Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)

Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Grapefrukt

Offesiell måledag i morgen, men klarte ikke å vente. - 2 cm rundt livet og - 1 cm rundt magen! Kjempe fornøyd! :danse: Har ligget på 1400 kalorier hver dag denne uken, til og med har 2 av disse dagene vært "usunne" dager, men med maks 1400 da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mangler 0,2 kg til jeg har nådd målet mitt på 65kg :-D

Kjenner jeg gleder meg til å skeie ut på julaften hjemme hos mor :-)

For de som lurer så har jeg ligget på rundt 1000-1500 kalorier til dagen, samt trent 3-4 dager i uka. Har trent 1,5 time hver gang :-) Mye styrke og mye gåing, jeg hater å jogge.. Og ja, det er litt på kanten, men jeg har justert opp kaloriene når jeg har trent og det fungerer veldig fint for meg og min kropp! Har i alle fall masse energi og føler meg 100% frisk :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Så flink du er :)

Jeg har gått opp til 90 kilo igjen, men så fikk jeg også mensen i dag da :( i tillegg til at jeg ikke stresser så mye med vekten lengre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg får ikke veid meg i morgen, så da ble det veiedag i dag. Bittelitt ned siden sist, bedre enn ingenting :)

Siden sist fredag: -0,2 kg

Totalt i "5 kg før jul": -4,7 kg

Totalt siden 5.august: -10,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg vært utrolig flink og gjett hvor mye jeg veier nå! 61,0 kg. Er selv imponert over vektnedgangen på 1,8 kg denne uka, 3,1 kg totalt.

Skal i bursdag i helga, pluss to julebord de senere ukene. Spennende å se hvordan ting blir.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden vekta mi har stått ganske så stille i det siste, og jeg begynte å bli ganske så frustrert, så bestemte jeg meg for å stresse mindre med mat denne uka. Har hele tiden telt kalorier, men denne uka har jeg ikke skrevet ned noe jeg har spist. Har selvfølgelig ganske god oversikt over kaloriinnhold uansett, men jeg har stresset mindre med det. Og jammen har jeg ikke klart å komme meg under 94 som har vært det det har stoppet så mange ganger.

Vekta viste 93 blank idag. :danse:

Det er -1.1 siden forrige uke.

Totalt har jeg gått ned 10 kilo.

2,7 kilo totalt siden jeg ble med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke muligheten til å veie meg i går, så fikk heller gjort det i dag. Nå veier jeg 62,3. Gått ned 0,5kg, ikke så mye, men har ikke akkurat trent noe særlig eller spist så veldig sunt denne uka, så er egentlig ganske fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det er nå iallefall bedre enn å gå opp i vekt, ElenaMichelle :)

Godt jobba :danse:

Har tatt litt tak i meg selv igjen også nå.

Nådde målet mitt og dermed så skled jeg litt ut :fnise:

Gikk opp til 91 kg, men er nå nede på 89 kg igjen.

Har bestemt meg nå for at jeg skal ned til 85 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive i går - fremdeles på stedet hvil, og får næring tilsvarende 2000 kcal hver dag.

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Uke 5: 68,8 kg

Uke: 6: 68,4 kg

Uke 7: 68,4 kg

Uke 8: 68,4 kg

Uke 9: 68,4 kg
Kan ikke tro at jeg har veid det samme så lenge nå... Er en slags trøst at jeg SER slankere ut og får mindre midjemål, da... Likevel er jeg lei av de tallene her, for føler meg så klar for å gå mer ned!
Endret av Elanore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje veid meg denne veka. Har vore sjuk, så veit ikkje om mangelen på apetitt har veid opp for mangelen på aktivitet. Merker uansett at buksene er mindre stramme enn før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil prøve å gå ned 2 kg før nyttår.

Startvekt:

2.des: 60,6 kg

Lykke til. Men 2 kg på 20 dager er jo det samme som 3 kg på 1 mnd. Det er mye. Men siden du ikke skal ned mer, så kand et hende du mister vann og dermed de 2 kg.

Det er bedre å satse på litt lengre tid hvis du vil at resultatene skal vare.

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. Men 2 kg på 20 dager er jo det samme som 3 kg på 1 mnd. Det er mye. Men siden du ikke skal ned mer, så kand et hende du mister vann og dermed de 2 kg.

Det er bedre å satse på litt lengre tid hvis du vil at resultatene skal vare.

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Takk :) Men det er 2 kg på 30 dager, halv kilo i uka. Jeg mister nok en del vann, ja, for jeg har spist mye usunt i det siste. Jeg har et langsiktig mål om å gå ned 5 kg til sammen innen 1.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest boblebrus

Fredag og veiedag! Jeg ligger på nøyaktig det samme som forrige uke, men jeg er storfornøyd - jeg dro nemlig på langhelg-tur forrige helg og spiste masse "forbudt" fra torsdag til mandag. Kaker, snop, alkohol etc. La på meg litt, men det har jeg gått ned igjen i løpet av uka. Juhu!

Siden sist fredag: 0 kg

Totalt i "5 kg før jul": -4,7 kg

Totalt siden 5.august: -10,1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65,9 kg!! 0,9 kg igjen til målet :)

Litt kjipt å ha komt hit bare fordi eg har vore sjuk, men vekta er no det den er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

61,5 kg denne fredager fra meg. Er fornøyd at kroppen holder seg på den nye vekta. Den varierer litt, men det er jo naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...