QueenAwesome Skrevet 6. november 2013 #381 Del Skrevet 6. november 2013 Herregud. Herregud. Nå er freia melkesjokolade med nonstop tilbake i butikken! Flere år siden jeg har sett den, og det var jo den absolutt beste.. KRISE! Jeg MÅ bare klare å holde meg unna kanskje jeg kan unne meg det i jula, hvis jeg er flink fram til da! HVOR FANT DU DENNE? yndlingssjokoladen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 6. november 2013 #382 Del Skrevet 6. november 2013 Går rett åt skogen her Og i tillegg fått mensen i dag, så vekten ligger på nesten 93 kg :cry: Får håpe det går litt nedover igjen når mensen er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #383 Del Skrevet 6. november 2013 Går rett åt skogen her Og i tillegg fått mensen i dag, så vekten ligger på nesten 93 kg :cry: Får håpe det går litt nedover igjen når mensen er over Mensen er det værste. Mensen min er en uke forsinka nå, mens vekta kryper sakte oppover, så det betyr vel at den er rett rundt hjørnet. Hater det. Over en uke i mnd hvor jeg går opp i vekt uansett hvor flink jeg har vært. Jenna Anonymous poster hash: a1350...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #384 Del Skrevet 6. november 2013 Mensen er det værste. Mensen min er en uke forsinka nå, mens vekta kryper sakte oppover, så det betyr vel at den er rett rundt hjørnet. Hater det. Over en uke i mnd hvor jeg går opp i vekt uansett hvor flink jeg har vært. Jenna Anonymous poster hash: a1350...c88 Er det bare jeg som opplever å gå NED i vekt når tante rød kommer? Anyways; jeg vil og være med!:D Jeg har nettopp mista ett kilo, så er 69,2kg nå, men målet før jul er 65-66kg:) Men målet totalt er 60kg. Har nok primært fokus på kosthold fordi jeg ikke har råd til treningssenter og tørr ikke jogge ute her jeg bor:\ Tenkte egentlig å kjøre litt kroppsvekt intervall og styrketrening hjemme, men nå puster eksamensnervene meg i nakken og hvisker: Leeeeees! Anonymous poster hash: 86e1e...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinkgirl Skrevet 6. november 2013 #385 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har ikke spist så sunt som jeg skulle ønske i dag, men har holdt meg under 2000 kalorier i det minste. Må være litt strengere i morgen og fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 6. november 2013 #386 Del Skrevet 6. november 2013 Er det bare jeg som opplever å gå NED i vekt når tante rød kommer? Anyways; jeg vil og være med!:D Jeg har nettopp mista ett kilo, så er 69,2kg nå, men målet før jul er 65-66kg:) Men målet totalt er 60kg. Har nok primært fokus på kosthold fordi jeg ikke har råd til treningssenter og tørr ikke jogge ute her jeg bor:\ Tenkte egentlig å kjøre litt kroppsvekt intervall og styrketrening hjemme, men nå puster eksamensnervene meg i nakken og hvisker: Leeeeees! Anonymous poster hash: 86e1e...f03 Det er vel de fleste (alle?) som går ned i vekt når mensen kommer, men vi går opp i vekt noen dager i forveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 6. november 2013 #387 Del Skrevet 6. november 2013 Går rett åt skogen her Og i tillegg fått mensen i dag, så vekten ligger på nesten 93 kg :cry: Får håpe det går litt nedover igjen når mensen er over Trøsten er at det er bedring i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 6. november 2013 #388 Del Skrevet 6. november 2013 HVOR FANT DU DENNE? yndlingssjokoladen min!! Såg denne på coop i dag. Holdt på å kjøpe, stod sikkert og kikka med engselsfullt blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 6. november 2013 #389 Del Skrevet 6. november 2013 Trøsten er at det er bedring i vente! Ja, får bare vente til mensen har roet seg ned og fra og med i morgen skal jeg bli litt strengere med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 7. november 2013 #390 Del Skrevet 7. november 2013 HVOR FANT DU DENNE? yndlingssjokoladen min!! Så den på Coop prix, men det er visst sånn juleutgave så den kommer vel i de fleste butikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WinterDawn Skrevet 7. november 2013 #391 Del Skrevet 7. november 2013 Bedre sent enn aldri, jeg vil også være med! Ønsker å gå ned 3-4kg da jeg skal til utlandet og vise meg i bikini i desember. Er 162 høy og veier 60 kg. Nokså godt trent, men spiser for mye drittmat. Løper 5 - 10 km tre-fire ganger i uken, og prøver å få med meg noen få styrketreninger, men ofte sklir ting litt ut... Er alt for glad i godis, og har en mann som har dette konstant tilgjengelig hjemme til alle tider... Vanskelig å motstå fristelsen. Lastet i går ned appen ShapeUp kaloriteller, og den er virkelig en stor motivasjon! I tillegg er Endomondo fantastisk å bruke når man trener, enkel og gjør det gøy å konkurrere med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #392 Del Skrevet 7. november 2013 Det er vel de fleste (alle?) som går ned i vekt når mensen kommer, men vi går opp i vekt noen dager i forveien. Jeg går ikke opp de dagene i forveien, jeg går bare ned, og så opp til normalen igjen når den er over. Snåle greier Aaarh! Var 69,1 i morres! Come on! Var sikker på jeg skulle slå 69 blank! Jeg vil under 69 før helga! Anonymous poster hash: 86e1e...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeliing Skrevet 7. november 2013 #393 Del Skrevet 7. november 2013 Vekta viste idag 69,6 etter en stoor utskeielse igår! - 800 gram ved å spise oreokake å sjokolade Hahah kroppen er et mysterium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. november 2013 #394 Del Skrevet 7. november 2013 Tråden er ryddet for reklame. Irrlys, moderator. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinkgirl Skrevet 7. november 2013 #395 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har ikke telt kalorier i dag. Har gått laangt over målet mitt uansett. Men i morgen skal jeg telle igjen. Skal også trene i morgen har jeg bestemt, nå som jeg skriver det her må jeg hvertfall gjennomføre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #396 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har ikke telt kalorier i dag. Har gått laangt over målet mitt uansett. Men i morgen skal jeg telle igjen. Skal også trene i morgen har jeg bestemt, nå som jeg skriver det her må jeg hvertfall gjennomføre Ikke alle som liker det, men vurdert å planlegge måltidene dine dagen i forveien? Funker for meg når jeg skal holde meg innenfor et kaloribudsjett i alle fall:) Da har man en ide av hvor mye man kan spise til hvert måltid, så man ikke ender opp med å spise 90% av budsjettet tidlig på dagen. Been there, done that Anonymous poster hash: 86e1e...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinkgirl Skrevet 7. november 2013 #397 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke alle som liker det, men vurdert å planlegge måltidene dine dagen i forveien? Funker for meg når jeg skal holde meg innenfor et kaloribudsjett i alle fall:) Da har man en ide av hvor mye man kan spise til hvert måltid, så man ikke ender opp med å spise 90% av budsjettet tidlig på dagen. Been there, done that Anonymous poster hash: 86e1e...f03 Lurt, jeg burde begynne med det. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 8. november 2013 #398 Del Skrevet 8. november 2013 Ny veiedag i dag. Jeg veier 62,3 kg, akkurat som forrige uke. Er fornøyd at vekten holder seg. Jeg er jo tross alt på det laveste jeg har veid i noen år nå. Satser på et bedre resultat neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 8. november 2013 #399 Del Skrevet 8. november 2013 - 0,3 denne uken. Bare 1,5 kg unna å ha gått ned fem kg! Gleder meg til å se 57 tallet, det er lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 8. november 2013 #400 Del Skrevet 8. november 2013 I dag morges gikk jeg på vekta, og fikk hilse på et tall jeg ikke har sett på veldig lenge Siden forrige fredag: - 0,4 kg Totalt i "5 kilo før jul"-prosjektet: -3,7 kg Totalt siden livstilsendring 5.august: - 9,1 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå