerne bestekompissen hans! Husk det er flere fisker i havet!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Prøv å distanser deg litt fra situasjonen. Det du blir så jævla forbanna over nå, det er en ganske "umoden situasjon". Hvor viktig er det, egentlig? Kanskje han er en drittsekk, eller kanskje dere begge er umodne. Vil du ikke heller vise at du er den voksne? Du trener ikke bli sint på en som oppfører seg sånn. Du kan bare gå, og finne deg noen andre heller. Ikke som hevn og ikke for et eller annet, men bare bestem deg for at du ikke orker slikt i ditt liv, og at DU ihvertfall skal være voksen. Anonymous poster hash: 193a6...5ca
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Det er tydelig at det største problemet ligger hos deg. Du må ikke undervurdere effekten ekte drittsekker og løgn har på i utgangspunktet helt normale jenter, da. Cluet er bare at TS må velge å ikke la seg lokke med på drittsekk-spillet. (Lyve, prøve å blidgjøre, TS som kjefter og raser og blir helt fra seg, og hele runddansen. Det finnes bedre alternativer her i livet, men ikke med den fyren.) Anonymous poster hash: 193a6...5ca
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 Hvorfro skal jeg roe meg ned? Hvorfor får jeg ikke lov til å reagere? Når noen har kjørt løgner NOK ganger, er man ikke like tolerant som man pleide å være. Man kommer til ei grense der ALT blir en trussel. Jeg vet at han har holdt på med mistenkelige bekjentskaper bak min rygg, og når han da attpåtil lyver om at han ikke chatter med andre enn meg, når jeg SER at han gjør det ( ikke til hvem, men at han sender mld til andre parallelt ), må jeg få lov til å reagere. Men det har jo nesten blitt sånn at man skal være så himla tolerante idag, ikke ha noen grenser, man må for guds skyld ikke forvente noe av en partner...Men det gjør jeg! Det gjør du helt rett i, men HAN er ikke sånn som deg. Og du kan ikke forandre han. Det beste du kan gjøre er å akseptere det, og finne deg en som er på ditt nivå. Anonymous poster hash: 193a6...5ca
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 Da er vel saken grei, da. Da kutter du all kontakt og lar være å svare og skrive/ringe selv.. Tenkte at det var det jeg ville gjøre. Men på en måte får jeg lyst til å si det, at det er et bevisst valg fra min side. Men kanskje det er verre for han hvis jeg ikke gir noe lyd hvis han tar kontakt...Jeg er ute etter hva som er verst, for jeg synes virkelig han er en drittsekk! Når jeg ringte og han bare slo av tlf, tidligere hadde vi blitt sint på hverandre på chaten...Synes det er vondt at han bare slår av når han vet at jeg har det vondt. Når jeg trenger han , stenger han av, mens når han trenger meg , er jeg der for han, alt skal gå på hans premisser, så det så tydelig igår. Hvordan få noen til å endre dette?
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 Det beste du kan gjøre for å glemme han, er å ligge med en ny mann! Gjerne bestekompissen hans! Husk det er flere fisker i havet! Huff, ikke min stil...
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #16 Skrevet 19. september 2013 Prøv å distanser deg litt fra situasjonen. Det du blir så jævla forbanna over nå, det er en ganske "umoden situasjon". Hvor viktig er det, egentlig? Kanskje han er en drittsekk, eller kanskje dere begge er umodne. Vil du ikke heller vise at du er den voksne? Du trener ikke bli sint på en som oppfører seg sånn. Du kan bare gå, og finne deg noen andre heller. Ikke som hevn og ikke for et eller annet, men bare bestem deg for at du ikke orker slikt i ditt liv, og at DU ihvertfall skal være voksen. Anonymous poster hash: 193a6...5ca Takk, skal prøve å tenke på det. Problemet er at han har truffet hjertet mitt oppi alt dette, men jeg kjente igår at nå er det NOK! Han er ikke der for meg når jeg trenger han. Det koster han ingenting å lyve, bare svitsje over til noen andre, slå av tlf...Han kan få frem det verste i meg, jeg ringte utallige ganger på pur f...fordi jeg følte det var opptatt , at han ikke hadde slått av, noe som i tilfelle var verre , for da hadde han snakket med noen andre, og jeg fikk vel aldri svar på mysteriet...Våknet til ei kjip mld imorges der han bannet og skrev om jeg var våken til langt oå natt bare for å plage han, at jeg måtte skaffe meg et kjæledyr eller en plante som kan speile personligheten min..
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Du må ikke undervurdere effekten ekte drittsekker og løgn har på i utgangspunktet helt normale jenter, da. Cluet er bare at TS må velge å ikke la seg lokke med på drittsekk-spillet. (Lyve, prøve å blidgjøre, TS som kjefter og raser og blir helt fra seg, og hele runddansen. Det finnes bedre alternativer her i livet, men ikke med den fyren.) Anonymous poster hash: 193a6...5ca Nettopp!
Gjest Ts Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Det gjør du helt rett i, men HAN er ikke sånn som deg. Og du kan ikke forandre han. Det beste du kan gjøre er å akseptere det, og finne deg en som er på ditt nivå. Anonymous poster hash: 193a6...5ca Takk, du har rett...Men det er og vanskelig å kutte kontakt siden jeg har blitt så glad i han tross dette , men jeg må...Han er veldig egoistisk
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Huff, ikke gjør som meg, som ble en klengete drama kjerring uten hemninger. Regner med du er på god vei når du ringer og ringer hele natten, og når an sender en slik sms. Vær sterk og kom deg ut av dette med hevet hodet. Jeg kan idag fortsatt ikke se vennene til min eks tulling, da han fikk MEG til å se ut som den dufsen, mens det egentlig var han. Og nei. ikke send an sms om at du ikke vil ha kontakt. Mest sannsynlig så bryr han seg katta om det. Gå bare heller ut av livet hans, og plei deg selv:) Lykke til! Anonymous poster hash: cd3c6...501
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #20 Skrevet 20. september 2013 tror du er forvirret. Du kan ikke se om han chatter med andre. Når det står at han skriver,skriver han til deg,mulig han sletter teksten og starter på nytt. Anonymous poster hash: 83c7c...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå